tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
konverze .bsp to .map
rusty
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.02.2010 06:24
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 02.02.10

Zdar, po celém internetu nacházím návody na tvorbu map do cs 1.6, ale nikde nemůžu najít jak již existující mapu modifikovat :(
Chci třeba konkrétní bednu v de_aztec přesunout jinam (páč prostě chci :) ), nebo nějakou další doplnit, tak sem nahraný. ValveHammer totiž ,bsp načíst neumí.
Našel sem pár prográmků pro konverzi formátů (BSP to MAP), ale až na jeden všechny zmrzačili původní MESH mapy (potažmo mapu jako takovou) a ten jeden který to zkonvertoval správně zase nenačte textury ...atd.

Čili abychom se dostali k dotazu,
jak mám postupovat, když chci upravit již existující mapu, ke které nemám "zdroják" (.map) ??
Třeba skuste nabídnout nějaké osvědčené řešení, případně nastavení použitých nástrojů, utilit.

Dík :)
Upravil/a rusty dne 02.02.2010 06:24
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.02.2010 15:31
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nějaký hodný člověk předělal většinu originálních map do .rmf, tak jsem to postahoval a vyrobil jsem balíček těchto map. Je tam i de_aztec, ale nevím jak to bude kvalitní.
Zdroj stáhnutí  Code
http://tvorbamap.cz/downloads.php?cat_id=5&download_id=2


±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rusty
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.02.2010 16:53
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 02.02.10

dík...tak rychle sem to ani nečekal. Jako nouzové řešení to jistě pomůže :)

Adminuji na jednom (snad oblíbeném) servru a čas od času se najdou na mapách bugy (ne jen originálních). Konkrétně posledně sme probírali de_caribica. Jde tam plantnout do vody, nejde defusnout a ani nebouchne. CT vyhrajou na čas. Chtel sem změnšit "bombplace" ale z výše uvedených důvodů sem nemohl. Nebo chceš třeba v takové mapě upravit texturu k obrazu svému...
Nešlo mi tedy ani tak konkrétně o aztec, jako spíš o princip, jak na to.
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.02.2010 19:08
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

s tou vodou je to takové divné, ale pokud lidi chtělí, aby to boucho i pod vodou, tak se ta voda povytáhne aby byla 1hu (hammer unit) nad zemí, takže to bude tikat jakoby na souši.
Ale nejlepší je, že když je nastavený nějaký cíl na explozi bomby a bomba odtiká ve vodě, cíl se stejně aktivuje.

Ještě mě napadla jedna věc na úpravu toho bombplantu - můžeš zkusit bspedit, ten umí editovat entity v mapách - možná by mohl umět zmenšovat brushové entity
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rusty
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.02.2010 23:29
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 02.02.10

Když tě už mám na drátě, tak bych si dovolil obtěžovat konkrétnějším problémem, který by snad lecos vyřešil.
Nejblíže výsledku jsem byl, s progrémkem, který stáhneš jako BSPviewer156.exe (možná znáš).
Jestli dokážeš říct, jak a kde nastavit cestu pro WAD soubory (případně jiné potřebné soubory), tak mám co sem chtěl.
V konzle mi totiž vyroluje několik chybových hlášek, že nenašlo WAD takový a makový, nebo taky žádný SKY....tudiž to neotevře a já koukám na hezkou mapu, ale bez textur.
Zkonvertuje to bez potíží do.map, ale když to ve ValveHammer otevřeš, tak to samozřejmě taky nejde s texturama :-(
Upravil/a rusty dne 02.02.2010 23:30
±0
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.02.2010 00:46
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

BSPviewer potřebuje Steam, takže pokud ho nemáš tak asi nic. Zkoušel jsem si pomocí pakscape vyrobit vlastní pak a nahodit ho tam; nahodil jsem ho tam, ale textury pořád nic :-(
Ještě bys mohl zkusit třeba G-Steam nebo PacSteam, což je cracklý Steam.


EDIT:
Tak jsem zkusil konvertnout mapu do .map a ve VHE to jede v pohodě, jen v něm musíš mít nastavené ty WADy co to potřebuje.

btw. tato zpětná úprava map je hrozná, protože vše je jakoby duté, takže pak v pohodě prostřelíš celou mapu skrz a stačí ti jeden člověk s WH a mapa je v troskách. Kromě toho se to všechno pak strašně špatně upravuje.
Nevím jestli je to u všech konvertorů, protože si myslím že jsem měl kdysi nějaký co to dokázal udělat celkem obstojně
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rusty
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.02.2010 20:11
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 02.02.10

s tim "dutým syndromem" je to zajímavý postřeh. Měl sem za to, že se fyzikální vlastnosti objektů a mapy jako takové nemění :(
Tim pádem je mi to k ničemu. Mám jen zájem mapy dle potřeby mírně modifikovat, aniž bych je nějak zásadně zmrzačil.
Jestli náhodou někde objevíš, jak to ti lidi "standardně" dělají, tak dej vědět.
Nejspíš mě najdeš na webu Poruba CS servrů, ale téma těchle stránek se mi líbí, tak sem jistě nejednou zajdu taky ;)

PS: viděl sem už servry, kde si majitel plácnul reklamu na zeď a vůbec, jiné textury v známých mapách. Kromě toho je všude množství různých "derivátů" Dust, Aztec...atd. Rozhodně to ti lidi nemohli dělat odznovu.
...ale asi sem neschopný "googlič", páč sem nikde nenašel, jak se to tedy modifikuje
Upravil/a rusty dne 03.02.2010 20:14
±0
 
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.02.2010 20:34
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

no, můžeš zkusit WinBSPC, ten PRÝ to dokáže dekompilovat lépe, ale je to potřeba pořád ještě předělat (opravit chybící zdi atd.)
Google Search WinBSPC
ta reklama na zdech v mapách je udělaná nějakým AMXX pluginem
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 9

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes