Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ahoj mam problem tvorim mapu a potrebuju do jedne mistnosti dat svetlo ktere se da sestrelit aby zhaslo ale nerozbilo sem uplne neco jako na tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=qF-9PXMLBHA
Ale jedine ceho dosahnu je ze svetlo se da rostrelit zmizi cele uplne se rozpadne a porad se trochu sviti. je tam sice trochu vetsi tma ale sviti se tam rude cervenou i kdyz uz tam zadny dalsi svetla nemam kdyby byl nekdo hodny a mohl mi poradit diky moc. delal sem to zde podle navodu ale porad nevim kde delam chybu. jestli zna nekdo nejake video kde je navod bo tk neco tk bych byl vdecny dik moc..
Ve složce s hammerem přejmenuj soubor lights.rad na _lights.rad.
Pokud chceš aby světlo jen zhaslo, tak:
1, najdi si nějakou "+0" texturu světla (např. +0~FIFTS_LGHT01).
2, udělej z ní brushovou entitu func_button
3, nastav jí health na 1 a target na to světlo
5, nastav jí ve flags toggle a don't move
teď by se měla jen přepnout textura z +0 a +A