tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Auto
jakub8580
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.01.2011 21:17
Člen

Hodnocení: +33 (69%)
Příspěvek: 14
Založený: 29.01.11

neporadili by ste mi ako zrobit auto z tichto textur.
jakub8580 přiložil následující obrázek:


[1.34Mb]
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.01.2011 21:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tos vytáhl ze source že?

No, můžeš si dekompilovat celej sourcovej model a pak ho skompilovat do half-life 1 modelu.

Ale asi nemáš program že? No tak já ho uploaduju.

Tady download <--


Doufám že mi ti co nemusí uloz.to nedají palec dolu :D
Upravil/a XXL_cz dne 30.01.2011 21:47
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.01.2011 21:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

A nebo mi pošli ten model auta který chceš převést na CS 1.6kovej model a já to nějak překopu.

Protože to není jenom jako tak že to prostě natáhneš do .exe a že ti vyleze model do CS 1.6.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
-2
 
jakub8580
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.01.2011 21:58
Člen

Hodnocení: +33 (69%)
Příspěvek: 14
Založený: 29.01.11

ja to chcem na source ale tvm ako to poskladat oto mi ide auto aby z toho bolo. da sa to ?
+1
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.01.2011 22:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Sorry, ja do source nemapuju. Ale myslim že tam by snad mělo jít nastavit model jako entitu, jestli chceš aby se to dalo řídit.

A jestli tu texturu chceš na brush tak to si stim budeš muset asi trochu dýl hrát než to tam bude pasovat.

Jinak asi nepumůžu protože do source sem nikdy nic nemapoval.
Upravil/a XXL_cz dne 30.01.2011 22:16
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
-2
 
jakub8580
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.01.2011 22:24
Člen

Hodnocení: +33 (69%)
Příspěvek: 14
Založený: 29.01.11

ok neva
+1
 
dragonx
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.02.2011 14:28
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +359 (78%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

Někde v cssku myslím jsou modely auta
Watashi wa Baka Baka!
+2
 
deadlol
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.02.2011 14:30
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

dragonx mne te modely nejde vobec zrobit leboked robim podla rozmerov textury tak je tam jedna polka naviac alebo menej
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
dragonx
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.02.2011 14:31
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +359 (78%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

A co prefaby ? Tam to auto musí být.
Watashi wa Baka Baka!
+1
 
deadlol
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.02.2011 15:16
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

no ta som to nenasel proste nesedia rozemry texury s pixelami a akej mriezeke to mam robit? 16? lebo ani v tej to nejde
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
dragonx
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.02.2011 14:42
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +359 (78%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

Tak si dekompilni nějakou mapu s autem a dej si to auto do prefabů.
Watashi wa Baka Baka!
+2
 
amater1001
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.02.2011 15:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

v source maš auta hotove,nemusiš je vytvářet.
V css auta nejezdí,jenom stojí.
VHE4,1 vytvoříš entitu prop_static ,u ní nastavíš class info-world model-models/props_vehicles/vybereš nějake auto a hotovo.

za českabarboraotvirak tvorby:)
Upravil/a amater1001 dne 20.02.2011 20:51
+2
 
pavelxum
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.04.2011 23:31
Člen

Hodnocení: +69 (100%)
Příspěvek: 15
Založený: 09.03.11

@amater1001 nevis jestli se daji se vlozit auta z garrymodu do CSS nebo Half-Life 2 Deathmatch ??? Libi se mi tam par aut.
+2
 
amater1001
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.04.2011 19:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

pavelxum napsal:
@amater1001 nevis jestli se daji se vlozit auta z garrymodu do CSS nebo Half-Life 2 Deathmatch ??? Libi se mi tam par aut.

Modely aut uložené v garrysmodu
VHE41LAb
+2
 
amater1001
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.04.2011 19:26
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

amater1001 napsal:
pavelxum napsal:
@amater1001 nevis jestli se daji se vlozit auta z garrymodu do CSS nebo Half-Life 2 Deathmatch ??? Libi se mi tam par aut.

Modely aut uložené v garrysmodu

amater1001 přiložil následující obrázek:


[155.77Kb]
VHE41LAb
+2
 
amater1001
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.04.2011 19:30
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

amater1001 napsal:
[quote]amater1001 napsal:
[quote]pavelxum napsal:
@amater1001 nevis jestli se daji se vlozit auta z garrymodu do CSS nebo Half-Life 2 Deathmatch ??? Libi se mi tam par aut.

po následné kompilaci s jedním autem
amater1001 přiložil následující obrázek:


[144.36Kb]
VHE41LAb
+2
 
pavelxum
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.04.2011 09:57
Člen

Hodnocení: +69 (100%)
Příspěvek: 15
Založený: 09.03.11

@amater1001 Dik za ukazku.Fascinující.Musím si stahnout garrysmod nebo jenom ty auta,a kde to mam stahnout ??
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon