animace ke zbranim...
|
swifterik |
Přidané 30.12.2010 10:21
|
Člen
Hodnocení: +106 (64%) Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10
|
Pls chtel bych si k moji zbrani pridat animace...popripade upravit jiz vytvorenou zbran...ale...nemam/neznam program
DIKY MOC za rady tady vam posilam myho screena z CSS
Upravil/a swifterik dne 13.01.2011 19:37 |
|
|
|
Xpun |
Přidané 30.12.2010 10:55
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
To jde udělat v Milkshapu, ale neni to nic jednoduchého. Možná by bylo dobré napsat článek na Milkshape, protože v Khedu jdou dělat jednom statické modely... |
|
|
|
dragonx |
Přidané 30.12.2010 13:01
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
To je fakt. ;)
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.12.2010 13:05
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nejlepší je si v kHEDu vyrobit model zbraně + UVčka na texturu a pak v milk shape přidějit jointy.
Je to lehký stačí si do všech míst kde se má něco hýbat dát JOINT.
Pak nahoře v pravo přepnout na joints, překlikávat je a dívat se který je jaký a přejmenovat je podle sebe aby ses vyznal. A pak když nějakej ten JOINT označíš a ktomu označíš VERTEXy a pak dáš dole assign, (ale nejlepší je přidělovat celý skupiny to je pak přehlednější) tak se přidělí ten joint ktěmto vertexům a v animaci se budou s tim jointem hýbat.
A pak už je to lehký - dole si zapneš režim animací, nastavíš si podle potřeby maximální počet snímků, rychlost animování (nejlepší je dát půlku).
A potom už vyrábíš animaci tak, že natáčíš a posunuješ jointy a když chceš snímek uložit tak nahoře v Animate dáš "Set key frame" nebo Ctrl+K.
Až dudeš mít animaci hotovou a vyladěnou aby to nevypadalo například roboticky ten pohyb tak to exportuješ jako half-life SMD a označíš při ukládání sequence (to je animace, reference je model).
No pak je to ale horší z hitboxama protože ty většinou zařvou error při kompilaci. A taky je to pro zatáčníky horší v nastavování anivací v .qc souboru.
Upravil/a XXL_cz dne 30.12.2010 13:07
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
swifterik |
Přidané 30.12.2010 15:06
|
Člen
Hodnocení: +106 (64%) Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10
|
So, v Milkshapeu se da udelat vsechno?? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.12.2010 19:41
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
no skoro jo
Dekompilace a kompilace modelů, modelování, animovaní.
No ale modelování je lepší v kHED
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
dragonx |
Přidané 31.12.2010 13:04
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Nikdy jsem animace v milkshape nezkoušel,ale být tebou zvolím si jako první model který budeš animovat nůž.
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 01.01.2011 16:53
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nůž je lol, tam sem skoušel boxování a kopání
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
dragonx |
Přidané 01.01.2011 19:28
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
XXL_cz:Tobě jsou upravit ty modely normálně ? Mě se totiž vždycky po kompilaci ta druhá ruka odhodí někam pryč a ta se zbraní je zase daleko..Nevíš co s tím ?..Dělá to i když zbraň neupravim.
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 01.01.2011 21:02
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
jako když to rozkompiluješ a zase bez změny skompuluješ?
Možná máš blbej decompilátor nebo to čím to kompiluješ. Já používám kompilaci a dekompilaci z Jed's Half-Life Model viewer a animace z MilkShape 3D.
Jo ale pozor toto se stane i když přidáš nebo odebereš Joint (taky se tomu říká kost) to pak nepasuje na ty původní animace.
Upravil/a XXL_cz dne 01.01.2011 21:06
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|