Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Ahoj, mám celkem jednoduchý problém . Mám na mapě moc entit. Kompilace proběhne a csko při spuštění mapy vyhodí allocBlock: full. Je nějaká možnost jak zvětšit možný počet entit na mapě, nebo se s tím nedá nic dělat? Předem díky za odpověď.
Stačí myslet usporně a entity natlačit do sebe, pokud máš tři mříže který se otevírají ůplně stejně a každá je jen jedna entita, stačí je označit všechny tři vytvořit pouze jako jednu entitu. Nebo pokud máš ve hře příliš wallů, označ je prostě jako jeden, to samé platí třeba u skla či "modrých textur".
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
Problém je v tom, že mám 2x makety všech zbraní pak mám pro všechny zbraně 2x buttony pro každou zbraň (to už jsem spojil do 1, takže 1 entita pro 2 zbraně) a potom tam mám game_player_equip pro každou zbraň. Potom jsou to už jen detaily, ale stále je to asi moc
Upravil/a Futy99 dne 15.10.2017 10:25
Hádám že děláš jailbreak, kde je spousta duplicitních objektů, dveře, žebříky, mříže, nebo jak sám píšeš ty tlačítka. Na počet brushových entit je uvalen ten nejtvrdší limit, a to maximum 256 různých "modelů", které tyto brushové entity používají - víc o tom píšu v článku o VHLT, kde i píšu jak se to dá řešit: https://tvorbamap...cle_id=121
Další limit se pak týká maximálního počtu jakýchkoliv entit, jejichž stav se posílá přes síť, přesná čísla si nepamatuji, ale pokud nemáš na mapě šílené množství například maket zbraní, měl bys být ok.
Entity typu game_player_equip jsou pouze na straně serveru (hráč o nich nemá tušení) a dosažení jejich limitu je téměř nemožné.