jak ulozit mapu s koncovkou bsp
|
prema |
Přidané 26.09.2010 13:39
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 3
Založený: 26.09.10
|
zdravím, vytvořil jsem si mapu, ale nevím jak ji mám dostat do hry?když dám save uloži se to v koncovce map..když dam run napiše to toto
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Program Files\Valve
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\unnamed.map" "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed.map"
** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Valve Hammer Editor\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed"
Unknown option "Editor\hlcsg.exe"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-= hlcsg Options =-
-nowadtextures : include all used textures into bsp
-wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
-noclip : don't create clipping hull
-noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
-cliptype value : set to smallest, normalized, simple, precise, or legacy (default)
-nullfile file : specify list of entities to retexture with NULL
-onlyents : do an entity update from .map to .bsp
-noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
-tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
-brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes
-hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in k
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in k
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-nonulltex : Turns off null texture stripping
-dev # : compile with developer message
-wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
-wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
-wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
mapfile : The mapfile to compile
** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Valve Hammer Editor\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed"
Unknown option "Editor\hlbsp.exe"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-= hlbsp Options =-
-leakonly : Run BSP only enough to check for LEAKs
-subdivide # : Sets the face subdivide size
-maxnodesize # : Sets the maximum portal node size
-notjunc : Don't break edges on t-junctions (not for final runs)
-noclip : Don't process the clipping hull (not for final runs)
-nofill : Don't fill outside (will mask LEAKs) (not for final runs)
-noopt : Don't optimize planes on BSP write (not for final runs)
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in k
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in k
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-nonulltex : Don't strip NULL faces
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-dev # : compile with developer message
mapfile : The mapfile to compile
sem uplný začátečník takže nevím co a jak. díky za odpověď. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 26.09.2010 15:54
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Run je kompilace do .bsp (takže něco jako uložení do .bsp).
Ale nejdřív si spíš vytvoř hned na C: složku "hammer a mapy z hammeru" nebo nějak podobně.
Přetáhni tam hammer, vytvoř tam třeba složku "mapy z hammeru" a pro každou mapu vytvoř vlastní složku např.: název mapy je "prvni_mapa.rmf" takže bude ve složce prvni_mapa, protože při kompilaci (run) se k souboru .rmf vytvoří i asi 8 dalších souborů a kdyby si měl všechny mapy v 1 složce tak by ses vtom zachvilu nevyznal. Jestli si to dáš tak jak sem to psal nahoře, tak nezapoměň změnit nastavení.
Jo a kompiluj vždycky na EXPERT.
a když se soubor .bsp nevytvoří ve složce maps, tak bude po úspěšné kompilaci ve stejné složce, kde máš soubor .rmf (pro hammer editor)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
prema |
Přidané 26.09.2010 16:21
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 3
Založený: 26.09.10
|
diky vyskouším  |
|
|
|
Xpun |
Přidané 26.09.2010 19:12
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
No, problém je očividně v tom, že máš hammra v Program files/Valve hammer editor. Tam je spousta mezer. Musíš si ho hodit někam, kde mezery nebudou, třeba D:\vhe\ nebo D:\programy\vhe, ale ne program files, protože je tam mezera. |
|
|
|
prema |
Přidané 26.09.2010 19:21
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 3
Založený: 26.09.10
|
Já to nechápu a nejde mi to.Můžete mi někdo pomoci přes TeamViewer prosím? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 26.09.2010 20:03
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo můžu, zrovna včera sem to někomu opravoval.
skype: filiphajek11 jestli nemáš skype tak ti to asi bude muset opravit někdo jinej, (nebo se podívej do soukromých zpráv, tam by mohlo být řešení) jo a mezery nevadí, bign to má taky v program files. A já tam mám mezery taky dokonce i tečky a pomlčky (Counter-Strike 1.6)
Upravil/a XXL_cz dne 26.09.2010 20:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Xpun |
Přidané 27.09.2010 08:23
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
To je divný, že vám to funguje, protože spousta lidem to nefungovalo a po přesunu někam jinam, kde je to bez mezer to fungovalo.
Tady to je očividně ten samý případ, to poznam z logu.
Code
** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Valve Hammer Editor\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\unnamed"
Unknown option "Editor\hlbsp.exe"
Je třeba hamra přesunout někam, kde nejsou mezery.
Taky to vypadá, že máš ňákou zvlíštní verzi ZHLT, kdyžtak si stáhni náš balíček. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 27.09.2010 10:04
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Má základní balík, včera sem se mu to snažil opravit ale pořád to psalo unknown comand i když tam žádný nebyl, a nebo tam byl správný.
Tak sem skusil změnit oprávnění u hammeru a map z hammeru pro everyone (všechny) na vše povolit a to pro změnu zase píše přístup odepřen. Jak u blbých fakt přece když to absolutně pro všechno povolim, tak to nemůže být odepřeno.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 27.09.2010 13:11
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Vypadá to že je to vyřešeno - hra, hammer a složka z mapama v 1 stejné složce.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|