Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Caute Borci žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
Tak jsem narazil na další problém, vytvořil jsem rozbitnou láhev přesně podle dekompilované mapy Italy. Vložený model (láhev), kolem brush AAAtriger - breakable a nad env_render. Nastevení jednotlivých entit podle mapy...dva problémy:
1. při hře viditelný AAA triger - myslím, že řešení už jsem tu četl, ale nemůžu to najít
2. po zásahu se rozpadne AAA triger a láhev zůstane
Jestli máš texturu zhlt.wad tak ten breakable dej s texturou null, jestli nemáš, tak tam nech aaatriger a rendermode nastav na texture a fx amount na 0
Dál to vyrob třeba takto:
cycler_sprite s modelem té láhve a name: lahev
env_render name: lahev_rnd target: lahev rendermode: texture fx amount: 0
func_breakable (ten malej kvádr kolem toho modelu) Target on break: lahev_rnd
a potom ještě 1 env_render name: game_playerspawn target: lahev
Upravil/a XXL_cz dne 25.09.2010 00:27
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru