tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problém s entitou player
sil3nt
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.01.2011 08:58
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 2
Založený: 11.01.11

Dobrý den.

Mám problém s entitou hráče, která je zmíněná v tutoriálu o vytváření první místnosti. Vše funguje opravdu skvěle. Ve 3D vidím skin CT hráče, nezasahuje do zdí ani do podlahy. Po startu mapy se však s hráčem nemohu hýbat. Jde jen skrčit se. Hráč navíc nemá žádnou zbraň. Byl bych velice rád za radu, jak tento nedostatek odstranit. Děkuji :-).
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.01.2011 13:52
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Máš nějaké chyby v "Check for preblems"? (najdeš to v Map->Check for problems )...
Vypisuje ti to nějakej error při kompilaci?...
.. Jinak mám podezdření, že ti to udělalo stejnej chybu, jako mě, když jsem "krájel" (pomocí funkce Carve ) různé složitější věci (kruhy, atd.) , to se potom na některým místě udělal kus neviditelného objektu,a když jsem do něj vešel, nešlo se hýbat (pouze myší rozhlížet)-toto platí jenom pouze pokud jsi Carve vůbec použil na něco složitějšího...
Zkus přesunout Spawn hráče na jíné místo (třeba na druhou stranu mapy).
Upravil/a Dominio dne 11.01.2011 13:54
±0
 
sil3nt
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.01.2011 07:32
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 2
Založený: 11.01.11

Tohle je kompilační log:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: F:\Program Files (x86)\Valve\


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "E:\tvorba map cs\hammer\fgd\counter-strike\test.map" "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test.map"


** Executing...
** Command: E:\TVORBA~1\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: E:\TVORBA~1\hammer\hlcsg.exe "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"
Entering F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
20%...40%...60%...80%... (0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
50%... (0.00 seconds)

Using Wadfile: \decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \halflife.wad
- Contains 5 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)

Texture usage is at 0.04 mb (of 4.00 mb MAX)
0.04 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: E:\TVORBA~1\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: E:\TVORBA~1\hammer\hlbsp.exe "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 21 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test.prt'
SolidBSP [hull 1] 23 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 23 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 23 (0.00 seconds)
0.02 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: E:\TVORBA~1\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: E:\TVORBA~1\hammer\hlvis.exe "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"
1 portalleafs
0 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.00 seconds)
LeafThread:
(0.00 seconds)
average leafs visible: 0
g_visdatasize:3 compressed from 1
0.02 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: E:\TVORBA~1\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: E:\TVORBA~1\hammer\hlrad.exe "F:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\test"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'E:\TVORBA~1\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'E:\TVORBA~1\hammer\lights.rad']

52 faces
Create Patches : 234 base patches
0 opaque faces
2887 square feet [415741.53 square inches]
Error: No Lights!
Description: lighting of map halted (I assume you do not want a pitch black map!)
Howto Fix: Put some lights in the map.


----- END hlrad -----



Takže tuším že žádný problém.

Check for problems taky hlasí no errors were found.
±0
 
Slovis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.01.2011 18:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

ještě mimo

nemáš tam světlo, ale to by to nemělo způsobit
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41