fy_Snoow
|
deadlol |
Přidané 21.12.2010 15:52
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
tak tu je ta nerobil som nic zlozite
deadlol přiložil následujíci soubor:
snoow.rar
Upravil/a deadlol dne 21.12.2010 15:52 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.12.2010 10:59
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
FATAL ERROR:
WARNING: couldn´t open snowmap.wad
Tak snad již víš, co to znamená... |
|
|
|
deadlol |
Přidané 22.12.2010 12:02
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
omg sry ja vkuse na to zabudnem
na server kcelo etxturu ktoru som nepouzil v tej mape nechapem preco ju chce
deadlol přiložil následujíci soubor:
snowmap.rar |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.12.2010 12:13
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nevím to jistě (asíí tak 80%), ale když do VHE přidáš textury a do mapy je stejně nedáš, tak je mapa bude chtít. Takže pokud máš mapu, kde jsi nepoužil textury (celej wad) , tak je odstraň z nastavení ,a zkompiluj znovu. |
|
|
|
Backup |
Přidané 22.12.2010 12:17
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Použij -wadautodetect u csg, jinak se "použijí" všechny wady které máš v hammeru. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.12.2010 12:18
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Tak jsem si stáhnul mapu, a docela pěkná, jediné co bych vytknul, k tomu žebříku dej jinou texturu, aby to šlo na první pohled poznat, (pokud to má jít poznat), a ještě nějak zarovnat ty textury beden, ze kterých vypadnou ty granáty a AWPéčko. |
|
|
|
tom711 |
Přidané 22.12.2010 12:29
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
K problemu textur..
Pouzi kompilaciu na expert a u csg napis -wadautodetect to to vyriesi
K mape:
Zem = fuj pouzi namiesto toho uz texturu ktora je primarne v csku vola sa SNOW.
Sky resp. obloha je spatna....
Vezicky ten rebrik na nu... netreba tam drevo... daj tam radsej texturu ladder
Velka bedna je tam 1 a pol bedne...
Ale inak... ok...
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
deadlol |
Přidané 22.12.2010 14:04
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ok ten spodok upravim
ale neviem kde zmenim nebo vaslten obloh
ja vyberem sky
ale nikde nevieem najst nastavenia ze aku oblohu chcem mat
a rebrik poriesim este
a pod tou bednou je awp a granaty
ok zlepsim mapu a optom je do tejto temy dam
taky detail preco ste cheli texturu swim ked som ju v mape nepouzil?
nechapem to ... |
|
|
|
tom711 |
Přidané 22.12.2010 14:11
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Pretoze hammer bez toho prikazu wadautodetect nevie ktore textury si pouzil... a preto do mapy "napise" aby vyzadovala vsetky ktore mas v options/textures ci kde to tam je...
OBLOHA: daj map/map properties a v kolonke sky name ci ako napis ze snowlake_ musi to byt aj z tou carou dolnou!!!!!
Upravil/a tom711 dne 22.12.2010 14:13
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.12.2010 14:22
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
K tomu sky, od čeho je tu návod jak na skybox? tam najdeš jak to nastavíš, a i kde ty oblohy najdeš. |
|
|
|
deadlol |
Přidané 22.12.2010 14:58
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
tu je upravena verzxiea len nevem ako na nromalny rebrik
deadlol přiložil následujíci soubor:
fy_snoow.bsp |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.12.2010 16:25
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Co nevíš na normálním žebříku? Prostě jinou texturu, nejlépe aby tam byla modrá průhledná. (viz. článek) |
|
|
|
deadlol |
Přidané 22.12.2010 16:51
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no ja som to tu dal tak? ze? nazor? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 22.12.2010 20:37
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
1. vytvoř func_wall s texturou žebříku a nastav render mode na Solid
2. pak přes to o 1 čtvereček (nejmenší) dej func_ladder s texturou aaatriger
Upravil/a XXL_cz dne 22.12.2010 20:41
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
deadlol |
Přidané 22.12.2010 22:08
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
aha zaujmave
|
|
|