Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
prosim vas o pomoc ... ked som kompiloval mapu a potom spustil v csku tak to hodilo nejaky fatal error .. neviem kde sa stala chyba..
bign přiložil následující obrázek:
No však tam máš napsaný umístění - X: 32 Y:122 Z: 64.
A tohle je prej chyba, že máš někde moc roztaženou texturu:
This is typically caused by having extremely large scales on faces, (typically far above 10, usually 100+). Otherwise it almost always shows up on a 'check for problems' in Worldcraft as a 'texture axis perpendicular to face' error.
To znamená, že je to nejčastěji způsobeno hodně velkýmy rozměry textur na facech. (100+) A že když prej vlezeš do check for problems tak by tam mělo být toto:
texture axis perpendicular to face
A když to tam není, tak si podle souřadnic najdi ten brush a oprav rozměry textur, nebo vyber 1 z možností buď WORLD nebo FACE.
Myslím si, že se ti ta chyba stala buď když si něco krájel clipping toolem a nebo si chtěl něco natáhnout tak, aby to byla 1 barva. Stačí když tomu dáš roztažení na 100
Jo a souřadnice se dají zjistit tak, že ukazuješ na jedno 2D zobrazení a dole se ti píše kde zrovna seš kurzorem např: X: 587 Y: 328
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Nene, jenom ti roztáhne texturu na nějakym face, ale to mi nevadí já stim počítám ja vždycky jak dokrájím tak 1. co udělám je že se du podívat do check for problems.
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru