tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
2 dotazy
m00nw4lk3r
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:02
Člen

Hodnocení: +55 (86%)
Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10

mám tady dva takové problémy:

1) chtěl bych udělat dveře, které pujdou otevřít pouze pomocí jednoho tlačítka ve zdi. zkoušel jsem nastavit u dveří use only a target u toho tlačítka ty dveře ale dveře se dají otevřít když k nim příjdu a zmáčknu E (a i tím tlačítkem). Poradtě mi prosím co mám nastavit aby to fungovalo jen na to tlačítko.

2) Chtěl bych udělat jakoby světlomet (jak bývají ve věznicích atd), který svítí do dálky. Jak to mám udělat, pokud to udělat jde?

Dík za pomoc
:)
±0
 
www.kokos-head.hys.cz
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:07
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

1, viz Spouštěče událostí
2, nejde, jedině jako statický světlomet, který nikdo nebude ovládat. (pro hnidopichy - šlo by to, ale bylo by to extrémně komplikované a mapa by se kompilovala strašně dlouho)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
m00nw4lk3r
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:09
Člen

Hodnocení: +55 (86%)
Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10

1) ok dík
2) Ja nepotřebuju aby to někdo ovládal...mě stačí aby to celou dobu svítilo na stejné místo a nehýbalo se to
:)
±0
 
www.kokos-head.hys.cz
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:16
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

V tom případě uděláš entitu light_spot tam, kde je začátek světlometu a info_null nebo info_target tam kam to má svítit. Tomu info_null nastavíš nějaké jméno a to dáš do targetu tomu light_spot.
Kdybys chtěl, aby byly vidět ty paprsky, použíješ func_illusionary. Kdybys chtěl záři kolem toho světlometu, dáš tam env_glow.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
m00nw4lk3r
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:17
Člen

Hodnocení: +55 (86%)
Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10

ok moc dík
:)
±0
 
www.kokos-head.hys.cz
swifterik
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2010 16:31
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

prosim vás jak si udělam světlo na celou mapu, zkoušel jsem light_enviroment ale stejně tam mam tmu pls poradte...
±0
 
swifterik
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2010 16:31
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

prosim vás jak si udělam světlo na celou mapu, zkoušel jsem light_enviroment ale stejně tam mam tmu pls poradte...
±0
 
Dominio
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2010 16:44
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

To myslím nejde. Ale jeslti to, tak mě to taky zajímá...
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
swifterik
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.12.2010 14:47
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

2, nejde, jedině jako statický světlomet, který nikdo nebude ovládat.??? ja bych to moc rad znal, muzes mi to popsat??
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.12.2010 16:44
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

Ad světlo na celou mapu - ano, přes light_environment, ale musíš mít v mapě skybox :)
Ad statický světlomet - na to už jsem odpovídal.
Upravil/a Backup dne 26.12.2010 16:44
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
swifterik
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 09:45
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

statický světlomet ktery se da ovladat a to popsat
±0
 
dragonx
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 10:00
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +359 (78%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

Který by šel ovládat ? Je to asi stejné jako když Backup udělal ovladatelný laser.. já nebudu psát jak to udělal,protože mi to za 1. nešlo a za 2. nechci aby byl naštvaný že jsem to někomu napsal :)
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
Dominio
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 11:26
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Backupe, ohledně toho ovladatelného laseru, kolik entit na to je potřeba? docela mě zajímá, jestli by to s mapou lagovalo...
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
dragonx
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 12:28
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +359 (78%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

Bylo to asi tak 7Entit (1xfunc_pushable,2xmomentary_rot_button,4xmomentary_door).

Pokud by backup nechtěl tak tady psát radši nic víc nebudu x)
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
Backup
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 16:37
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

@dragonx: To je v pohodě, to je veřejné tajemství.
@swifterik: to že je statický znamená, že se nedá ovládat. Udělat ovladatený světlomet v CS1.6 je téměr nemožné.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 19:38
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

třeba by šlo že by se po stisknutí E přepínalo mezi 2 místy na které by se svítilo ale jako že by se stim svítilo jako když ovláš kulomet tak to asi nepude bez nějakýho módu (jestli existuje).
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon