Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
pls, u mě vždicky jak udělám třeba nějakej kulatej brush, a udělám sním ďůru do zdi pomocí ctrl + shift + c ,tak mi vyběhnou dloooouhé brushe které mi znemožní kompilaci mapy. Jde to nějak obejít?
Jo, vyřízni si do zdi čtverec kterej bude vysokej a širokej jako ten kulatej brush, vytáhni ten čtverec ze zdi a až potom tim kutatym brushem vyřízni do toho čtverce (co si vytáhl) tu díru a potom tam ten proděravělej čtverec vrať. Já to sice dělám jinak já carve vůbec nepoužívám ale můžeš to tak udělat jestli ti nevadí ty spáry co se tam objeví ve hře.
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
tady - druhý příklad, kruhové otvory. Vyřízneš čtvercovou díru (clipping toolem nebo pomocí carvu), pak vložíš dutý arch a vnější vertexy nataháš do rohů.
No to je tak jak to dělám já, ale nechtělo se mi to popisovat to by bylo na dlouho a mě se nechce psát ani mluvit (jako naposledy sem něco vysvětloval na skype - uplny sucho v krku)
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru