tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Vlastní animace- rychlost
Dominio
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.12.2010 14:28
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Ahojik, tak píši tedy do fora, jen taková maličkost.
Vytvořil jsme si vlastní animovanou texturu (asi po půl hodině se mi to povedlo dát do VHE a zprovoznit :D) .. Ale animace je docela rychlá, nejde přečíst co chci, existuje způsob jak jí zpomalit? Napadlo mě dát jeden obrázek několikrát za sebou, ale maximum jde 10 snímků, a už jich 10 mám.
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.12.2010 14:35
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Rychlost animace textury nejde ovlivnit. Jediná možnost jak udělat pomalejší animaci by bylo použít spoustu func_wall_toggle a přepínat mezi nimi pomocí multi_manageru, ale tam je dost vysoká šance že se něco pokazí.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.12.2010 14:37
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Já bych vyrobil třeba 3 textury normální, natáhl bych je na 3 func_wall které by byly v sobě

A pak bych je pojmenoval:
1. func_wall - snimek1
2. func_wall - snimek2
3. func_wall - snimek3

A pak by se tomu časovačem přes env_render přehazovala viditelnost.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.12.2010 14:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Já func_wall_toggle nevěřim.

A nesnášim přepínače na takovéhle věci protože by se to do dlašího kola mohlo bugnout. env_render aktivuješ kolikrát chceš a furt je tam to zobrazení který je v tom env_render.
Upravil/a XXL_cz dne 21.12.2010 14:44
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Backup
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.12.2010 14:41
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

přes func_wall a env_render bys měl zbytečně moc entit, na n snímků bys potřeboval 3n+1 entit, zato kdybys měl func_wall toggle, měl bys jen n+1 entit.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.12.2010 15:23
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Tak díky, func_wall_toggle vyzkouším, zdá se mi to jednoduší, pokuď se to bude bugovat, zkusím ty přes ty rendery...
±0
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.12.2010 15:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

To se většinou pozná až se tam bude opravdu hrát s hráčema.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes