tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
2 dotazy
m00nw4lk3r
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:02
Člen

Hodnocení: +55 (86%)
Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10

mám tady dva takové problémy:

1) chtěl bych udělat dveře, které pujdou otevřít pouze pomocí jednoho tlačítka ve zdi. zkoušel jsem nastavit u dveří use only a target u toho tlačítka ty dveře ale dveře se dají otevřít když k nim příjdu a zmáčknu E (a i tím tlačítkem). Poradtě mi prosím co mám nastavit aby to fungovalo jen na to tlačítko.

2) Chtěl bych udělat jakoby světlomet (jak bývají ve věznicích atd), který svítí do dálky. Jak to mám udělat, pokud to udělat jde?

Dík za pomoc
:)
±0
 
www.kokos-head.hys.cz
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:07
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

1, viz Spouštěče událostí
2, nejde, jedině jako statický světlomet, který nikdo nebude ovládat. (pro hnidopichy - šlo by to, ale bylo by to extrémně komplikované a mapa by se kompilovala strašně dlouho)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
m00nw4lk3r
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:09
Člen

Hodnocení: +55 (86%)
Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10

1) ok dík
2) Ja nepotřebuju aby to někdo ovládal...mě stačí aby to celou dobu svítilo na stejné místo a nehýbalo se to
:)
±0
 
www.kokos-head.hys.cz
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:16
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

V tom případě uděláš entitu light_spot tam, kde je začátek světlometu a info_null nebo info_target tam kam to má svítit. Tomu info_null nastavíš nějaké jméno a to dáš do targetu tomu light_spot.
Kdybys chtěl, aby byly vidět ty paprsky, použíješ func_illusionary. Kdybys chtěl záři kolem toho světlometu, dáš tam env_glow.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
m00nw4lk3r
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2010 13:17
Člen

Hodnocení: +55 (86%)
Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10

ok moc dík
:)
±0
 
www.kokos-head.hys.cz
swifterik
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2010 16:31
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

prosim vás jak si udělam světlo na celou mapu, zkoušel jsem light_enviroment ale stejně tam mam tmu pls poradte...
±0
 
swifterik
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2010 16:31
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

prosim vás jak si udělam světlo na celou mapu, zkoušel jsem light_enviroment ale stejně tam mam tmu pls poradte...
±0
 
Dominio
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2010 16:44
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

To myslím nejde. Ale jeslti to, tak mě to taky zajímá...
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
swifterik
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.12.2010 14:47
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

2, nejde, jedině jako statický světlomet, který nikdo nebude ovládat.??? ja bych to moc rad znal, muzes mi to popsat??
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.12.2010 16:44
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

Ad světlo na celou mapu - ano, přes light_environment, ale musíš mít v mapě skybox :)
Ad statický světlomet - na to už jsem odpovídal.
Upravil/a Backup dne 26.12.2010 16:44
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
swifterik
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 09:45
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

statický světlomet ktery se da ovladat a to popsat
±0
 
dragonx
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 10:00
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +359 (78%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

Který by šel ovládat ? Je to asi stejné jako když Backup udělal ovladatelný laser.. já nebudu psát jak to udělal,protože mi to za 1. nešlo a za 2. nechci aby byl naštvaný že jsem to někomu napsal :)
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
Dominio
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 11:26
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Backupe, ohledně toho ovladatelného laseru, kolik entit na to je potřeba? docela mě zajímá, jestli by to s mapou lagovalo...
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
dragonx
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 12:28
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +359 (78%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

Bylo to asi tak 7Entit (1xfunc_pushable,2xmomentary_rot_button,4xmomentary_door).

Pokud by backup nechtěl tak tady psát radši nic víc nebudu x)
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
Backup
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 16:37
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

@dragonx: To je v pohodě, to je veřejné tajemství.
@swifterik: to že je statický znamená, že se nedá ovládat. Udělat ovladatený světlomet v CS1.6 je téměr nemožné.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 19:38
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

třeba by šlo že by se po stisknutí E přepínalo mezi 2 místy na které by se svítilo ale jako že by se stim svítilo jako když ovláš kulomet tak to asi nepude bez nějakýho módu (jestli existuje).
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy