Sprite - problém vkládání
|
MpPozor |
Přidané 21.03.2011 13:55
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
mám ve své mapě env_sprite a nevím, jak tam nastavit ten sprite. Když do cesty dám /sprites/flame.spr , tak se mi to ve VHE zobrazí, ale v CS 1.6 se to nezobrazí. Dělám tu mapu do soutěže (pokud se mi povede). Mám tam pochodeň, která má hořet.
Nemáte někdo zvuk hoření, který by se hodil?
Upravil/a MpPozor dne 23.03.2011 14:11 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 21.03.2011 15:20
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
asi máš verzi hammeru 3.4 a nemáš fgd z balíčku kterej se dá tady stáhnout.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
tom711 |
Přidané 21.03.2011 15:46
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
A zvuk horenia je v cs 1.6/valve/sounds/ambience/burning1.waw alebo neake ine (burning2, burning3)
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
MpPozor |
Přidané 22.03.2011 06:25
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
XXL_cz napsal:
asi máš verzi hammeru 3.4 a nemáš fgd z balíčku kterej se dá tady stáhnout.
Hammer mám verzi 3.4. Stahoval jsem ji z těchto stránek asi před půl rokem. |
|
|
|
MpPozor |
Přidané 22.03.2011 20:36
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
Stále se mi nepodařilo ty plameny rozchodit. Přikládám soubor s mapou, protože nevím, kde je chyba.
Chci to vyřešit co nejdřív, protože chci pokračovat dál, kde je budu potřebovat. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 22.03.2011 22:05
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
ty chceš aby ti ty plameny šly vidět v hammeru nebo se ti to nezobrazuje nebo zobrazuje špatně ve hře?
JEstli myslíš v hammeru tak potřebuješ hammer 3.5 a fgd z názvem cs16expert-hex805.fgd
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
MpPozor |
Přidané 23.03.2011 06:17
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
V Hammeru se mi to zobrazí, ale ve hře mám jen světlo, které jsem tam v hammeru umístil. Postupuju podle návodu "Jak na hořící barel" http://tvorbamap....icle_id=92
Tady je jednoduchý strom:
"Tvorma map do CS"
- "Valve Hammer Editor"
- - "hammer.exe"
- "sprites"
- - "flame.spr"
- "valve"
- - "cstrike"
- - - "sprites"
- - - - "flame.spr"
Je to dost velký problém, protože tam mám asi 15 pochodní a mají hořet.
EDIT: Render Mode mám nastaven Additive. Teď jsem to kontroloval.
Upravil/a MpPozor dne 23.03.2011 06:25 |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.03.2011 13:42
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Zkus spustit csko s parametrem -dev a podívej se, jestli to nevypisuje něco do konzole. |
|
|
|
MpPozor |
Přidané 23.03.2011 14:36
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
Zkusil jsem to, když jsem zapnul mapu a dal se k CT, tak bylo v konzoli:
Spoiler: [ZobrazitSchovat] Console initialized.
Base networking initialized.
"sv_cheats" changed to "1"
Initializing deltas
Protocol version 47
Exe version 1.1.2.2 (cstrike)
Exe build: 11:14:44 Dec 10 2003 (2603)
40.0 Mb heap
Sound Initialization
Set primary sound buffer format: yes
2 channel(s)
16 bits/sample
11025 bytes/sec
DirectSound initialized
Sound sampling rate: 11025
Loaded library demoplayer.dll.
Loaded library core.dll.
Creating fake network channel.
Loaded library core.dll.
DemoPlayer module initialized.
Parsed 353 text messages
WARNING: failed to locate sequence file global
joystick not found -- no valid joysticks (a5)
execing valve.rc
execing language.cfg
execing config.cfg
"sv_aim" changed to "0"
MP3_InitStream(29, media\gamestartup.mp3) successful
"deathmatch" changed to "1"
NET Ports: server 27015, client 27005
Server IP address 0.4.0.6:27015
Adding: cstrike/dlls\mpold.dll
Dll loaded for mod Half-Life
execing skill.cfg
Spawn Server mp_bvez
Clearing memory
Texture load: 2.1ms
WARNING: failed to locate sequence file mp_bvez
Building PAS...
Average leaves visible / audible / total: 97 / 269 / 929
"sv_maxspeed" changed to "900"
GAME SKILL LEVEL:1
Executing listen server config file
0 entities inhibited
PF_MessageEnd_I: Unknown User Msg 122
"sv_accelerate" changed to "5"
"sv_stopspeed" changed to "75"
32 player server started
execing listenserver.cfg
"pausable" changed to "0"
"sv_maxspeed" changed to "320"
"sv_cheats" changed to "0"
Master server communication disabled.
Server requiring STEAM or VALVE authentication
Local connection.
Connection accepted.
Compressing split packet (7581 -> 4144 bytes)
BUILD 2603 SERVER (0 CRC)
Server # 1
Serverinfo packet received.
Remote host: Counter-Strike
Spooling demo header.
"sv_cheats" changed to "1"
SteamWaitForResources() time: 0.001 seconds
Compressing split packet (19125 -> 8575 bytes)
Verifying and downloading resources...
Setting up renderer...
SKY: desertrt, desertbk, desertlf, desertft, desertup, desertdn, done
Verifying and uploading resources...
Custom resources total 6.15K
Decals: 6.15K
----------------------
Resources to request: 0 bytes
Compressing split packet (2382 -> 1291 bytes)
Custom resource propagation complete.
Compressing split packet (2180 -> 1387 bytes)
CL_SignonReply: 1
20.6 megabyte data cache
CL_SignonReply: 2
Player connected
Couldn't open file overviews/mp_bvez.txt. Using default values for overiew mode.
Couldn't open file overviews/mp_bvez.txt. Using default values for overiew mode.
Player is joining the Counter-Terrorist force
Scoring will not start until both teams have players
Warning: S_StartDynamicSound Ignored, called with pitch 0
Upravil/a MpPozor dne 23.03.2011 14:39 |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 23.03.2011 21:50
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Couldn't open file overviews/mp_bvez.txt. Using default values for overiew mode.
Couldn't open file overviews/mp_bvez.txt. Using default values for overiew mode.
Player is joining the Counter-Terrorist force
Scoring will not start until both teams have players
Warning: S_StartDynamicSound Ignored, called with pitch 0
tu maš nějakou chybu, mp_bvez.txt tenhle soubor si vytvořil??
|
|
|
|
MpPozor |
Přidané 23.03.2011 22:04
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
J0ck3r napsal:
Couldn't open file overviews/mp_bvez.txt. Using default values for overiew mode.
Couldn't open file overviews/mp_bvez.txt. Using default values for overiew mode.
Player is joining the Counter-Terrorist force
Scoring will not start until both teams have players
Warning: S_StartDynamicSound Ignored, called with pitch 0
tu maš nějakou chybu, mp_bvez.txt tenhle soubor si vytvořil??
Ten soubor je (co si pomatuju) popis mapy. Myslím ten, vedle změny týmu. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.03.2011 22:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To není důležitý. Ten popis nikdy nevytvářim stejně si to pak může každej změnit podle sebe.
Nemáš náhodou střed té entity env_sprite v brushu? protože pak se to nezobrazí.
A nebo máš třeba fx amount na 0, nebo špatný render mode. Mělo by to být render mode: additive a nebo glow ale to je spíš pro záře ze žárovek a pod.
Upravil/a XXL_cz dne 23.03.2011 22:17
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
MpPozor |
Přidané 24.03.2011 07:00
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
Můj stav byl:
fx amount = 0
render mode = additive
Takže je to už vyřešené.
Spoiler: [ZobrazitSchovat] Nevíte někdo, jak bych mohl dát uživateli XXX_cz (za pomoc tady) třeba 5 palců? |
|
|