tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Měřítko
Foxycone
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2010 12:05
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 2
Založený: 09.02.10

Zdravím, mám reálnou předlohu a chtěl bych se zeptat, jestli se dá někde zapnout v editoru metráž (metry). Nebo jinak, jak toho mám docílit :) děkuji
±0
 
Xpun
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2010 14:02
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

V Hamru to zapnout bohužel nejde, ale můžeš si je manuálně převést. Tabulka je zde. http://developer.valvesoftware.com/wiki/Dimensions
±0
 
http://xpun.wz.cz/
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2010 14:14
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Bohužel nelze přepnout jednotky ve kterých se pracuje, ale obecně platí, že:
16 jednotek hammeru = 1 stopa
Z toho se vyplývá:
1 jednotka hammeru = 0,01905 metru
a naopak:
1 metr = 52,493438320209973753280839895013 jednotek hammeru

i když jsou tyto poměry známé, je lepší používat základní rozměry jako 8,16,32,48,64,96,128, atd., jelikož se s tím pracuje lépe
druhá věc jsou vlastní textury - pokud děláš něco podle reálné předlohy, bude lepší použít také reálné textury - ty ale právě musí být v těchto základních rozměrech, takže opravdu bych preferoval přiblížit rozměry spíše hammeroivské mřížce, než realitě.

//Edit: hmm, tak me xpun předběhl
Upravil/a Backup dne 09.02.2010 14:15
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Foxycone
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2010 17:17
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 2
Založený: 09.02.10

Děkuji za odpověď :) převádím naše paintballová hřiště do CS (původně jsem chtěl do DoD, ale nemám originálku :( ) jinak textury neřeším, používám to, co nabídne editor. A když jsem u DoD, dají se převést mapy s této hry do CS na formát VMF abych je mohl vybrakovat? Potřebuji pytle na bunkry a nějaké strážní věže. Tady je ukázka co jsem zatím udělal, pracuji v SDK teprve 14 dní, tak mně nekamenujte za nedostatky :)
Foxycone přiložil následující obrázek:


[403.16Kb]
±0
 
Backup
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2010 22:19
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Myslím že pytle s pískem bude nějaký model, nebo tak něco (nevím jak je to v DOD:S); každopádně na dekompilaci map do source je myslím vmex.

Škoda že nemůžu objektivně hodnotit mapy do CSS, protože dělám mapy do CS1.6, ale taky bych to chtěl zkusit, i když to asi nebude takové umění vyrobit něco co by vypadalo realisticky...
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
deadlol
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.12.2010 13:39
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

zaujmavy obrazok
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
tom711
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.12.2010 15:00
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Mno jo source engine je ovela lepsi ale je tam o dost hodne entit. Takze ked hravam css je to tam vidiet hlavne na surf,deathrun, atd... A hravne TAM SA DAJU ROZLISOVAT TYMY!!! Ze only ct a only t... ach :D
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 6

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Rextrix