tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
bsp lag ??
Jakubturon
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:02
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

lidi pls mam takovej lag když spustí mapku někdo jiný napíše se: Mod_LoadBrushModel: maps/zm_military_base.bsp has wrong version number (571084155 should be 30)

co je ? pls help
Znova u VHE ;)
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:05
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Lag? Ujasni si terminologii, prosím tě.

Nejspíš to .bsp není řádně zkompilované .bsp, ale jen přejmenované .rmf nebo jiná bejkárna.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Jakubturon
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:08
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

tak já to skusím znova zkompilnout ok

a můžu mapu po zkompilování přejmenovat ??
Upravil/a Jakubturon dne 06.01.2011 22:12
Znova u VHE ;)
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Proč ne, to je jedno, to s mapou nic neudělá a měla by fungovat nezávisle na názvu.
Samozřejmě jen v rámci .bsp, když přejmenuješ .rmf na .bsp tak budeš tam cos byl.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Jakubturon
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:20
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

tak hloupý zase nejsem :D (i když na to občas nevypadám)
Znova u VHE ;)
±0
 
Jakubturon
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:23
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

teď mi to píše: could not open de_vegas.wad . co se stalo teď ? OMG
Znova u VHE ;)
±0
 
Jakubturon
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:39
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

zkompiloval jsem znova a stejně mi to píše TO S TÍM DE_VEGAS
Znova u VHE ;)
±0
 
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 22:46
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Zkompiluj csg s -wadautodetect. Kdyby to nepomohlo, tak ten wad includni.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Jakubturon
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 23:06
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

a jak se to dělá s tím csg s -wadautodetect ? takovej programátor nejsem :D
Upravil/a Jakubturon dne 06.01.2011 23:07
Znova u VHE ;)
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.01.2011 23:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nevysvětloval jsem ti to už jednou?
btw. tvorba map má hodně daleko od programování
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
tom711
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 08:19
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

lidi... Proc najprv necitate clanky? Ved vsetko najprv prekutam a potom sa pytam.... A backup... Asi by sa tu hodilo FAQ z riesenismi chyb :P
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Jakubturon
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 09:30
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

backupe po kompilaci mi to napsalo:
Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "D:\cs\csko"


** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "d:\cs\mapy\zm_military_base" -cliptype precise a -wadautodetect

Unknown option "a"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

-= hlcsg Options =-

-nowadtextures : include all used textures into bsp
-wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
-noclip : don't create clipping hull
-noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
-cliptype value : set to smallest, normalized, simple, precise, or legacy (default)
-nullfile file : specify list of entities to retexture with NULL
-onlyents : do an entity update from .map to .bsp
-noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
-tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
-brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

-hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kB)
-lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kB)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-nonulltex : Turns off null texture stripping
-dev # : compile with developer message

-wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
-wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
-wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "d:\cs\mapy\zm_military_base"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\cs\hammer\hlbsp.exe d:\cs\mapy\zm_military_base
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:\cs\mapy\zm_military_base.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "d:\cs\mapy\zm_military_base" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\cs\hammer\hlvis.exe d:\cs\mapy\zm_military_base -full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:\cs\mapy\zm_military_base.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "d:\cs\mapy\zm_military_base" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\cs\hammer\hlrad.exe d:\cs\mapy\zm_military_base -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:\cs\mapy\zm_military_base.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\cs\mapy\zm_military_base.bsp" "D:\cs\csko\cstrike\maps\zm_military_base.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\cs\mapy\zm_military_base.pts" "D:\cs\csko\cstrike\maps\zm_military_base.pts"


Upravil/a Jakubturon dne 07.01.2011 09:31
Znova u VHE ;)
±0
 
tom711
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 17:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Ten -wadautodetec mas zle napsany... ma to byt takhle (bez uvozovek) "-cliptype precise -wadautodetect" tj. nema tam byt medzi tym to "a"
Upravil/a tom711 dne 07.01.2011 17:16
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Jakubturon
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 17:44
Člen

Hodnocení: +11 (70%)
Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10

už sem si všiml :D
Znova u VHE ;)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41