prázdná entita
|
m00nw4lk3r |
Přidané 16.04.2010 16:52
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
Tak už jsem dlouho nenapsal tak abych nezapoměl jak se píše: Když dám v maps Check for problem tak mi to napise "Solid entity (func_illusionary) is empty". ale kdyz si najdu tuto údajnou entitu v mapě tak tam není. poraďte mi prosim co mám udělat abych se toho zbavil. (PS: tlačítko fix nepomůže...to už jsem zkoušel) Dík |
|
|
|
Backup |
Přidané 16.04.2010 22:54
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
ok, na tohle mi fungovala jediná metoda - otevřít si Map -> Entity report a vybírat z toho seznamu postupně všechny func_illusionary, u každého dát Go to a pokud se nic neoznačí, akorát tě to přesune, tak to je ta prázdná entita, takže dáš Delete.
Že ty jsi tu entitu uřízl clipping toolem tak, že z ní nic nezbylo? |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 17.04.2010 14:33
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
jj dik..vyzkousim
nn nezařízl jsem ji clipping toolem.. ja jsem jí ve skutečnosti ani nevytvořil |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 17.04.2010 14:38
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
takhle se zbavim ty entity..to funguje, ale kdyz dám run tak to stejně pořád napíše >> There was a problem compiling the map. a kdyz dám v Map -> Check for Problems tak to žádnou chybu nehlásí |
|
|
|
Backup |
Přidané 17.04.2010 15:09
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
tak sem přihoď log, asi to bude něco jiného |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 17.04.2010 15:32
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
ok hned ho sem dam (jen mi musis poradit jak, protoze v tom okne pro rychlou odpoved nic neni) |
|
|
|
Backup |
Přidané 17.04.2010 15:54
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
mělo by to být tady, když klepneš na tohle tlačítko:
|
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 17.04.2010 15:58
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
aha tak hned tu je... |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 17.04.2010 16:00
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
tak tady je jedna z tech nekolika map co to delaj
m00nw4lk3r přiložil následujíci soubor:
ka_labyrinth_kh.rmf |
|
|
|
Backup |
Přidané 17.04.2010 16:27
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
ok, mám to
tam u spawnů jsi clipoval ty boční stěny a zapomněl jsi ty clipy převést na normální brushe, takže z nich zůstaly func_wall. Takže je převeď zpět na brushe (move to world). |
|
|
|
m00nw4lk3r |
Přidané 17.04.2010 16:29
|
Člen
Hodnocení: +55 (86%) Příspěvek: 115
Založený: 17.03.10
|
jo takhle...ok dik |
|
|