Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Caute Borci žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
Chtěl bych se zeptat zdali při changetargetu bude další kolo target původní nebo ten změněný... Ptám se proto, že mám mapu kde bych chtěl mít světlo ovládané vypínačem, ale když světlo zničíte tak se zhasne a na vypínač už nebude reagovat... ( jde mi o to že by bylo dobré to nějak zjednodušit popřípadě opravit pokud tam je nějaká chyba, ale myslím že to takhle funguje) ...proste at na to mrkne oko skusenejsiho... priloha je test mapa kde zkousim principy
vasulin2 přiložil následujíci soubor: svetla.rmf
Upravil/a vasulin2 dne 08.02.2011 23:45
Zjednodušil jsem to na 7 entit.
> Rozbitná krychle vypne pomocí trigger_relay světlo a pomocí trigger_changetarget změní cíl tlačítku. Když jim dáš stejné jméno, ušetříš multi_manager.
> Po spawnu hráče (game_playerspawn) se světlo přes trigger_relay zapne a přes trigger_changetarget se obnoví cíl tlačítku.
> Tlačítko spíná rovnou světlo, není potřeba to nějak složitě tahat přes mulimanažery, changetargety a reléčka.
Backup přiložil následujíci soubor: vasulin2.rmf
Upravil/a Backup dne 09.02.2011 13:17