Nejde mi mapa
|
V1nC3nZo |
Přidané 31.01.2011 23:17
|
Člen
Hodnocení: +142 (87%) Příspěvek: 30
Založený: 23.01.11
|
Pomôžte mi pls, skompilujem mapu vytvorí mi to všelijaké súbory, všetky ich skopírujem, dám ich do CS a keď otváram mapu spraví mi to toto!
V1nC3nZo přiložil následující obrázek:
[3.75Mb]
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 01.02.2011 05:25
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
nejspis tam mas chybu jako je napr: nekonecnej brush zkus si ji opravit
a do cska staci dal jen soubor s koncovkou bsp
Upravil/a Gordon Freeman dne 01.02.2011 05:26
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
V1nC3nZo |
Přidané 01.02.2011 12:36
|
Člen
Hodnocení: +142 (87%) Příspěvek: 30
Založený: 23.01.11
|
No jo, len .BSP mi to ani nevytvorí, stiahol som si VHE odtialto s webu a Vytvorí mi to zložky: textový dokument, .err, .map, .p0, .p1, .p2, .p3, wic, A je to jednoduchá mapa: podlaha, 4 steny, vrch obloha, spawn, light, ... |
|
|
|
Slovis |
Přidané 01.02.2011 12:44
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
hod sem log z kompilace
je možné že tam je error
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
V1nC3nZo |
Přidané 01.02.2011 14:17
|
Člen
Hodnocení: +142 (87%) Příspěvek: 30
Založený: 23.01.11
|
Jake log? čo to je? Ja som začiatočník |
|
|
|
marqueuz |
Přidané 01.02.2011 14:39
|
Člen
Hodnocení: +284 (97%) Příspěvek: 35
Založený: 29.01.11
|
Ked das kompilovat tak ti vyskoci take okno - tak ked sa dokompiluje tak klikni na Copy to clipboard: http://img228.ima...vhelog.png. Potom to sem len posles ctrl+v.
|
|
|
|
V1nC3nZo |
Přidané 01.02.2011 16:04
|
Člen
Hodnocení: +142 (87%) Příspěvek: 30
Založený: 23.01.11
|
Zase až taká lama som neni, stačilo povedať, že tá tabulka je log .... |
|
|
|
V1nC3nZo |
Přidané 01.02.2011 18:45
|
Člen
Hodnocení: +142 (87%) Příspěvek: 30
Založený: 23.01.11
|
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Cs 1.6
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\zm_haluz2.map" "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2.map"
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlcsg.exe "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
Entering C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
30%... (0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
50%... (0.02 seconds)
Warning: Wad file '\program files\valve hammer editor\zhlt vluzacn23\tools\zhlt.wad' not found
Using Wadfile: \program files\valve\valve\halflife.wad
- Contains 6 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Error: Could not open wad file \program files\valve hammer editor\zhlt vluzacn23\tools\zhlt.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlbsp.exe "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlvis.exe "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Dodo\MYDOCU~1\PREBER~1\full\hammer\hlrad.exe "C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\Dodo\My Documents\Preberanie\full\hammer\maps\zm_haluz2.log for the cause.
----- END hlrad -----
|
|
|
|
V1nC3nZo |
Přidané 01.02.2011 18:54
|
Člen
Hodnocení: +142 (87%) Příspěvek: 30
Založený: 23.01.11
|
Aha dík už som našiel tú chybu a ece mi pls pomôž podľa čoho mám robiť veľkosť? Ale povedz mi to tak amatérsky nech to pochopím |
|
|
|
Slovis |
Přidané 02.02.2011 07:47
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
trochu nechápu co tím myslíš ale možná ti pomůže toto http://tvorbamap....?page_id=8
najdeš tam jak je velky hráč atd.
Upravil/a Slovis dne 02.02.2011 07:48
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
V1nC3nZo |
Přidané 02.02.2011 17:42
|
Člen
Hodnocení: +142 (87%) Příspěvek: 30
Založený: 23.01.11
|
Nechaj tak ... Už viem ... ale aj tak dík |
|
|