multi_manager Pretazenie???
|
Koniec |
Přidané 11.12.2010 20:37
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10
|
Prave som na svojej mape pouzil multi_manager, u mna sluzi nato, aby po stlaceni otvoril 20 dveri. Ked som nastavil prvych 15 dveri vsetky sa otvarali bez problemov, no ked som nastavil aj poslednych 5 a skusil som ich otvorit v csku, prvymi 4 ani nepohlo. V com je problem? Napadlo ma ze sa ten multi_manager mohol nejak pretazit kedze tam je 20 zloziek pod Keyvalues no neviem ako by som ten problem odstranil |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 11.12.2010 21:04
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Mě se to děje taky, skopíruj ten multi_manager nech mu stejný méno vymaž znej to co už je v tom 1. a pak pokračuj v přidávání na tom 2.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Koniec |
Přidané 11.12.2010 23:14
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10
|
opät velmi pekne dakujem, nechapem ze ma to nenapadlo |
|
|
|
Koniec |
Přidané 13.12.2010 22:33
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10
|
je mi blbe zase sa pytat ale uz asi 3 den si s tym neviem rady. robim jail mapu, kde su cely. Takze som tam dal mreze a teda aby slo cez ne vidiet a strielat dal som mreze na func_ilusionary a do toho oclipovanu dalsiu stenu. Manager sa mi podarilo nastavit tak, ze po stlaceni tlacidka sa otvoria cely, no neda sa do nich vojst pretoze tomu brani ta oclipovana stena... tak co s nou? ked ju odstranim tak cez mreze nie je vidiet a ked tam je tak sa tam neda vojst. skusal som tu oclipovanu nastavit aj ako func_door aby sa zdvihla aj ona, no vtedy mi pri kompilacii vyhodilo eror... |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2010 22:36
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nebylo by lepší se prostě na průstřelnost vykašlat a dát ty mříže func_door? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 13.12.2010 22:38
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Budeš muset do těch dveří (co mají dělat jenom blokování) dát nějaký kousek normálního brushu. (třeba na kraj tenký proužek s texturou null)
Ale pak bude problém když tě to skřípne
Když tě to nezabije, tak se od tebe blokování odrazí a budeš stát ve dveřích a budeš moct nima procházet
Upravil/a XXL_cz dne 13.12.2010 22:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Koniec |
Přidané 14.12.2010 15:19
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10
|
dakujem Backup robil som to zbytocne komplikovane, ten oclipovany brush tam vobec nemusel byt a este to je aj priestrelne, xxl tebe som tiez vdacny, vzdy ked sem pisem, viem ze mi poradite |
|
|