Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Tak jsem narazil na další problém, vytvořil jsem rozbitnou láhev přesně podle dekompilované mapy Italy. Vložený model (láhev), kolem brush AAAtriger - breakable a nad env_render. Nastevení jednotlivých entit podle mapy...dva problémy:
1. při hře viditelný AAA triger - myslím, že řešení už jsem tu četl, ale nemůžu to najít
2. po zásahu se rozpadne AAA triger a láhev zůstane
Jestli máš texturu zhlt.wad tak ten breakable dej s texturou null, jestli nemáš, tak tam nech aaatriger a rendermode nastav na texture a fx amount na 0
Dál to vyrob třeba takto:
cycler_sprite s modelem té láhve a name: lahev
env_render name: lahev_rnd target: lahev rendermode: texture fx amount: 0
func_breakable (ten malej kvádr kolem toho modelu) Target on break: lahev_rnd
a potom ještě 1 env_render name: game_playerspawn target: lahev
Upravil/a XXL_cz dne 25.09.2010 00:27
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru