kompilace
|
Dearedh |
Přidané 20.03.2011 15:53
|
Člen
Hodnocení: +112 (92%) Příspěvek: 13
Založený: 15.02.11
|
S mými zkušenostmi sem vždy kompiloval se starými kompilačními tooly jako je qbsp2, qcsg, qrad, vis.... vsechno fungovalo správně, ale v souteži se požaduje .log ...,ktery stare kompl. tooly nezhotovovaly... přešel sem tedy na novější (hlcsg,hlbsp,...). všechno jesem přenastavil, ale kompilace už nefunguje... složku hammeru a cs-1.6 mám na stejném umístěté na stejném disku, ale až hodně zavrtané do podsložek... některé mají názvy s pomlčkama, některé s tečkou, některá má i mezeru .... složky přejmenovat nemůžů, překopírovat taky ne a navíc můj counter strike zabírá 3,7GB, takže zalohovat všechny soubory+ instalace se mi taky nějak nezamlouvá... prikladam .log treba něco vymyslíte
Dearedh přiložil následujíci soubor:
soutez_rn_krs_fantasyplus.log
Upravil/a Dearedh dne 20.03.2011 15:54 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.03.2011 16:00
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Achjo, Dearedh, jelikož je to mapa do soutěže, tak by jsi měl přejmenovat, takhle to nebude u tebe objektivní hlasování, protože už víme název tvé mapy (podle logu). Tak až to budeš dávat na server, myslím že by bylo dobré ji tam dát pod jiným názvem. |
|
|
|
Dearedh |
Přidané 20.03.2011 16:09
|
Člen
Hodnocení: +112 (92%) Příspěvek: 13
Založený: 15.02.11
|
no sakra .... tak jiny nazev no.... me de hlavne o tu kompilaci |
|
|
|
Slovis |
Přidané 20.03.2011 17:08
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Error: Entity 598, Brush 0, Side 11: has a coplanar plane at (576, -224, -584), texture NULL
Error: brush with coplanar faces
máš tam error
dej map>go to brush> entity - 598 a brush - 0
ten smaž a udělej znova
Upravil/a Slovis dne 20.03.2011 17:09
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dearedh |
Přidané 20.03.2011 17:38
|
Člen
Hodnocení: +112 (92%) Příspěvek: 13
Založený: 15.02.11
|
toho sem si už dávno všiml.... ale nejde opravit ... vymazal jsem ho, spustil kompilaci a zase error 598...podivu se do mapy entita neexistuje....
Upravil/a Dearedh dne 20.03.2011 17:52 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 20.03.2011 18:24
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
hoď sem .rmf bo jinak to asi nezjistime
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.03.2011 18:28
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Hodíš sem RMF a nebude objektivní hlasování!
Nebo stiskni Alt + P (Check for Problems) a tam klikni na fix (pokud ti to tam najde) |
|
|
|
Slovis |
Přidané 20.03.2011 18:35
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
ale pokud mu to nic nenajde tak je v ...
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dearedh |
Přidané 20.03.2011 18:39
|
Člen
Hodnocení: +112 (92%) Příspěvek: 13
Založený: 15.02.11
|
.... ješte by mohla být možnost že bych místo .log zkopíroval výpis kompilace se starými tooly a uložil to do textovky |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 20.03.2011 20:46
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jestli ti to šlo s q tools, a teď to nejde, tak podle mě to bude hodně nataženou texturou když ses třeba pokoušel o 1 barvu. Protože to už se mi stalo několikrát když sem chtěl kompilovat svoje staré mapy když sem ještě používal q tools a ted z VHLT mi to píše error dokud neopravym ty rozměry textur. (Maximum je myslim že 100)
Jo a podle mě se ti tam ještě neskompilujou světla jestli tam máš leak. Protože q tools ti skompiluje světla i s leakem.
Upravil/a XXL_cz dne 20.03.2011 20:48
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Dearedh |
Přidané 20.03.2011 22:19
|
Člen
Hodnocení: +112 (92%) Příspěvek: 13
Založený: 15.02.11
|
dík moc...leak nemám, ale s těma texturama máš nejspíš pravdu... a jak si ty rozmery opravil??
kdyz mas treba velkou budovu a tu mas zvenku pokrytou velkou texturou, to si rozdelil na části clipping toolem??
Upravil/a Dearedh dne 20.03.2011 22:23 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 20.03.2011 23:55
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
nene, já myslel jako roztažení textury (meřítko) normální je 1.00
V texture application toolu.
Upravil/a XXL_cz dne 20.03.2011 23:55
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Dearedh |
Přidané 21.03.2011 17:13
|
Člen
Hodnocení: +112 (92%) Příspěvek: 13
Založený: 15.02.11
|
jj uz chapu... no, ale stejne to nefunguje :-( .... kašlu na to, zůstanu u starých kompilačních toolů |
|
|
|
Dominio |
Přidané 21.03.2011 18:36
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Počkej, staré kompilační tooly ti neudělají .log ? Tak zkopíruj ten text, kterej ti to vypíše při kompilaci, je stejnej jako .log. |
|
|
|
Dearedh |
Přidané 21.03.2011 19:44
|
Člen
Hodnocení: +112 (92%) Příspěvek: 13
Založený: 15.02.11
|
neudelaji... ale tak, zase je tak nepotřebuju.... dík všem tady za snahu a rady |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 21.03.2011 22:53
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Error: Entity 598, Brush 0, Side 11: has a coplanar plane at (576, -224, -584), texture NULL
http://zhlt.info/...anar_faces
Ještě se podívej jestli tam němáš něco takovýho. Jo a tam to píše že ta špatná strana brushu by měla mít texturu null nebo co to tam je napsaný.
Píšou tam o tom, že se to může stát při špatné manipulaci z vertexama.
Upravil/a XXL_cz dne 21.03.2011 22:54
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|