Half Life
|
dragonx |
Přidané 29.12.2010 14:54
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Ti co tvoří mapy do half lifu mi snad pomůžou.Přechod do druhé mapy mi už jde,ale když mám v té první mapě monster_barney v druhé mapě se oběví,většinou trochu ve vzduchu. Měli jste podobný problém nebo znáte řešení ?
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 29.12.2010 16:21
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
nemáš náhodou v té 2. mapě trochu níž ten land_mark? protože toto se mi neděje, NPC si taky dávám do map kde se přechází a pak v další sou normálně.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
dragonx |
Přidané 29.12.2010 18:55
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Jak jako níž ? Jako že musí být ty landmarky ve stejné výšce nebo ho prostě nesmím mít nízko ?
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
dragonx |
Přidané 29.12.2010 18:57
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Jo a taky bych chtěl vědět jak u barneyho zadat idle animaci na standing_idle,umím to přes scripted_sequence ale to si dá jen ruce za záda a pak zpět a je zase normální..
Kdyžtak hodím screen toho landmarku.
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 29.12.2010 21:08
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
jsou tam 2 druhy animací myslim že action nebo tak nějak a pak je tam ještě kolonka idle. tak to dej do toho idle.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
dragonx |
Přidané 30.12.2010 09:54
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
...Takže aby se ten barney v další mapě nezobrazoval jsem vyřešil,v té první mapě jsem musel udělat "zatáčku" a teprve pak changelevel.
Ta animace... nejde.Ona jde jen jednou.U monster_barney to idle animation není,ale u scripted_sequence je,ale když ji tam vložím barney ji už vůbec nevykoná.
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.12.2010 12:49
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
musíš to scripted_sequence nejdřív aktivovat. třeba tomu dej game_playerspawn název nebo tak nějak aby se to stalo hned
A nezapomeň nastavit na koho to má targetovat.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
dragonx |
Přidané 30.12.2010 12:58
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Už to mám, ALE nemusel jsem mu dávat toto jmeno ale stačí tam někde zadat misto NO instantly nebo nejak tak,ale měl jsem zase problém s aktivováním dalšího scriptu,to jsem vyřesil tak že jsem relayem ten prvni vypl.:D Jinak dík za částečnou pomoc :)
Watashi wa Baka Baka! |
|
|