tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
nullování
338LM
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.02.2011 14:36
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10

Ahoj, takovej problém. Mám do mapy vloženej model (konkrétně pi_tree1.mdl) a ať ho onulluju jak chci tak ho prostřelím. Na jinejch modelech to nedělá. Jasně, můžu tam dát jinej strom, ale jen pro zajímavost.

Tak opravuju, nesmím ten nullovací brush ořezat a pod určitým úhlem ho stejně prostřelím. Dá se to řešit? Protože takhle mám kolem stromu docela velkej brush.....Při hře je to blbý, když se zaseknu půl metru od stromu. Dík.
Upravil/a 338LM dne 13.02.2011 14:56
+1
 
NxoRT
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.02.2011 16:02
Člen

Hodnocení: +98 (76%)
Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10

stoho prveho som ti nerozumel ani slovo :D
±0
 
Cinska polivka
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.02.2011 17:38
Člen

Hodnocení: +573 (87%)
Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10

Nechci bejt za blba, ale modely se oCLIPujou a ne nullujou ne?
cinskapolivka.mzf.cz/upload/vtipalci_z_gearboxu.png
[b]
+1
 
http://cinskapolivka.mzf.cz/
Slovis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.02.2011 17:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

@cinska polivka pokud chceš model průstřelný tak oCLIPuješ
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
338LM
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.02.2011 18:16
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10

Tak tak, CLIPujou se modely neprůchozí a průstřelný. Článků je tu dost, ty mám projitý a tenhle problém tu ještě nebyl . Možná zkusim znova stáhnout textury, i když všechno k VHE mám stáhlý odsud, tak by to mělo byt cajk...
+1
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.02.2011 20:24
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Zkus mapu zkompilovat na expert s parametrem " -cliptype precise" u csg.
Jinak doufám že ten NULL je jako func_wall.
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
338LM
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.02.2011 09:45
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10

Mapu na expert kompiluju a jako entitu (func_wall) mám null taky. Hned jak přijdu domů, tak to zkusím s tím parametrem.
+1
 
338LM
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.02.2011 20:34
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10

Přidal jsem k parametru u csg vše podle článku a kompilace spadne a musím to vrátit zpět.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41