tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
±0


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
±0


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problém s kompilací: MAX_Leaf faces
Xtreme
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2011 15:38
Člen

Hodnocení: +47 (90%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.03.11

Zdravím, nevím jak vyřešit tuto chybu MAX_PATCHES! Ma mapa je bez chyb (Alt + P neukazuje chyby a při kompilaci je jedina chyba MAX_PATCHES), vše mám provedeno normálně, ale nevím si s tímhle rady, už jsem nějaky ty mapy dělal dřív a vždy jsem chybu nebo problém vyřešil.

Takže, protože jsem se dočetl, že tato chyba je způsobena příliš velkou mapou nebo příliš oběkty v mapě, tak jsem tyto možnosti hned zavrhl, protože nic s toho prostě neodpovídá,
následně jsem se pokusil skompilovat mapu s parametry:
-sparse (ten prý prodlouží kompilaci ,ale může pomoct - mě nepomohl)
-chop 128 nebo 96 (tento parametr má při kompilaci tuto chybu odstranit, tedy sníží kvalitu světla - mě nepomohl)
oba parametry jsem zkoušel i naráz... nepomohlo stále to hlásilo MAX_PATCHES...

tahle stránka mi trochu pomohla: http://www.unknow...opic=13681
Ještě se to dá prý vyřešit roztáhnutím textur jenže se mi nezdá že bych měl tolik textur v mapě stlačených...

takže, nevíte někdo co s tím dělat? Díky za rady...
přikládám celý můj LOG... (NEPOUŽÍVÁM KE KOMPILACI ZHLT! ALE KLASICKÝ HAMMER v3.4)


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: H:\Hry\Counter Strike 1.6 HD NonSteam


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.map" "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.map"


** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qcsg.exe
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.map
CreateBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\valve\halflife.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cstrike.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cs_dust.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cs_cbble.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cs_assault.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\de_aztec.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\de_vertigo.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\decals.wad
Using WAD File: \documents and settings\pavel\plocha\sgc\sg1.wad
added 7 additional animating textures.
2 seconds elapsed

** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----
writing H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.prt
1 seconds elapsed

** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\vis.exe
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
2 thread(s)
796 portalleafs
2622 numportals
BasePortalVis: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
LeafThread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (362)
average leafs visible: 269
visdatasize:63274 compressed from 79600
364.0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qrad.exe
** Parameters: -extra "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

[color=#ff0000]qrad.exe v 1.5 (Apr 6 2000)
----- Radiosity ----
2 threads
[Reading texlights from 'H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\lights.rad']
[1 texlights parsed from 'H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\lights.rad']

3260 faces
137997 square feet [19871678.00 square inches]

************ ERROR ************
MAX_PATCHES[/color]


- problém u 4 nástroje (RAD)

:@
+2
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2011 17:55
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A co takhle zkusit ZHLT a nemučit se limity qtools? Mimo to, proč používáš hammer 3.4 a ne 3.5?
+4
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2011 22:29
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

A nebo si stáhni nejnovější VHLT ale to už je trochu složitější jako že tam k tomu musíš naházet několik parametrů aby to nevypadalo divně a zadáváš tam cesty ke složkám z texturama a takový složitý ale mě to nevadí protože to podle mě dělá nejkvalitnější světla.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+3
 
Xtreme
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.03.2011 17:18
Člen

Hodnocení: +47 (90%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.03.11

Takže, díky...problém vyřešen, samotná kompilace v ZHLT sice vyřešila problém s MAX_PATCHES ale nastal jiný - naštěstí ten se mi podařilo úspěšně vyřešit!

Dávám vám oběma palec nahoru, dik....;)

kdyžtak až tu mapu dodělám tak ji uploadnu na váš server, ať si ji může zahrát každý...

Jinak začnu projistotu kompilovat v ZHLT, dřív jsem ho nepoužíval, protože mi tam pár věcí vadilo....
Upravil/a Xtreme dne 24.03.2011 17:22
+3
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 944
bullet.gif Nejnovější člen: BRUT