updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdar, po celém internetu nacházím návody na tvorbu map do cs 1.6, ale nikde nemůžu najít jak již existující mapu modifikovat
Chci třeba konkrétní bednu v de_aztec přesunout jinam (páč prostě chci ), nebo nějakou další doplnit, tak sem nahraný. ValveHammer totiž ,bsp načíst neumí.
Našel sem pár prográmků pro konverzi formátů (BSP to MAP), ale až na jeden všechny zmrzačili původní MESH mapy (potažmo mapu jako takovou) a ten jeden který to zkonvertoval správně zase nenačte textury ...atd.
Čili abychom se dostali k dotazu,
jak mám postupovat, když chci upravit již existující mapu, ke které nemám "zdroják" (.map) ??
Třeba skuste nabídnout nějaké osvědčené řešení, případně nastavení použitých nástrojů, utilit.
Nějaký hodný člověk předělal většinu originálních map do .rmf, tak jsem to postahoval a vyrobil jsem balíček těchto map. Je tam i de_aztec, ale nevím jak to bude kvalitní.
dík...tak rychle sem to ani nečekal. Jako nouzové řešení to jistě pomůže
Adminuji na jednom (snad oblíbeném) servru a čas od času se najdou na mapách bugy (ne jen originálních). Konkrétně posledně sme probírali de_caribica. Jde tam plantnout do vody, nejde defusnout a ani nebouchne. CT vyhrajou na čas. Chtel sem změnšit "bombplace" ale z výše uvedených důvodů sem nemohl. Nebo chceš třeba v takové mapě upravit texturu k obrazu svému...
Nešlo mi tedy ani tak konkrétně o aztec, jako spíš o princip, jak na to.
s tou vodou je to takové divné, ale pokud lidi chtělí, aby to boucho i pod vodou, tak se ta voda povytáhne aby byla 1hu (hammer unit) nad zemí, takže to bude tikat jakoby na souši.
Ale nejlepší je, že když je nastavený nějaký cíl na explozi bomby a bomba odtiká ve vodě, cíl se stejně aktivuje.
Ještě mě napadla jedna věc na úpravu toho bombplantu - můžeš zkusit bspedit, ten umí editovat entity v mapách - možná by mohl umět zmenšovat brushové entity
Když tě už mám na drátě, tak bych si dovolil obtěžovat konkrétnějším problémem, který by snad lecos vyřešil.
Nejblíže výsledku jsem byl, s progrémkem, který stáhneš jako BSPviewer156.exe (možná znáš). Jestli dokážeš říct, jak a kde nastavit cestu pro WAD soubory (případně jiné potřebné soubory), tak mám co sem chtěl.
V konzle mi totiž vyroluje několik chybových hlášek, že nenašlo WAD takový a makový, nebo taky žádný SKY....tudiž to neotevře a já koukám na hezkou mapu, ale bez textur.
Zkonvertuje to bez potíží do.map, ale když to ve ValveHammer otevřeš, tak to samozřejmě taky nejde s texturama :-(
Upravil/a rusty dne 02.02.2010 23:30
BSPviewer potřebuje Steam, takže pokud ho nemáš tak asi nic. Zkoušel jsem si pomocí pakscape vyrobit vlastní pak a nahodit ho tam; nahodil jsem ho tam, ale textury pořád nic :-(
Ještě bys mohl zkusit třeba G-Steam nebo PacSteam, což je cracklý Steam.
EDIT:
Tak jsem zkusil konvertnout mapu do .map a ve VHE to jede v pohodě, jen v něm musíš mít nastavené ty WADy co to potřebuje.
btw. tato zpětná úprava map je hrozná, protože vše je jakoby duté, takže pak v pohodě prostřelíš celou mapu skrz a stačí ti jeden člověk s WH a mapa je v troskách. Kromě toho se to všechno pak strašně špatně upravuje.
Nevím jestli je to u všech konvertorů, protože si myslím že jsem měl kdysi nějaký co to dokázal udělat celkem obstojně
s tim "dutým syndromem" je to zajímavý postřeh. Měl sem za to, že se fyzikální vlastnosti objektů a mapy jako takové nemění
Tim pádem je mi to k ničemu. Mám jen zájem mapy dle potřeby mírně modifikovat, aniž bych je nějak zásadně zmrzačil.
Jestli náhodou někde objevíš, jak to ti lidi "standardně" dělají, tak dej vědět.
Nejspíš mě najdeš na webu Poruba CS servrů, ale téma těchle stránek se mi líbí, tak sem jistě nejednou zajdu taky
PS: viděl sem už servry, kde si majitel plácnul reklamu na zeď a vůbec, jiné textury v známých mapách. Kromě toho je všude množství různých "derivátů" Dust, Aztec...atd. Rozhodně to ti lidi nemohli dělat odznovu.
...ale asi sem neschopný "googlič", páč sem nikde nenašel, jak se to tedy modifikuje
Upravil/a rusty dne 03.02.2010 20:14
no, můžeš zkusit WinBSPC, ten PRÝ to dokáže dekompilovat lépe, ale je to potřeba pořád ještě předělat (opravit chybící zdi atd.) WinBSPC
ta reklama na zdech v mapách je udělaná nějakým AMXX pluginem