tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Compile Process Windov error
Koniec
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2010 20:05
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

mam problem, spravil som si taku jednoduchu mapu, iba na skusku no ked dam run, potom go vypise mi nieco taketo:

The command failed. Windovs reported the error."System nemoze najst zadany subor".
Do you want to continue?
Ak dam ano tak sa zapne csko a hned vypne a naskoci mi toto okno (naskoci mi aj ked dam nie)

Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Csko"


** Executing...
** Command: D:\valve hammer editor\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\csko\cstrike\skuska"

Unknown option "editor\hlcsg.exe"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlcsg Options =-

-nowadtextures : include all used textures into bsp
-wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
-noclip : don't create clipping hull
-noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
-cliptype value : set to smallest, normalized, simple, precise, or legacy (default)
-nullfile file : specify list of entities to retexture with NULL
-onlyents : do an entity update from .map to .bsp
-noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
-tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
-brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

-hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-nonulltex : Turns off null texture stripping
-dev # : compile with developer message

-wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
-wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
-wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: D:\valve hammer editor\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\csko\cstrike\skuska"

Unknown option "editor\hlbsp.exe"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlbsp Options =-

-leakonly : Run BSP only enough to check for LEAKs
-subdivide # : Sets the face subdivide size
-maxnodesize # : Sets the maximum portal node size

-notjunc : Don't break edges on t-junctions (not for final runs)
-noclip : Don't process the clipping hull (not for final runs)
-nofill : Don't fill outside (will mask LEAKs) (not for final runs)
-noopt : Don't optimize planes on BSP write (not for final runs)

-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-nonulltex : Don't strip NULL faces
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-dev # : compile with developer message

mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: D:\valve hammer editor\hlvis.exe
** Parameters: "c:\csko\cstrike\skuska"

Unknown option "editor\hlvis.exe"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlvis Options =-

-full : Full vis
-fast : Fast vis

-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-maxdistance # : Alter the maximum distance for visibility
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-dev # : compile with developer message

mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: D:\valve hammer editor\hlrad.exe
** Parameters: "c:\csko\cstrike\skuska"

Unknown option "editor\hlrad.exe"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlrad Options =-

-sparse : Enable low memory vismatrix algorithm
-nomatrix : Disable usage of vismatrix entirely

-extra : Improve lighting quality by doing 9 point oversampling
-bounce # : Set number of radiosity bounces
-ambient r g b : Set ambient world light (0.0 to 1.0, r g B)
-maxlight # : Set maximum light intensity value
-circus : Enable 'circus' mode for locating unlit lightmaps
-nopaque : Disable the opaque zhlt_lightflags for this compile

-smooth # : Set smoothing threshold for blending (in degrees)
-chop # : Set radiosity patch size for normal textures
-texchop # : Set radiosity patch size for texture light faces

-notexscale # : Do not scale radiosity patches with texture scale
-coring # : Set lighting threshold before blackness
-dlight # : Set direct lighting threshold
-nolerp : Disable radiosity interpolation, nearest point instead

-fade # : Set global fade (larger values = shorter lights)
-falloff # : Set global falloff mode (1 = inv linear, 2 = inv square)
-scale # : Set global light scaling value
-gamma # : Set global gamma value

-sky # : Set ambient sunlight contribution in the shade outside
-lights file : Manually specify a lights.rad file to use
-noskyfix : Disable light_environment being global
-incremental : Use or create an incremental transfer list file

-dump : Dumps light patches to a file for hlrad debugging info

-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : Do not generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-dev # : compile with developer message

-colourgamma r g b : Sets different gamma values for r, g, b
-colourscale r g b : Sets different lightscale values for r, g ,b
-colourjitter r g b : Adds noise, independent colours, for dithering
-jitter r g b : Adds noise, monochromatic, for dithering
-nodiffuse : Disables light_environment diffuse hack
-nospotpoints : Disables light_spot spherical point sources
-softlight r g b d : Scaling values for backwards-light hack

-customshadowwithbounce : Enables custom shadows with bounce light
-rgbtransfers : Enables RGB Transfers (for custom shadows)

mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\csko\cstrike\skuska.bsp" "C:\Csko\cstrike\maps\skuska.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\csko\cstrike\skuska.pts" "C:\Csko\cstrike\maps\skuska.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."

** Executing...
** Command: C:\Csko\hl.exe
** Parameters: +map "skuska" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1



csko aj hammer editor mam nainstalovany podla navoda ktory tu je
±0
 
Jakubturon
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2010 20:34
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

a mas stahle tento hammer: http://tvorbamap....nload_id=1 a nastaveno podle tohodle : http://tvorbamap....ticle_id=2 ;) snad ti to pude jinak se obrat na backupa
Znova u VHE ;)
±0
 
Koniec
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2010 21:20
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

ano presne podla toho, aj ten hammer
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2010 21:35
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Přesuň hammer z D:/valve hammer editor do C:/csko/hammer a přenastav hammer.
Dej si pozor na velikost písmen, jestli máš složku Csko s velkým C, radši, jí přejmenuj na csko s malým c. Pak taky přenastav hammer aby to v nastavení sedělo.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Koniec
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2010 21:56
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

Backup ty si genius!!! :D dakujem dakujem dakujem sto krat strasne moc ! :D :) ide to
±0
 
Koniec
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.12.2010 16:41
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

a samozrejme dakujem jakubturon za odkazy :)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41