Vlastná textúra
|
Syrius |
Přidané 29.01.2011 18:16
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Zdravím na niektorých mapách som videl podpis autora mapy ale pozor ten podpis nebol obycajný. Ten podpis svietil ale iba tak že tie písmena svietili že to proste neosvetlovalo priestor. Potom som videl že tie písmena blikali atď.
Vôbec ako sa dá urobiť textúra mojho podpisu aby bola ako keby prilepená na normal textúre steny? |
|
|
|
Backup |
Přidané 29.01.2011 18:41
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Můžeš tu texturu udělat animovanou, nebo jí můžeš nastavit po převedení na entitu (třeba func_wall) blikání pomocí Render FX. Pokud bys potřeboval ještě efektnější podpis, můžeš ho udělat jako model. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 29.01.2011 18:51
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha ďakujem a ako by som si mohol vytvoriť textúru s mojim podpisom?
Myslím takú ako keď je napr tá modrá textúra aby bolo vidieť na stene iba ten podpis a ne aj pozadie. |
|
|
|
Backup |
Přidané 29.01.2011 19:19
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Předpokládám že jsi četl článek o vlastních texturách. Pokud chceš vyrobit "modrou" texturu, použij na průhledné části čistou modrou - 0000ff - 0% červené, 0% zelené a 100% modré. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 29.01.2011 19:29
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha ďakujem. |
|
|
|
peThe |
Přidané 29.01.2011 23:16
|
Člen
Hodnocení: +114 (69%) Příspěvek: 12
Založený: 06.01.11
|
a na osvícení se pak použije 'Glow' ,nebo něco jiného? |
|
|
|
Syrius |
Přidané 30.01.2011 10:59
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Prepáčte že sa furt vypitujem ale som v tomto lama.
Ako mám spraviť textúru aby bola ako decal?
Proste aby tie písmena boli iba vidieť na tej danej stene.
Teraz ma napadlo že maperi to asi s tou modou textúrou nerobia čí? |
|
|
|
Backup |
Přidané 30.01.2011 11:08
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nelze vytvořit vlastní decal. Buď tu vlastní texturu vyrob rovnou na podkladu té textury, na které bude, nebo jí udělej "modrou" a dej jí na tu zeď jako func_illusionary s tloušťkou 1. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 30.01.2011 12:10
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Ahaa okej ďakujem.
Môžem ešte poslednú otázku?
Viem že to do tohoto topicu nepatrí ale zaujímalo by ma že keď chcem vyrobiť tlačítko ako sa dá s animovať proste keď sa v hre stlačí tak zasvieti červená ako sa to dá docieliť? A vtom jednom videu ako sa robia deathrun pasti som videl že tu textúru tlačítka mal zvlášť na druhoo brushi. Načo je to dobré. Môžem to tlačítko vyrobiť tak že proste vyrobím jeden kváder a tam dám tu textúru? |
|
|
|
Backup |
Přidané 30.01.2011 15:55
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Aby se textura tlačítka změnila při použití, stačí vyrobit dvě textury, jednu pojmenovat +0jmenotextury (např. +0tlacitko) a druhou +Ajmenotextury (např. +Atlacitko). Pak na to tlačítko dáš tu texturu, kde je tlačítko vyplé.
To co jsi viděl na videu není k ničemu dobré, jen autor nejspíš neumí s Texture Application Toolem. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 30.01.2011 19:39
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha okej díki moc. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 01.02.2011 18:51
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Keď si urobím tú modrú textúru a na nej môj podpis tak keď to zobrazím v programe wally tak namiesto toho je to celé čierne a keď dám inú farbu napr. tirkysovú tak to ide ale zase keď to dám na niaku stenu že vytvorím brush a dám tam tu moju textúru tak my píše že že ma niaky zlý face
toto píše
Error:
for Face 4147 (texture syrius) at
(383.000 -2187.682 1498.000) (383.000 -2188.000 1498.000) (289.039 -2188.000 1498.000) (289.039 -2186.318 1498.000) (383.000 -2186.318 1498.000)
Error: Bad surface extents (15 x 11960)
Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem
|
|
|
|
Backup |
Přidané 01.02.2011 20:02
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Modrá textura musí mít na začátku "{". Když to hodíš do wally, tak ta modrá zčerná, ale i tak by to mělo fungovat.
Na té "průhledné" barvě totiž nezáleží, stačí aby ta barva, kterou chceme zprůhlednit, byla v paletě na pozici 255. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 01.02.2011 20:12
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Ahá ok díki skúsim to s druhou. A nevieš prečo my hento píše?
EDIT: Píše: Bad surface extents
Upravil/a Syrius dne 01.02.2011 20:31 |
|
|
|
Syrius |
Přidané 02.02.2011 15:21
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Haló prosím pomôžte my. Neviete prečo my hentu debilinu vypisuje?
Keď si vytvorim vlastnú textúru? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 02.02.2011 15:28
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
přečti si tohle.
Aha, možná jsem se zmýlil...
Upravil/a Dominio dne 02.02.2011 15:35 |
|
|
|
Backup |
Přidané 02.02.2011 15:32
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Je ten brush ok (je konvexní, prostorový, s minimálně čtyřmi vertexy)?
Je ten face ok (je u něj zaškrtlé world nebo face, má přiměřený scale)?
Je ta textura ok (256 barev / 8bit barvy, rozměry dělitelné šestnácti a menší než 256px)?
Upravil/a Backup dne 02.02.2011 15:33 |
|
|