Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Ahoj,
Určitě víte, že jsem se v shoutbxu ptal, jak na mlhu, ale stále mi nejde. Takže, udělal jsem si místnost (jednoduchou), do ní dal env_fog a light, a ještě info_player_start.
U env_mlha , nemám nastavené name, Fog density (0.01>value>0) mám dané 0.009 (nemám tak čárku, ale tečku), Fog color
(R G B ) jsem nepřenastavoval, tedy tam je 255...255...255 (ty tečky tam nemám, ale skype mi to nějak deformuje, a přidává tám nějakej blábol. Ve flags mám zaškrtlé Start Active.
V Counter Strike mám render nastavené na OpenGL.
Kompiluji VIS i RAD, kompiluji všecko.
Tak v čem je problém? pro příklad sem dávám .rmf .
EDIT: Pokud v mém příspěvku vidíte begin_of_the_skype_highlignting, tak nevím co to je, mi to tam hodilo skype, a kdžy to chci editovat, tak něco nejde smazat... Tak si toho nevšímejte.
Upravil/a Dominio dne 14.12.2010 19:20
Přiložil jsem bsp; vyzkoušej jestli ti ta mlha funguje, je opravdu hustá, vidíš tak na 128hu před sebe.
Každopádně kdybys chtěl tu mlhu dát do mapy, tak nezapomínej, že funguje jen lidem co mají OpenGL, takže by měla být tak řídká, aby nezvýhodňovala lidi s D3D nebo SW.
Backup přiložil následujíci soubor: bac_test_mlha.bsp
Upravil/a Backup dne 14.12.2010 19:51
Takže, Na poprvé mi to nešlo, zkoušedl jsem i měnit render na jné a zpět...
Potom jsem spustil CS na hraní, mám totiž dvě, jedno na VHE (nainstalovaný), a druhé nějaké zkopírovaé, neinstalované, kam házim všecky kraviny, přenastavuju, tisíce postahovaných map atd.. ale v něm mi tam mlha funguje, nwm v čem je problém, ale alespoň vím, že mi to funguje v CSku, na kterém hraju...