tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
jak ulozit mapu s koncovkou bsp
prema
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.09.2010 13:39
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 3
Založený: 26.09.10

zdravím, vytvořil jsem si mapu, ale nevím jak ji mám dostat do hry?když dám save uloži se to v koncovce map..když dam run napiše to toto


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\unnamed.map" "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed.map"


** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Valve Hammer Editor\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed"

Unknown option "Editor\hlcsg.exe"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlcsg Options =-

-nowadtextures : include all used textures into bsp
-wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
-noclip : don't create clipping hull
-noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
-cliptype value : set to smallest, normalized, simple, precise, or legacy (default)
-nullfile file : specify list of entities to retexture with NULL
-onlyents : do an entity update from .map to .bsp
-noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
-tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
-brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

-hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-nonulltex : Turns off null texture stripping
-dev # : compile with developer message

-wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
-wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
-wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Valve Hammer Editor\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed"

Unknown option "Editor\hlbsp.exe"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlbsp Options =-

-leakonly : Run BSP only enough to check for LEAKs
-subdivide # : Sets the face subdivide size
-maxnodesize # : Sets the maximum portal node size

-notjunc : Don't break edges on t-junctions (not for final runs)
-noclip : Don't process the clipping hull (not for final runs)
-nofill : Don't fill outside (will mask LEAKs) (not for final runs)
-noopt : Don't optimize planes on BSP write (not for final runs)

-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-nonulltex : Don't strip NULL faces
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-dev # : compile with developer message

mapfile : The mapfile to compile

sem uplný začátečník takže nevím co a jak. díky za odpověď.
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.09.2010 15:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Run je kompilace do .bsp (takže něco jako uložení do .bsp).

Ale nejdřív si spíš vytvoř hned na C: složku "hammer a mapy z hammeru" nebo nějak podobně.

Přetáhni tam hammer, vytvoř tam třeba složku "mapy z hammeru" a pro každou mapu vytvoř vlastní složku např.: název mapy je "prvni_mapa.rmf" takže bude ve složce prvni_mapa, protože při kompilaci (run) se k souboru .rmf vytvoří i asi 8 dalších souborů a kdyby si měl všechny mapy v 1 složce tak by ses vtom zachvilu nevyznal. Jestli si to dáš tak jak sem to psal nahoře, tak nezapoměň změnit nastavení.

Jo a kompiluj vždycky na EXPERT.

a když se soubor .bsp nevytvoří ve složce maps, tak bude po úspěšné kompilaci ve stejné složce, kde máš soubor .rmf (pro hammer editor)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
prema
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.09.2010 16:21
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 3
Založený: 26.09.10

diky vyskouším ;)
±0
 
Xpun
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.09.2010 19:12
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

No, problém je očividně v tom, že máš hammra v Program files/Valve hammer editor. Tam je spousta mezer. Musíš si ho hodit někam, kde mezery nebudou, třeba D:\vhe\ nebo D:\programy\vhe, ale ne program files, protože je tam mezera.
±0
 
http://xpun.wz.cz/
prema
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.09.2010 19:21
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 3
Založený: 26.09.10

Já to nechápu a nejde mi to.Můžete mi někdo pomoci přes TeamViewer prosím?
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.09.2010 20:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jo můžu, zrovna včera sem to někomu opravoval.

skype: filiphajek11 jestli nemáš skype tak ti to asi bude muset opravit někdo jinej, (nebo se podívej do soukromých zpráv, tam by mohlo být řešení) jo a mezery nevadí, bign to má taky v program files. A já tam mám mezery taky dokonce i tečky a pomlčky (Counter-Strike 1.6)
Upravil/a XXL_cz dne 26.09.2010 20:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Xpun
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.09.2010 08:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

To je divný, že vám to funguje, protože spousta lidem to nefungovalo a po přesunu někam jinam, kde je to bez mezer to fungovalo.
Tady to je očividně ten samý případ, to poznam z logu.
Zdroj stáhnutí  Code

** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Valve Hammer Editor\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed"

Unknown option "Editor\hlbsp.exe"



Je třeba hamra přesunout někam, kde nejsou mezery.
Taky to vypadá, že máš ňákou zvlíštní verzi ZHLT, kdyžtak si stáhni náš balíček.
±0
 
http://xpun.wz.cz/
XXL_cz
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.09.2010 10:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Má základní balík, včera sem se mu to snažil opravit ale pořád to psalo unknown comand i když tam žádný nebyl, a nebo tam byl správný.

Tak sem skusil změnit oprávnění u hammeru a map z hammeru pro everyone (všechny) na vše povolit a to pro změnu zase píše přístup odepřen. Jak u blbých fakt přece když to absolutně pro všechno povolim, tak to nemůže být odepřeno.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
XXL_cz
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.09.2010 13:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Vypadá to že je to vyřešeno - hra, hammer a složka z mapama v 1 stejné složce.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 943
bullet.gif Nejnovější člen: SpokyIDK