2 dotazy
|
m00nw4lk3r |
Přidané 05.12.2010 13:02
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
mám tady dva takové problémy:
1) chtěl bych udělat dveře, které pujdou otevřít pouze pomocí jednoho tlačítka ve zdi. zkoušel jsem nastavit u dveří use only a target u toho tlačítka ty dveře ale dveře se dají otevřít když k nim příjdu a zmáčknu E (a i tím tlačítkem). Poradtě mi prosím co mám nastavit aby to fungovalo jen na to tlačítko.
2) Chtěl bych udělat jakoby světlomet (jak bývají ve věznicích atd), který svítí do dálky. Jak to mám udělat, pokud to udělat jde?
Dík za pomoc
|
|
|
|
Backup |
Přidané 05.12.2010 13:07
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
1, viz Spouštěče událostí
2, nejde, jedině jako statický světlomet, který nikdo nebude ovládat. (pro hnidopichy - šlo by to, ale bylo by to extrémně komplikované a mapa by se kompilovala strašně dlouho) |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 05.12.2010 13:09
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
1) ok dík
2) Ja nepotřebuju aby to někdo ovládal...mě stačí aby to celou dobu svítilo na stejné místo a nehýbalo se to
|
|
|
|
Backup |
Přidané 05.12.2010 13:16
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
V tom případě uděláš entitu light_spot tam, kde je začátek světlometu a info_null nebo info_target tam kam to má svítit. Tomu info_null nastavíš nějaké jméno a to dáš do targetu tomu light_spot.
Kdybys chtěl, aby byly vidět ty paprsky, použíješ func_illusionary. Kdybys chtěl záři kolem toho světlometu, dáš tam env_glow. |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 05.12.2010 13:17
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
ok moc dík
|
|
|
|
swifterik |
Přidané 25.12.2010 16:31
|
Člen
Hodnocení: +106 (64%) Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10
|
prosim vás jak si udělam světlo na celou mapu, zkoušel jsem light_enviroment ale stejně tam mam tmu pls poradte... |
|
|
|
swifterik |
Přidané 25.12.2010 16:31
|
Člen
Hodnocení: +106 (64%) Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10
|
prosim vás jak si udělam světlo na celou mapu, zkoušel jsem light_enviroment ale stejně tam mam tmu pls poradte... |
|
|
|
Dominio |
Přidané 25.12.2010 16:44
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
To myslím nejde. Ale jeslti to, tak mě to taky zajímá... |
|
|
|
swifterik |
Přidané 26.12.2010 14:47
|
Člen
Hodnocení: +106 (64%) Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10
|
2, nejde, jedině jako statický světlomet, který nikdo nebude ovládat.??? ja bych to moc rad znal, muzes mi to popsat?? |
|
|
|
Backup |
Přidané 26.12.2010 16:44
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ad světlo na celou mapu - ano, přes light_environment, ale musíš mít v mapě skybox
Ad statický světlomet - na to už jsem odpovídal.
Upravil/a Backup dne 26.12.2010 16:44 |
|
|
|
swifterik |
Přidané 30.12.2010 09:45
|
Člen
Hodnocení: +106 (64%) Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10
|
statický světlomet ktery se da ovladat a to popsat
|
|
|
|
dragonx |
Přidané 30.12.2010 10:00
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Který by šel ovládat ? Je to asi stejné jako když Backup udělal ovladatelný laser.. já nebudu psát jak to udělal,protože mi to za 1. nešlo a za 2. nechci aby byl naštvaný že jsem to někomu napsal :)
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
Dominio |
Přidané 30.12.2010 11:26
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Backupe, ohledně toho ovladatelného laseru, kolik entit na to je potřeba? docela mě zajímá, jestli by to s mapou lagovalo... |
|
|
|
dragonx |
Přidané 30.12.2010 12:28
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Bylo to asi tak 7Entit (1xfunc_pushable,2xmomentary_rot_button,4xmomentary_door).
Pokud by backup nechtěl tak tady psát radši nic víc nebudu x)
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
Backup |
Přidané 30.12.2010 16:37
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
@dragonx: To je v pohodě, to je veřejné tajemství.
@swifterik: to že je statický znamená, že se nedá ovládat. Udělat ovladatený světlomet v CS1.6 je téměr nemožné. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.12.2010 19:38
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
třeba by šlo že by se po stisknutí E přepínalo mezi 2 místy na které by se svítilo ale jako že by se stim svítilo jako když ovláš kulomet tak to asi nepude bez nějakýho módu (jestli existuje).
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|