tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problém s připojením kámošů k mému serveru s mojí mapou.
rysi
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2010 13:14
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Čus, normálně si vytvořím mapu dám run a zapnu cs. Kámoši se mají připojt k mému serveru, ale nejde jim to. Ta mapa je trošku spožitější a když jsem před tím spustil tu samou mapu, ale bez vody, výtahu,teleporutu atd. tak se ke mne dokázali připojit. Nevíte někdo čím to je?? Dík
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2010 14:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Skus tam všechno nechat a postupně odebírat věci dokud se jim nepodaří připojit. Ale původní mapu si nejdřív zálohuj kopírováním.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2010 14:56
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Počkat, a oni mají pořád tu starou verzi mapy? Jen jestli to není tím, že oni mají jinou verzi mapy.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2010 17:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jo, musíš jim tu mapu poslat, protože ona se jim stáhne jenom po 1. po 2. už jim to napíše že se jejich mapa liší od té na serveru.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
rysi
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2010 17:47
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

JJ, skusím to dík
±0
 
rysi
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.10.2010 20:30
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

NN, tak to nefunguje. Poslal jsem jim mojí mapu oni si ji dali do adresáře a stejně ji nomuhli spustit. Tak jsem tu mapu přejmenoval uložil v VHE a dal run založil jsem novou hru v cs a nemohli se ke mne připojit. Nenepadává vás ještě neco jiného? Nemůže být chyba v vtom že mám cs ve C:\Program Files\valve\cstrike ?
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.10.2010 20:37
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A není chyba třeba v tom že máš sv_lan 1, neveřejnou ip, nebo něco takového? Zkoušeli jste i jiné mapy?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rysi
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.11.2010 15:46
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Jiné mapy fungují (např. pool_day, de_dust2..), ale ty moje ne. Kamarád mi poslal mapu já ji otevřel ve vhe a dal run a spustil novou hru v cs a fungovala, ale byla to primitivní mapa a když jsem já vytvořil podobnou primitivní mapu a nefungovala(kámoši se objevili v divácích ale nepřipojili se)
±0
 
Backup
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.11.2010 16:12
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A co to psalo jim?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Xpun
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.11.2010 16:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Možná málo spawnů?
±0
 
http://xpun.wz.cz/
rysi
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.11.2010 15:50
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Málo spawnů tam není a zjistim co jim to píše.
±0
 
rysi
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.11.2010 16:14
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Tak jim to prej píš fatal error a couldn't open space.wad
±0
 
Backup
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.11.2010 16:21
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

No vida, používáš textury které oni nemají. Dej Map -> Show Information a podívej se co všechno používáš.
Pokud opravdu používáš nějaké nestandartní textury, budeš je muset includnout, jinak by ti mělo stačit skompilovat mapu s parametrem -wadautodetect.

Případně pokud bys něchtěl ty textury includovat, můžeš použít resgen k vygenerování .res souboru, který určí, jaké soubory to má stáhnout společně s mapou. Každopádě to s tím -wadautodetectem zkompiluj.
Upravil/a Backup dne 02.11.2010 16:23
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rysi
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.11.2010 15:09
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Nejde mi to includnout nemohli by to udělat nekdo z vás?
rysi přiložil následujíci soubor:
zkouska_1.rmf
±0
 
Backup
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.11.2010 15:14
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Ne, protože nemáme ty textury. Zkus to do toho wadinclude dát bez toho .wad nebo tam zkus dát celou cestu. Při nejhorším můžeš vyzkoušet wadcfgfile.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rysi
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.11.2010 15:23
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Napíše to toto

Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valveirectory" "C:\Program Files\Valvedir"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\jakub\plocha\hammer\maps\zkouska_1" wadinclude C:\Program Files\Valve\valve decals-steam

Unknown option "wadinclude"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlcsg Options =-

-nowadtextures : include all used textures into bsp
-wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
-noclip : don't create clipping hull
-noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
-cliptype value : set to smallest, normalized, simple, precise, or legacy (default)
-nullfile file : specify list of entities to retexture with NULL
-onlyents : do an entity update from .map to .bsp
-noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
-tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
-brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

-hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-nonulltex : Turns off null texture stripping
-dev # : compile with developer message

-wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
-wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
-wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\jakub\plocha\hammer\maps\zkouska_1"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe "c:\documents and settings\jakub\plocha\hammer\maps\zkouska_1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\jakub\plocha\hammer\maps\zkouska_1.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\jakub\plocha\hammer\maps\zkouska_1" -cliptype precise -wadautodetect

Unknown option "-cliptype"hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlvis Options =-

-full : Full vis
-fast : Fast vis

-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-maxdistance # : Alter the maximum distance for visibility
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-dev # : compile with developer message

mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe
** Parameters: extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file extra.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\jakub\plocha\hammer\maps\zkouska_1.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zkouska_1.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\jakub\plocha\hammer\maps\zkouska_1.pts" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zkouska_1.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."


a ty textury jsou decals.wad a halflife.wad (mohl bys se podivat jestli je máš v pc. Jestli ne dam je na uloz.to)
Upravil/a Backup dne 10.11.2010 21:06
±0
 
rysi
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.11.2010 19:24
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Tady jsou textury http://www.uloz.to/6516961/textury-rar
Ale psal jsem kámošovi a ten ty textury má tak nevím proč bych je mnel includovat?
±0
 
Backup
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.11.2010 21:03
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Máš totálně rozdrbané nastavení kompilace na expert - např. před parametrem -wadinclude ti chybí pomlčka, parametry -cliptype a -wadautodetect patří k hlcsg a ne k hlvis...
Kromě toho nechápu co vlastě chceš tímto příkazem includnout:
-wadinclude C:\Program Files\Valve\valve decals-steam

Textury includovat nemusíš, ale je to lepší, než aby si všichni museli stahovat kromě mapy i textury zvlášť. Kromě toho když je includneš, do mapy se přidají pouze ty, které jsi opravdu použil; takže pokud bys měl např. 50MB balík textur, ze kterého by jsi používal jednu texturu, tak by se všem musel stahovat tento 50MB balík, ale kdybys ho includnul, do mapy by se přidala jen ta jedna potřebná textura a hráči by nemuseli tahat zbytečná kvanta dat.

Edit:
Tak se mi stáhnul ten balík co jsi uploadnul. Tyhle textury opravdu includovat nemusíš, jsou v základu HL1.
Upravil/a Backup dne 10.11.2010 21:06
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rysi
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.11.2010 21:32
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Pořád to nejde, nevím bud to je programem nebo mnou:( a navic tý komplimaci a expert nerozumím. Nemohl bys to zkomplimovat pls?
±0
 
XXL_cz
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.11.2010 22:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

zkus nastavit tyto parametry:

$csg_exe - $path\$file -wadinclude tvoje_textury.wad
$bsp_exe - $path\$file
$vis_exe - $path\$file -full
$light_exe - $path\$file -extra
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 13

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes