updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Tak jsem narazil na další problém, vytvořil jsem rozbitnou láhev přesně podle dekompilované mapy Italy. Vložený model (láhev), kolem brush AAAtriger - breakable a nad env_render. Nastevení jednotlivých entit podle mapy...dva problémy:
1. při hře viditelný AAA triger - myslím, že řešení už jsem tu četl, ale nemůžu to najít
2. po zásahu se rozpadne AAA triger a láhev zůstane
Jestli máš texturu zhlt.wad tak ten breakable dej s texturou null, jestli nemáš, tak tam nech aaatriger a rendermode nastav na texture a fx amount na 0
Dál to vyrob třeba takto:
cycler_sprite s modelem té láhve a name: lahev
env_render name: lahev_rnd target: lahev rendermode: texture fx amount: 0
func_breakable (ten malej kvádr kolem toho modelu) Target on break: lahev_rnd
a potom ještě 1 env_render name: game_playerspawn target: lahev
Upravil/a XXL_cz dne 25.09.2010 00:27
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru