updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Bohužel nelze přepnout jednotky ve kterých se pracuje, ale obecně platí, že: 16 jednotek hammeru = 1 stopa
Z toho se vyplývá: 1 jednotka hammeru = 0,01905 metru
a naopak: 1 metr = 52,493438320209973753280839895013 jednotek hammeru
i když jsou tyto poměry známé, je lepší používat základní rozměry jako 8,16,32,48,64,96,128, atd., jelikož se s tím pracuje lépe
druhá věc jsou vlastní textury - pokud děláš něco podle reálné předlohy, bude lepší použít také reálné textury - ty ale právě musí být v těchto základních rozměrech, takže opravdu bych preferoval přiblížit rozměry spíše hammeroivské mřížce, než realitě.
//Edit: hmm, tak me xpun předběhl
Upravil/a Backup dne 09.02.2010 14:15
Děkuji za odpověď převádím naše paintballová hřiště do CS (původně jsem chtěl do DoD, ale nemám originálku ) jinak textury neřeším, používám to, co nabídne editor. A když jsem u DoD, dají se převést mapy s této hry do CS na formát VMF abych je mohl vybrakovat? Potřebuji pytle na bunkry a nějaké strážní věže. Tady je ukázka co jsem zatím udělal, pracuji v SDK teprve 14 dní, tak mně nekamenujte za nedostatky
Foxycone přiložil následující obrázek:
Myslím že pytle s pískem bude nějaký model, nebo tak něco (nevím jak je to v DOD:S); každopádně na dekompilaci map do source je myslím vmex.
Škoda že nemůžu objektivně hodnotit mapy do CSS, protože dělám mapy do CS1.6, ale taky bych to chtěl zkusit, i když to asi nebude takové umění vyrobit něco co by vypadalo realisticky...
Mno jo source engine je ovela lepsi ale je tam o dost hodne entit. Takze ked hravam css je to tam vidiet hlavne na surf,deathrun, atd... A hravne TAM SA DAJU ROZLISOVAT TYMY!!! Ze only ct a only t... ach
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”