tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
problem s kompilaciou
noname
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2011 15:00
Člen

Hodnocení: +51 (86%)
Příspěvek: 25
Založený: 02.09.10

Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\hammer\hlcsg.exe "c:\documents and settings\tibor\desktop\bm_lol"
Entering c:\documents and settings\tibor\desktop\bm_lol.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

2 brushes (totalling 12 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.02 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.16 seconds)

Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 18.75 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (223 textures in wad)
Using Wadfile: \halflife.wad
- Contains 5 used textures, 31.25 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\steam\steamapps\jecte_jogurta\counter-strike\cstrike_czech\de_vegas.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (101 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\steam\steamapps\jecte_jogurta\counter-strike\cstrike_czech\as_tundra.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (18 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\steam\steamapps\jecte_jogurta\counter-strike\cstrike_czech\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\steam\steamapps\jecte_jogurta\counter-strike\cstrike_czech\de_dust.wad
- Contains 8 used textures, 50.00 percent of map (36 textures in wad)

added 4 additional animating textures.
Texture usage is at 0.42 mb (of 4.00 mb MAX)
0.19 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\hammer\hlbsp.exe "c:\documents and settings\tibor\desktop\bm_lol"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 491 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity infodecal @ (-310,-578, 360)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 467 (0.03 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity infodecal @ (-310,-578, 360)
SolidBSP [hull 2] 459 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 3] 467 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity infodecal @ (-310,-578, 360)
0.22 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\hammer\hlvis.exe "c:\documents and settings\tibor\desktop\bm_lol"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\tibor\desktop\bm_lol.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\hammer\hlrad.exe "c:\documents and settings\tibor\desktop\bm_lol"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\tibor\desktop\bm_lol.log for the cause.

----- END hlrad -----





Ahojte,kde je ten sprostý leak ? Nemozem ho najst.. prikladam aj rmf
mapy mi uz robit idu,ked ju pustim mam iba 4fps :( Uz mi isla aj v pohode ale som tam cosi vyrezal a zas nejde poraidne
noname přiložil následujíci soubor:
bm_lol.rmf
+1
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2011 15:21
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

to tak smaz to cos rezal a udelej to znovu me se to taky stava a vzdy to vyzesim nebo tak mas kostku a z jednej stany je jako textura voda a z druhy beton
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
Dominio
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2011 15:27
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Ok, opravil jsem ti ten leak. Jinak, odě mě to bylo naposled, co jsem ti našel leak. Leak je hold chyba, a každý mapper by si ji měl najít, a tenhle Leak zas tak hroznej nebyl. A ještě jedna věc, neopravil jsem ti to, ale, mapu tvoř minimálně v 16ckové mřížce. Protože potom trvá kompilace mnohem méně času.
Dominio přiložil následujíci soubor:
bm_lol_1.rmf
+1
 
noname
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2011 19:35
Člen

Hodnocení: +51 (86%)
Příspěvek: 25
Založený: 02.09.10

len tak,kde cca bol ten leak ? ani za boha ho neviem najst,mam aj pozadie oranzove ale neviem to najstvobec : )
+1
 
Slovis
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2011 21:27
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

a ještě trochu to pouprav ať se ti nepřekrývají blocky atd.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
tom711
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2011 22:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

To stym beton-voda sa stava pretoze si tie dve textury odporuju... WVoda sa chce chovat ako FUNC_WATER ale beton ako FUNC_WALL a tusim ze uz v tom kompilatore je neako zabudovane ze textura vody musi byt vzdy ohranicena blockmi tj. nesmie vycnievat do ''prazdna''
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
-1
 
Www.kockagame.blogspot.com
Dominio
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2011 06:46
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Noname: Já ho našel pomocí PointFile. A byl tady:
img848.imageshack.us/img848/5255/ifindleakyeah.png
+1
 
noname
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2011 13:09
Člen

Hodnocení: +51 (86%)
Příspěvek: 25
Založený: 02.09.10

Ok,som zvedavy ci ho najdes tu.. viem si ce,ze uz si pisal ze mi uz nepomozrs s leakom,ale tu som prezrel kazdy kut..
noname přiložil následujíci soubor:
bm_lol_1_1.rmf
+1
 
Dominio
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2011 13:41
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Ano, našel jsem to. Asi 30sec hledání ve 2D (x,y) okně. Chceš pomoc, jak se (v tém případě) vyvarovat LEAKům? Netvoř v tak malé mřížce! Ty tvoříš s mřížkou 1, která se používá potom hlavně na detaily. Ty s ní tvoříš velké brushe. To se pak stává, že si třeba omylem o jednu jednotku (HU) posuneš brush, a třeba si toho ani nevšimneš.

Avšak na serveru právě nikdo není, tak se nudím, takže jsem ti udělal screen a ještě vyznačil, kde ten leak je.
img96.imageshack.us/img96/750/ifind2xleakyeah.png
+1
 
Gordon Freeman
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2011 16:16
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

boha som myslel ze ti leaky sou fakt naky zaludni ale toto by odhalil i simpanz vsadim se ze ses nepokousel ten leak ani najit!
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes