Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Ahoj, mam takovej problem, dělam mapu dam tam žebřík s modrym pozadim. Podle navodu dělam vše co bych měl dat ho do entity v mem pripade func wall a dat mu no solid. Udelal sem vse podle navodu, ale porad je pozadi modre i ve hre. Tak sem pozadal o radu XXL_cz a ten mi rekl to same co na webu, tak jsem to udelal jeste jednou a porad je pozadi modre. Predem dik za odpoved.
Jestli má ta textura před názvem { a máš to nastavený na render mode solid, tak je možný že ta textura nemá úplně modrou barvu, jako že třeba místo barvy
R:0 G:0 B:255
má barvu
R:1 G:1 B:255
A nebo je ta textura tvoje vlastní a dal si jí do wally s názvem bez { a teprve v programu si jí přejmenoval, pak to nefunguje.
A i když nedáš render mode na solid, tak by se ta modrá měla ve hře změnit na černou. Takže podle mě bude špatná textura.
A skus tam dát pro test ještě jiné průhledné textury, aby si otestoval, jestli se to děje jenom u té 1 textury.
Upravil/a XXL_cz dne 09.01.2011 15:28
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru