Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Bohužel nelze přepnout jednotky ve kterých se pracuje, ale obecně platí, že: 16 jednotek hammeru = 1 stopa
Z toho se vyplývá: 1 jednotka hammeru = 0,01905 metru
a naopak: 1 metr = 52,493438320209973753280839895013 jednotek hammeru
i když jsou tyto poměry známé, je lepší používat základní rozměry jako 8,16,32,48,64,96,128, atd., jelikož se s tím pracuje lépe
druhá věc jsou vlastní textury - pokud děláš něco podle reálné předlohy, bude lepší použít také reálné textury - ty ale právě musí být v těchto základních rozměrech, takže opravdu bych preferoval přiblížit rozměry spíše hammeroivské mřížce, než realitě.
//Edit: hmm, tak me xpun předběhl
Upravil/a Backup dne 09.02.2010 14:15
Děkuji za odpověď převádím naše paintballová hřiště do CS (původně jsem chtěl do DoD, ale nemám originálku ) jinak textury neřeším, používám to, co nabídne editor. A když jsem u DoD, dají se převést mapy s této hry do CS na formát VMF abych je mohl vybrakovat? Potřebuji pytle na bunkry a nějaké strážní věže. Tady je ukázka co jsem zatím udělal, pracuji v SDK teprve 14 dní, tak mně nekamenujte za nedostatky
Foxycone přiložil následující obrázek:
Myslím že pytle s pískem bude nějaký model, nebo tak něco (nevím jak je to v DOD:S); každopádně na dekompilaci map do source je myslím vmex.
Škoda že nemůžu objektivně hodnotit mapy do CSS, protože dělám mapy do CS1.6, ale taky bych to chtěl zkusit, i když to asi nebude takové umění vyrobit něco co by vypadalo realisticky...
Mno jo source engine je ovela lepsi ale je tam o dost hodne entit. Takze ked hravam css je to tam vidiet hlavne na surf,deathrun, atd... A hravne TAM SA DAJU ROZLISOVAT TYMY!!! Ze only ct a only t... ach
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”