fy_swimday
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 19:51
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
reakcia?
deadlol přiložil následujíci soubor:
fy_swimday.bsp |
|
|
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 19:52
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
textura
rucim zato ze nebude po vas chciet dalse textury
deadlol přiložil následujíci soubor:
swim.wad |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.12.2010 20:23
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
FATAL ERROR:
Warning: couldn´t open swim.wad.
Takže tvoje slovo za nic nestoí.
Upravil/a Dominio dne 20.12.2010 20:24 |
|
|
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 20:27
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
sak tam je preboha |
|
|
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 20:27
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
omg!
deadlol přiložil následujíci soubor:
swim_1.wad |
|
|
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 20:27
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
na zaciatok do dalseho prispevku som ho prilozil |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.12.2010 20:28
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No proto! |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.12.2010 20:35
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Sorry ale tohle na FY ( fyght Yards) vůbec nevypadá. U T nejsou zbraně, A když sjedu po té skluzavce dolů, tak nwm jak se dostat zase nahoru... Je to divná mapa. |
|
|
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 20:50
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no ja by som to zaradil medzi nevydane apy
a u T to este poriesim a ked zrobim ten konec bude dobre?
a co te dvere u CT? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.12.2010 21:04
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No, ono by to ještě chtělo více možností kudý jít. Když si to tak vezmeš, kdyby měli T zbraně, tak nemají CT šanci, protože musejí lezt po žebříku dolů, a ze žebříku se sřílí hodně špatně, prostě tam udělej více vchodů, a propoj ty nesmyslné chodby a místnosti (bazén, proč by tam někdo chodil, když tam nemůže narazit na nepřátelé? nebo ten vodní průchod, proč by tam někdo plavil, když ví, že vyjde o kousek dál a nestihne to, začne se topit... Nějak to propoj... |
|
|
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 21:07
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
aha ok chapem teraz neco ine ako zrobim kopec? a tu televiziu? s kamerou? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.12.2010 21:18
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Kopec? Nevím jeslti tě dobře chápu, ale přes Clipping tools (nebo Shift+x). Tročku si s tím pohrát a je to! Tu televizi s kamerou, to by mě teda taky hodně moc zajímalo, a hodilo by se mi to. Až dosud sem žil s tím, že to udělat nejde |
|
|
|
deadlol |
Přidané 20.12.2010 21:21
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
aj ja
no a ten kopec sa pytam preto ze by som zrobil golfove ihrisko
a take serepetinky okolo toho |
|
|
|
Backup |
Přidané 20.12.2010 22:19
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Víš co, zkus nejdřív nějakou obyčejnou mapu, prostě obyčejné fy_ postavené na základu fy_snow - ne že jí dekompiluješ, jen se inspiruješ! Nezajímej se o kraviny jak udělat kameru ani golfový hřistě, mnohem důležitější je, aby se ti zkompiloval VIS i RAD. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 20.12.2010 22:38
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Třeba já sem vyráběl obrazovku u kamery (aby to vypadalo na pohled dobře) tak, že sem si z Half-life 2 někde vyhrabal .vtf texturu kde sou takové ty obrazovky (co se furt opakují jak se posunují), třekonvertoval sem je do .bmp 256 barev a uložil do WADu jako SCROLL_security a pak sem to do té obrazovky dal jako func_conveyor.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
deadlol |
Přidané 21.12.2010 10:58
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ok backup ale ako an ten konec potom mi pomozete? |
|
|