tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
animace ke zbranim...
swifterik
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 10:21
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

Pls chtel bych si k moji zbrani pridat animace...popripade upravit jiz vytvorenou zbran...ale...nemam/neznam program





DIKY MOC za rady tady vam posilam myho screena z CSS
Upravil/a swifterik dne 13.01.2011 19:37
±0
 
Xpun
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 10:55
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

To jde udělat v Milkshapu, ale neni to nic jednoduchého. Možná by bylo dobré napsat článek na Milkshape, protože v Khedu jdou dělat jednom statické modely...
±0
 
http://xpun.wz.cz/
dragonx
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 13:01
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +349 (77%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

To je fakt. ;)
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 13:05
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Nejlepší je si v kHEDu vyrobit model zbraně + UVčka na texturu a pak v milk shape přidějit jointy.

Je to lehký stačí si do všech míst kde se má něco hýbat dát JOINT.

Pak nahoře v pravo přepnout na joints, překlikávat je a dívat se který je jaký a přejmenovat je podle sebe aby ses vyznal. A pak když nějakej ten JOINT označíš a ktomu označíš VERTEXy a pak dáš dole assign, (ale nejlepší je přidělovat celý skupiny to je pak přehlednější) tak se přidělí ten joint ktěmto vertexům a v animaci se budou s tim jointem hýbat.

A pak už je to lehký - dole si zapneš režim animací, nastavíš si podle potřeby maximální počet snímků, rychlost animování (nejlepší je dát půlku).

A potom už vyrábíš animaci tak, že natáčíš a posunuješ jointy a když chceš snímek uložit tak nahoře v Animate dáš "Set key frame" nebo Ctrl+K.

Až dudeš mít animaci hotovou a vyladěnou aby to nevypadalo například roboticky ten pohyb tak to exportuješ jako half-life SMD a označíš při ukládání sequence (to je animace, reference je model).

No pak je to ale horší z hitboxama protože ty většinou zařvou error při kompilaci. A taky je to pro zatáčníky horší v nastavování anivací v .qc souboru.
Upravil/a XXL_cz dne 30.12.2010 13:07
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
swifterik
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 15:06
Člen

Hodnocení: +106 (64%)
Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10

So, v Milkshapeu se da udelat vsechno??
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.12.2010 19:41
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

no skoro jo

Dekompilace a kompilace modelů, modelování, animovaní.

No ale modelování je lepší v kHED
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
dragonx
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2010 13:04
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +349 (77%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

Nikdy jsem animace v milkshape nezkoušel,ale být tebou zvolím si jako první model který budeš animovat nůž.
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
XXL_cz
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2011 16:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Nůž je lol, tam sem skoušel boxování a kopání :D
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
dragonx
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2011 19:28
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +349 (77%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

XXL_cz:Tobě jsou upravit ty modely normálně ? Mě se totiž vždycky po kompilaci ta druhá ruka odhodí někam pryč a ta se zbraní je zase daleko..Nevíš co s tím ?..Dělá to i když zbraň neupravim.
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
XXL_cz
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2011 21:02
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

jako když to rozkompiluješ a zase bez změny skompuluješ?

Možná máš blbej decompilátor nebo to čím to kompiluješ. Já používám kompilaci a dekompilaci z Jed's Half-Life Model viewer a animace z MilkShape 3D.

Jo ale pozor toto se stane i když přidáš nebo odebereš Joint (taky se tomu říká kost) to pak nepasuje na ty původní animace.
Upravil/a XXL_cz dne 01.01.2011 21:06
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 29

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes