nullování
|
338LM |
Přidané 13.02.2011 14:36
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10
|
Ahoj, takovej problém. Mám do mapy vloženej model (konkrétně pi_tree1.mdl) a ať ho onulluju jak chci tak ho prostřelím. Na jinejch modelech to nedělá. Jasně, můžu tam dát jinej strom, ale jen pro zajímavost.
Tak opravuju, nesmím ten nullovací brush ořezat a pod určitým úhlem ho stejně prostřelím. Dá se to řešit? Protože takhle mám kolem stromu docela velkej brush.....Při hře je to blbý, když se zaseknu půl metru od stromu. Dík.
Upravil/a 338LM dne 13.02.2011 14:56 |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 13.02.2011 16:02
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
stoho prveho som ti nerozumel ani slovo |
|
|
|
Cinska polivka |
Přidané 13.02.2011 17:38
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
Nechci bejt za blba, ale modely se oCLIPujou a ne nullujou ne?
[b] |
|
|
|
Slovis |
Přidané 13.02.2011 17:54
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
@cinska polivka pokud chceš model průstřelný tak oCLIPuješ
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
338LM |
Přidané 13.02.2011 18:16
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10
|
Tak tak, CLIPujou se modely neprůchozí a průstřelný. Článků je tu dost, ty mám projitý a tenhle problém tu ještě nebyl . Možná zkusim znova stáhnout textury, i když všechno k VHE mám stáhlý odsud, tak by to mělo byt cajk... |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.02.2011 20:24
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Zkus mapu zkompilovat na expert s parametrem " -cliptype precise" u csg.
Jinak doufám že ten NULL je jako func_wall. |
|
|
|
338LM |
Přidané 14.02.2011 09:45
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10
|
Mapu na expert kompiluju a jako entitu (func_wall) mám null taky. Hned jak přijdu domů, tak to zkusím s tím parametrem. |
|
|
|
338LM |
Přidané 14.02.2011 20:34
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 14
Založený: 24.09.10
|
Přidal jsem k parametru u csg vše podle článku a kompilace spadne a musím to vrátit zpět. |
|
|