updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Chtěl bych se zeptat zdali při changetargetu bude další kolo target původní nebo ten změněný... Ptám se proto, že mám mapu kde bych chtěl mít světlo ovládané vypínačem, ale když světlo zničíte tak se zhasne a na vypínač už nebude reagovat... ( jde mi o to že by bylo dobré to nějak zjednodušit popřípadě opravit pokud tam je nějaká chyba, ale myslím že to takhle funguje) ...proste at na to mrkne oko skusenejsiho... priloha je test mapa kde zkousim principy
vasulin2 přiložil následujíci soubor: svetla.rmf
Upravil/a vasulin2 dne 08.02.2011 23:45
Zjednodušil jsem to na 7 entit.
> Rozbitná krychle vypne pomocí trigger_relay světlo a pomocí trigger_changetarget změní cíl tlačítku. Když jim dáš stejné jméno, ušetříš multi_manager.
> Po spawnu hráče (game_playerspawn) se světlo přes trigger_relay zapne a přes trigger_changetarget se obnoví cíl tlačítku.
> Tlačítko spíná rovnou světlo, není potřeba to nějak složitě tahat přes mulimanažery, changetargety a reléčka.
Backup přiložil následujíci soubor: vasulin2.rmf
Upravil/a Backup dne 09.02.2011 13:17