tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Neskompiluje mapu
davidsk
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2010 13:51
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 31.12.10

pls pomožte mi
mapu mi nejde skompilovať


Spoiler:
hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kimi\Plocha\DVID~1\ZHLT25~1\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\awp_1"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\awp_1.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.02 seconds)

Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 1 used texture, 33.33 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\chateau.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\jos.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\n0th1ng.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\tempdecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 1 used texture, 33.33 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\tswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_storm.wad
- Contains 1 used texture, 33.33 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\prodigy.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\halflife.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\kimi\plocha\dávid\decal converter\makedecal\pldecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (15)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


Texture usage is at 0.17 mb (of 4.00 mb MAX)
1.00 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kimi\Plocha\DVID~1\ZHLT25~1\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\awp_1"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 4096)


Warning: No entities exist in hull 0, no filling performed for this hull
Warning: No entities exist in hull 1, no filling performed for this hull
Warning: No entities exist in hull 2, no filling performed for this hull
Warning: No entities exist in hull 3, no filling performed for this hull
0.02 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kimi\Plocha\DVID~1\ZHLT25~1\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\awp_1"
Error: Portal file 'C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\awp_1.prt' does not exist, cannot vis the map


----- END hlvis -----



hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kimi\Plocha\DVID~1\ZHLT25~1\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\awp_1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\awp_1.log for the cause.

----- END hlrad -----

Upravil/a davidsk dne 31.12.2010 13:52
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2010 14:02
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nemáš v mapě žádné entity.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
davidsk
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2010 18:36
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 31.12.10

práveže mám
mám tam ich niekolko
tak potom v čom je problem ?
±0
 
tom711
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2010 18:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Vies co? Ak sa nebojis (neboj mapu ti nevezmem..) tak sem daj subor .RMF ja sa ti na to pozrem :D...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
davidsk
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2010 18:57
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 31.12.10

ne dik
skusil som vymazať niektore entity a nevem preco ale teraz šla mapa skompilovať
asi ich tam bolo príliž vela
mal som tam asi 10 armoury_entity ktore som vymazal a dal som miesto nich 1 game_player_equip entitu a už to ide
±0
 
tom711
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2010 19:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Hmm.. desat entit neni vela.... Ja som mal 300!!! a mapa stale isla...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
davidsk
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2011 01:05
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 31.12.10

Všetko najlepšie k Novému roku 2011:)
±0
 
norton32
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.01.2011 17:40
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 1
Založený: 04.01.11

Prajem príjemný deň/večer. Kedže mam rovnaký problém, a tento nieje tak starý, nechcel som otvárať nový topic. Nejde mi zkompilovať mapa. Stále to vypisuje The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

Tu je celý log:
Spoiler:

** Executing...
** Command: "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk\bin\orangebox\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\counter-strike source\cstrike" "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss"

Valve Software - vbsp.exe (Jul 7 2010)
2 threads
materialPath: d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\counter-strike source\cstrike\materials
Loading d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss.vmf
Could not locate 'GameData' key in d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\counter-strike source\cstrike\gameinfo.txt
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
writing d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss.prt...Building visibility clusters...
done (0)
bmodel 2 has no head node (class 'func_buyzone', targetname '')

** Executing...
** Command: "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk\bin\orangebox\bin\vvis.exe"
** Parameters: -game "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\counter-strike source\cstrike" "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss"

Valve Software - vvis.exe (Jul 7 2010)
2 threads
reading d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss.bsp
Error opening d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss.bsp

** Executing...
** Command: "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk\bin\orangebox\bin\vrad.exe"
** Parameters: -game "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\counter-strike source\cstrike" "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss"

Valve Software - vrad.exe SSE (Jul 7 2010)

Valve Radiosity Simulator
2 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[1 texlights parsed from 'lights.rad']

Loading d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss.bsp
Error opening d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss.bsp

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc\ss.bsp" "d:\hry\steam\steamapps\vietnamec1\counter-strike source\cstrike\maps\ss.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."


Prednedávnom my všetky mapy išli v pohode skompilovať, ale potom sa niečo stalo. Skúšal som aj preinstalovať Source SDK, no nepomohlo to. Ďakujem za pomoc.
Upravil/a Backup dne 04.01.2011 20:01
±0
 
Backup
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.01.2011 20:00
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Tvůj problém je naprosto jiný, on měl zvláštní chybu ohledně počtu entit, ty máš Sourcový ekvivalent "solid entity is empty"; ty děláš do CS:S, on do CS 1.6. Nebe a dudy.

Kažopádně řešení tvého problému by mělo být stejné jako u "solid entity is empty" - pomocí Map -> Entity report najdeš func_buyzone, která v podstatě nebude existovat (když klepneš na Mark tak se nic neoznačí) a tu smažeš.

btw používej spoiler
Upravil/a Backup dne 04.01.2011 20:02
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 9

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes