Jak na pohled u spectatora?
|
Dominio |
Přidané 14.01.2011 16:55
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Pěknej den přeji
Mám otázku, jak udělat ten plochý (2D) pohled u spectatora (nebo nejak tak se to píše), ten pohled se tam jmenuje Free Overview, potřebuji tam dát vlastní obrázek... Všiml jsem si, že to není tady na serveru asi u žádný mapy (nebo jsem si nevšiml), tak bych chtěl bejt originalni |
|
|
|
Xpun |
Přidané 14.01.2011 17:49
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Tohle by vydalo asi na samostatný článek, ale v kostce vysvětlím zde.
1. Spusť hl.exe s parametry -game cstrike -steam -dev 1 +developer 1, jestli nemáš patchlýho countera na protokol 48, tak vynechej to -steam.
2. Do konzole napiš map tamapa (to spustí tu mapu), potom hud_draw 0 (vypne vykreslování HUDu) a nakonec dev_overview 1, což zobrazí ten preview obrázek. Můžeš tam chodit wsad a zoomuješ pravym a levym myšítkem.
3. Ulož si to jako screenshot pomocí F5, mělo by to mít 1024x768, tak si kdyžtak změň rozlišení, nebo to pak nascaluj v ňákym vieveru nebo v Gimpu nebo někde
4. Hoď to do složky cstrike/overviews jako menomapy.bmp
5. V tej samej složce vytvoř menomapy.txt
měl bys tam mít napsaný něco jako
Code global
{
ZOOM 2.39
ORIGIN -1280 -256 -288
ROTATED 1
}
layer
{
IMAGE "overviews/menomapy.bmp"
HEIGHT -288
}
hodnoty bys měl opsat z toho, co se ti píše v csku nahoře.
Ale problém je, že když v csku hledáš správnou pozici a zoom, tak po tý mapě jakoby chodíš a renderuje se, jenom to, co bys měl vidět, kdybys tam stál jako first person. Proto je lepší na preview mapu zkompilovat bez visu, aby tam bylo vidět všechno. Ale nezapomeň pak ten vis zase zapnout, jinak budou mít všichni fps 0.01.
Možná o tom napíšu článek, kde to bude detailnější, ale doufam, že to jde pochopit i z tohohle.
Upravil/a Xpun dne 14.01.2011 18:40 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.01.2011 18:15
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Tak to velice děkuji Určitě to v new mapě použiju |
|
|
|
deadlol |
Přidané 14.01.2011 18:23
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no ja som to vydel na jailu |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 14.01.2011 18:23
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Funguje to dávám palec nahoru.
Jenom tam máš chybu že ten příkaz nakonec není dev_preview 1 ale dev_overview 1
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Xpun |
Přidané 14.01.2011 18:43
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Už sem to opravil, díky. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.01.2011 20:40
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ještě jedna věcička k těm údajů v texťáku.
Co má být mísot HEIGHT?
V tom, co mi to vypsalo, žádný Height nebylo... Vše ,co mi to vypsalo.
Overview: Zoom 81.1 Map Origin (18.74, -163.53 , 400.00), Z Min 865.00 , Z Max -65.00, Rotated 1.
Celý mi to teda vypadá:
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
global
{
ZOOM 1.81
ORIGIN 18.74 -163.53 -400.00
ROTATED 1
}
layer
{
IMAGE "overviews/de_d_dustovka2.bmp"
HEIGHT CO SEM?
}
Upravil/a Dominio dne 14.01.2011 20:41 |
|
|
|
Xpun |
Přidané 14.01.2011 21:56
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Tam napíšeš v jaké výšce máš mapu, to zjistíš v hammeru, jak jí máš vzdálenou od os xy, neboli jak moc jí máš posunutou od prostředka mřížky nahoru, nebo dolu. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.01.2011 21:59
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
A když je bod 0 0 někde v mapě ? Takže tam bude 0? |
|
|
|
Backup |
Přidané 19.01.2011 13:08
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jen si dovolím dodatek - nemusíš mapu kompilovat bez visu, stačí vhodně nastavit zmin (pomocí paragrafu (na angické apostrof) a pomlčky (na anglické lomítko)) a zmax (pomocí ctrl a mezerníku), viz výcuc z dokumentace k SDK.
Upravil/a Backup dne 19.01.2011 13:12 |
|
|