ovladatelné světlo
|
m00nw4lk3r |
Přidané 07.12.2010 16:08
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
zdravim,
Jak udělám světlo, které pujde pomocí nějakého tlačítka rozsvítit a zase zhasnout? Dík za pomoc
(PS: stačí když půjde jenom rozsvítit =D)
|
|
|
|
Backup |
Přidané 07.12.2010 16:16
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nastavíš mu nějaké jméno (name) a to dáš do cíle (target) nějakého tlačítka. |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 07.12.2010 16:26
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
to jsem zkousel ale nejak mi to nefungovalo =(
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 07.12.2010 16:38
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
1. Vytvoř si světlo.
2. Dej mu name třeba na svetlo
3. Vytvoř si brush a nastav mu entitu func_button
4. Dej mu target na svetlo
To je vše. Mělo by to fungovat v pohodě.
Upravil/a Dominio dne 07.12.2010 16:39 |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 07.12.2010 16:50
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
tak jsem to udelal....tak to zkusim udelat jeste jednou ..treba jsem udelal chybu..ale dik =D
|
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 07.12.2010 17:27
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
porad mi to nefunguje =(
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 07.12.2010 17:28
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Kompiluješ VIS a RAD? Pozor aby se ti to nepletlo s button_target. Jinakv příloze máš příklad, jak by to mělo vypadat.
Dominio přiložil následujíci soubor:
svetlo.rmf
Upravil/a Dominio dne 07.12.2010 17:29 |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 07.12.2010 17:39
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
kompiluju vsechno....ok dik
|
|
|