Error v kompilaci...
|
andio |
Přidané 09.03.2010 19:10
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Ahoj, hele když dám kompilovat, vždy mi to napíše nějaký error. Doufám že mi někdo bude ochoten pomoci. Předem děkuji |
|
|
|
andio |
Přidané 09.03.2010 19:14
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
tady dávám URL ke stahnuti .log -u (nevím jak tady někde připojit soubor ke zprávě apod... xD) http://uloz.to/42...2/mapa.log |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.03.2010 20:14
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Omlouvám se za pozdní odpověď,
v horní nabídce hammeru najdi Map -> Go to brush number....
V tom okně do položky Entity zadej 0 a do položky Brush 70. Po kliknutí na OK by se ti měl označit ten vadný brush. Buď ho můžeš smazat, nebo předělat. Pokud se ti nechce ani jedno, tak jdi do Map -> Check for problems a tam najdi invalid solid structure, nebo něco takového a dej fix; pokud to tam ale nebude, nezbývá ti jiná možnost než to smazat nebo předělat.
btw. ten log se přikládá rovnou tady pod psaním odpovědi, pod zprávou a nastavením. (měl by, doufám že to funguje)
Upravil/a Backup dne 11.03.2010 20:15 |
|
|
|
andio |
Přidané 13.03.2010 16:50
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Díky |
|
|
|
andio |
Přidané 13.03.2010 19:42
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Ahoj, hele zase mám problém v kompilaci, ale trošku jiný a nemám moc chuť procházet si ty anglické texty + ty to přece jen dokážeš lépe vysvětlit. Takže, zkoušel jsem vytvořit místnost a do ní hodit žebřík. No a při kompilaci mi to hlásí něco o LEAF-u a že to je nějaká díra v mapě, nebo co... Jak to mám vyřešit? Předem díky za pomoc
Upravil/a andio dne 13.03.2010 19:43 |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.03.2010 23:38
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
jak to vyřešit? hmmm, už bych na to měl napsat článek, no.
no, leak se stává většinou když:
> se snažíš udělat oblohu a nevyrobíš skybox
> ohraničíš mapu entitou a ne brushem (např. okno za kterým není skybox)
> se špatně používá carve
> je prostě díra v mapě
pokud to není tou oblohou ani oknem, tak bych zkusil "cordon bounds" - klepneš na ten žlutočerný pruhovaný obdélník s červenými rohy a pak v 2D pohledech jakoby vybereš oblast která se bude kompilovat - takže ten výběr dáš přes celou mapu; až to takhle vybereš tak místo enteru klepneš na selection tool (ta červená šipka v panelu vlevo) a on se z toho vytvoří tučný červený obdélník...
(sorry za ten brainstorming, ale nějak se mi nechce nad tím přemýšlet ) |
|
|
|
andio |
Přidané 14.03.2010 00:11
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Teď už to nehlásí errory, jenom mapa nejde spustit (chyba byla ve dveřích, teda aslespoň myslím), takže už vůbec netuším co mám dělat... |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.03.2010 11:13
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
tak sem upni to .rmf
(když klepneš na reply, tak by tam mělo být pod zprávou a nastavením políčko pro upload souboru) |
|
|
|
andio |
Přidané 14.03.2010 11:33
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Právě že tady nikde tlačítko na upload souboru neni... Tak ja to hodim na uloz.to a dam sem URL... |
|
|
|
andio |
Přidané 14.03.2010 11:35
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
http://uloz.to/42...o-mapa.rmf |
|
|
|
andio |
Přidané 14.03.2010 11:37
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Jinak mapa není nějak propracovaná, je to jen takovej ten začátek. Spíše mi jde o to, jak bych třeba takový problém měl řešit u jiných map... |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.03.2010 14:31
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
dobře se chyba pozná tak, že je daný brush mimo mřížku. to se pak nejlépe opravuje předěláním
Backup přiložil následujíci soubor:
indyho_mapa.rmf |
|
|
|
andio |
Přidané 14.03.2010 17:49
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Pořád mi nejde spustit... Tak já už nwm co mám udělat... No nic tak já se dám do vytváření něčeho pořádného a pak snad napíšu BTW vaše návody jsou nejlepší ze všech, co se právě na netu pohybují, tak držím palce při vývoji webu a doufám, že bude dost času a chuti k vytváření dalších tak dobrých návodů ;-) |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.03.2010 18:52
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
tak to je divné, mě to po opravě těch brushů zkompilovat šlo... je ještě nějaký error v logu, nebo to spadne při spouštění mapy?
@btw: děkujeme, taky si přeji aby nám to vydrželo |
|
|
|
andio |
Přidané 14.03.2010 19:32
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Padne to při pouštení a v logu jsem nenašel ani ň o nějakém erroru... |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.03.2010 19:39
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
tak se mrkni jestli není něco v konzoli
jo, a pouštíš to csko pak zvlášť, nebo si ho necháváš spouštět hned po kompilaci tím hammerem? je totiž možné, že ti to padá kvůli tomu, že se po té kompilaci csko pusí bez parametru "-steam" (počítám že máš protokol 48) |
|
|
|
andio |
Přidané 14.03.2010 21:14
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Parametr steam? Tak o tom sem neslyšel (evidentně mám protokol 47)... Parametry mé hry jsou -nomaster -game cstrike. A hru spouštím hned po kompilaci i se zaplým VHE (zkoušel jsem zpouštět jiné mapy a ty bez problému fungují) |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.03.2010 21:35
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
tak to je divný...
zkus tohle bsp co teď přikládám:
Backup přiložil následujíci soubor:
indyho_mapa.bsp |
|
|
|
andio |
Přidané 15.03.2010 17:27
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 14
Založený: 09.03.10
|
Jo už to funguje xD Tak dík Jo a nemáš nějaké vlastní prefaby které by jsi byl ochoten propagovat na svých stránkách nebo tak něco (pokud vůbec jde přidat si odněkud externě prefaby xD), jestli ano, mohl by jsi je dát do souborů na stažení... To by bylo fakt super (třeba nějaký strom, nebo něco podobného co v původních prefabech není xD) |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.03.2010 20:20
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
no, abych to tak řekl, tak teď prefaby nějak "nefrčí" - teď se používají modely - kompilace je rychlejší, ty objekty jsou detailnější... jediná nevýhoda modelů je ta, že ti to snižuje fps a zvětšuje velikost mapy |
|
|