triger multiple
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.01.2011 06:23
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ahoj mam otazku jak vytvorit trigermultiple ktery se aktivuje po startu kazdeho kole dekuji za pomoc
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 31.01.2011 12:47
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Stačilo by, kdybys to triger multiple pojmenoval jako game_playerspawn, ale to by se pak aktivovalo tolikrát, kolik by tam bylo hráčů.
A backup někde našel takovej trik s dveřma který něco aktivujou každý začátek kola:
Dej někam func_door, dej tomu nějaký name (aby se to nedalo aktivovat dotykem), ve flags zaškrtni Start open, delay before close dej -1 a dej tobu torget ne tam triger_multiple.
Pak by se to mělo aktivovat každý začátek kola jenom jednou.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.01.2011 14:53
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
nejde tvuj tip delal jsem to presne az na konec tam neco nesmyslsne blabolis a tak sem dal target u dveri na trige... a u trigeru_m... sem dal name na trige...
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 31.01.2011 17:23
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Ježiši co sem to zase napsal
Oprava:
Dej někam func_door, dej mu nějaký name (aby se to nedalo aktivovat dotykem), ve flags zaškrtni Start open, delay before close dej -1 a dej tomu target na ten triger_multiple.
A toto mi poradil backup (není to ode mě) a u mě to funguje.
Upravil/a XXL_cz dne 31.01.2011 17:27
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.01.2011 18:00
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
nefunguje proc nezapomel jsi na neco nevadi ze multiple spousti 2 entiti nebo tak nak
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 01.02.2011 06:32
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
nebo jinak jak aktivovat weaponstrip na zacatku kazdeho kola
Upravil/a Gordon Freeman dne 01.02.2011 06:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 01.02.2011 23:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
weapon_strip je brushová entita že jo?
Tak ale nevim co ti na těch dveřích co mají dávat restart nejde. ale můžeš to vyrobit ještě takto:
Dej tam multi_manager s názvem game_playerspawn
pak tam dej ten weapon_strip a nějak ho pojmenuj
a vtom multi manageru dej aby se to aktivovalo a hned potom za sekundu deaktivovalo.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 02.02.2011 06:16
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
dik pomohl si mi uz to de
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|