Vlastní animace- rychlost
|
Dominio |
Přidané 21.12.2010 14:28
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ahojik, tak píši tedy do fora, jen taková maličkost.
Vytvořil jsme si vlastní animovanou texturu (asi po půl hodině se mi to povedlo dát do VHE a zprovoznit ) .. Ale animace je docela rychlá, nejde přečíst co chci, existuje způsob jak jí zpomalit? Napadlo mě dát jeden obrázek několikrát za sebou, ale maximum jde 10 snímků, a už jich 10 mám. |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.12.2010 14:35
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Rychlost animace textury nejde ovlivnit. Jediná možnost jak udělat pomalejší animaci by bylo použít spoustu func_wall_toggle a přepínat mezi nimi pomocí multi_manageru, ale tam je dost vysoká šance že se něco pokazí. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 21.12.2010 14:37
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já bych vyrobil třeba 3 textury normální, natáhl bych je na 3 func_wall které by byly v sobě
A pak bych je pojmenoval:
1. func_wall - snimek1
2. func_wall - snimek2
3. func_wall - snimek3
A pak by se tomu časovačem přes env_render přehazovala viditelnost.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 21.12.2010 14:39
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já func_wall_toggle nevěřim.
A nesnášim přepínače na takovéhle věci protože by se to do dlašího kola mohlo bugnout. env_render aktivuješ kolikrát chceš a furt je tam to zobrazení který je v tom env_render.
Upravil/a XXL_cz dne 21.12.2010 14:44
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.12.2010 14:41
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
přes func_wall a env_render bys měl zbytečně moc entit, na n snímků bys potřeboval 3n+1 entit, zato kdybys měl func_wall toggle, měl bys jen n+1 entit. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 21.12.2010 15:23
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Tak díky, func_wall_toggle vyzkouším, zdá se mi to jednoduší, pokuď se to bude bugovat, zkusím ty přes ty rendery... |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 21.12.2010 15:24
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To se většinou pozná až se tam bude opravdu hrát s hráčema.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|