tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
multi_manager Pretazenie???
Koniec
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.12.2010 20:37
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

Prave som na svojej mape pouzil multi_manager, u mna sluzi nato, aby po stlaceni otvoril 20 dveri. Ked som nastavil prvych 15 dveri vsetky sa otvarali bez problemov, no ked som nastavil aj poslednych 5 a skusil som ich otvorit v csku, prvymi 4 ani nepohlo. V com je problem? Napadlo ma ze sa ten multi_manager mohol nejak pretazit kedze tam je 20 zloziek pod Keyvalues no neviem ako by som ten problem odstranil
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.12.2010 21:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Mě se to děje taky, skopíruj ten multi_manager nech mu stejný méno vymaž znej to co už je v tom 1. a pak pokračuj v přidávání na tom 2.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Koniec
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.12.2010 23:14
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

opät velmi pekne dakujem, nechapem ze ma to nenapadlo :)
±0
 
Koniec
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.12.2010 22:33
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

je mi blbe zase sa pytat :D ale uz asi 3 den si s tym neviem rady. robim jail mapu, kde su cely. Takze som tam dal mreze a teda aby slo cez ne vidiet a strielat dal som mreze na func_ilusionary a do toho oclipovanu dalsiu stenu. Manager sa mi podarilo nastavit tak, ze po stlaceni tlacidka sa otvoria cely, no neda sa do nich vojst pretoze tomu brani ta oclipovana stena... tak co s nou? ked ju odstranim tak cez mreze nie je vidiet a ked tam je tak sa tam neda vojst. skusal som tu oclipovanu nastavit aj ako func_door aby sa zdvihla aj ona, no vtedy mi pri kompilacii vyhodilo eror...
±0
 
Backup
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.12.2010 22:36
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nebylo by lepší se prostě na průstřelnost vykašlat a dát ty mříže func_door?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.12.2010 22:38
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Budeš muset do těch dveří (co mají dělat jenom blokování) dát nějaký kousek normálního brushu. (třeba na kraj tenký proužek s texturou null)

Ale pak bude problém když tě to skřípne :D

Když tě to nezabije, tak se od tebe blokování odrazí a budeš stát ve dveřích a budeš moct nima procházet
Upravil/a XXL_cz dne 13.12.2010 22:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Koniec
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.12.2010 15:19
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 12
Založený: 07.12.10

dakujem Backup :) robil som to zbytocne komplikovane, ten oclipovany brush tam vobec nemusel byt a este to je aj priestrelne, xxl tebe som tiez vdacny, vzdy ked sem pisem, viem ze mi poradite :)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes