porblem s Run
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 19:58
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
cavko pls ked si spravim nejaku mapku a dam run dam všetko na nromal a ok tak sa vypne program hned do 1 sekundy neviete preco ? najprv mi to islo potom som nejake textury pridal to hovori preto ci to neni tym alebo tak pls pomožte
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.12.2010 20:40
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Máš správně nastavené cesty ke kompilačním toolům? Tím že se vypne program myslíš to, že spadne hammer, nebo že skončí kompilace? |
|
|
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 22:02
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
takto kde pozrem jak je nastavena cesta ku kompialcnim toolom a ci je dorbe ? a kompilace je ten subor v programe ak ano tak padne hammer
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.12.2010 22:06
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Pokud cesty v Tools -> Options -> Build Programs odkazují na existující soubory a pokud v těch tečkách není diakritika, tečky, mezery a další svinstvo tak jsou dobré.
Pokud jsi četl tento článek a řídil ses vším co v něm bylo, tak jsou ty cesty nastaveny správně. |
|
|
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 22:11
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
ano mam to podla toho najprv mi to išlo dal som si tam nove textury a zrazu nejde nechapem najprv mi to islo
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.12.2010 22:14
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nic jiného jsi neměnil? Jen jsi přidal textury? Jaká je cesta k těm texturám? nejsou tam nějaké speciální znaky? |
|
|
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 22:17
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
jj iab pridal textury a specialne znaky asi nie iba čísla a písmená
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.12.2010 22:19
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak jí sem napiš, to neni osobní údaj.
Zkoušel jsi ty textury opět odebrat jestli je to opravdu tím? |
|
|
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 22:20
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
neskusal som ich brat ale dal som ich tam strasne vela to sa mi asi nechce no skusim to zajtra a co sem mam napisat nzvi textur ? naprikald er69.wad
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.12.2010 22:25
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Spíš mě zajímá název té složky / cesta k těm souborům. "Strašně moc" znamená kolik? Možná by bylo lepší všechny tyhle vlastní textury dát do jednoho balíku, protože v hammeru je taky nějaký limit počtu wadů. |
|
|
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 22:31
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
D:\Program Files\Valve1\hl.exe
D:\Program Files\VHE\hlcsg.exe
D:\Program Files\VHE\hlbsp.exe
D:\Program Files\VHE\hlvis.exe
D:\Program Files\VHE\hlrad.exe
D:\Program Files\Valve1\cstrike\maps
nič som tam nemenil hovorim ze mi to islo este vcera neska som tam dal textury a nejde a jak mozem dat textury do baliku jedneho ? a nemoze to byt tym ze som dal nejake textury via c krat ? alebo teraz si spominam ze ked som tam dal texturu a dal som použit doel teda potvrdil hodilo taku tabulku ze cesta k tej texture a za tim text is not a walid WAD3 file and will not be used
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.12.2010 22:33
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Víš co, zkus kompilovat na expert, třeba to pomůže. |
|
|
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 22:35
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
nepomohlo ani cez experta
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Malinky |
Přidané 04.12.2010 22:41
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
ale jako to dam do jedneho baliku mozn o to pomoze a tu cestu si si pozrel ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 05.12.2010 00:57
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Spíš mě zajímaly cesty k těm texturám. Třeba jestli nejsou na jiném disku než kompilační tooly. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.12.2010 10:57
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
WADy můžeš dát do jednoho programem Wally tak, že si ty wady postupně otevřeš, vyexportuješ je do nějaké prázdné složky, vytvoříš si nový WAD3 pack a tam je všechny natáhneš (stačí je všechny označit a přetáhnout do okna od Wally)
Uložíš, a když to chceš přikládat k mapě jako soubor tak to hodíš do složky cstrike, ale to není nejlepší.
A když to chceš přibalit k mapě, tak za CSG přidáš prametr -wadinclude nazev_tveho_wadu.wad
A WAD uložíš do nějaké speciální složky pro includování. Třeba jako to mám já, ve složce z hammerem mám složku include a tam mám všechny WADy co přibaluju.
No a pak už jenom stačí vytahat z hammeru ty malínké WADy a dát tam místo nich ten 1 pořádnej ve kterých sou všechny z těch malých.
Upravil/a XXL_cz dne 05.12.2010 10:58
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Malinky |
Přidané 05.12.2010 14:03
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
Backup napsal:
Spíš mě zajímaly cesty k těm texturám. Třeba jestli nejsou na jiném disku než kompilační tooly.
jj nektore textury su na inom disku to može byt príčina ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 05.12.2010 14:30
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
jo, tím to taky může být, zkus je přesunout na druhý disk a přenastavit to v nastavení. |
|
|
|
Malinky |
Přidané 05.12.2010 14:33
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
XXL_cz napsal:
WADy můžeš dát do jednoho programem Wally tak, že si ty wady postupně otevřeš, vyexportuješ je do nějaké prázdné složky, vytvoříš si nový WAD3 pack a tam je všechny natáhneš (stačí je všechny označit a přetáhnout do okna od Wally)
Uložíš, a když to chceš přikládat k mapě jako soubor tak to hodíš do složky cstrike, ale to není nejlepší.
A když to chceš přibalit k mapě, tak za CSG přidáš prametr -wadinclude nazev_tveho_wadu.wad
A WAD uložíš do nějaké speciální složky pro includování. Třeba jako to mám já, ve složce z hammerem mám složku include a tam mám všechny WADy co přibaluju.
No a pak už jenom stačí vytahat z hammeru ty malínké WADy a dát tam místo nich ten 1 pořádnej ve kterých sou všechny z těch malých.
stiahol som si ten wally vsetko som tam otvoril ale nebol ivsetky v jednom priecinku to je chyba ? no potom som to ulozil pdo menom textury.wad dal som ich do slozky cstrike a aj do toho vhe include som si tam vytvoril a dal tam tento subor textury.wad potom som vo v hammeriotvoril vymazal vsetky textury a dal som tam tu textury.wad lenze vsetky steny sa mi premenili na bielo pretože mi tie textury nenacitalo aj ked so mtam to textury.wad vlozil tak neviem a este neviem kam napísat to wadinclue textury.wad pls pomoz
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
tom711 |
Přidané 05.12.2010 14:54
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
hmm... k tym texturam cital si toto?
http://www.vhe.4fan.cz/articles.php?article_id=42
mozno to je tym obmedzenym poctom farieb 256 ne?
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|