tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problém s kompilací: MAX_Leaf faces
Xtreme
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2011 15:38
Člen

Hodnocení: +47 (90%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.03.11

Zdravím, nevím jak vyřešit tuto chybu MAX_PATCHES! Ma mapa je bez chyb (Alt + P neukazuje chyby a při kompilaci je jedina chyba MAX_PATCHES), vše mám provedeno normálně, ale nevím si s tímhle rady, už jsem nějaky ty mapy dělal dřív a vždy jsem chybu nebo problém vyřešil.

Takže, protože jsem se dočetl, že tato chyba je způsobena příliš velkou mapou nebo příliš oběkty v mapě, tak jsem tyto možnosti hned zavrhl, protože nic s toho prostě neodpovídá,
následně jsem se pokusil skompilovat mapu s parametry:
-sparse (ten prý prodlouží kompilaci ,ale může pomoct - mě nepomohl)
-chop 128 nebo 96 (tento parametr má při kompilaci tuto chybu odstranit, tedy sníží kvalitu světla - mě nepomohl)
oba parametry jsem zkoušel i naráz... nepomohlo stále to hlásilo MAX_PATCHES...

tahle stránka mi trochu pomohla: http://www.unknow...opic=13681
Ještě se to dá prý vyřešit roztáhnutím textur jenže se mi nezdá že bych měl tolik textur v mapě stlačených...

takže, nevíte někdo co s tím dělat? Díky za rady...
přikládám celý můj LOG... (NEPOUŽÍVÁM KE KOMPILACI ZHLT! ALE KLASICKÝ HAMMER v3.4)


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: H:\Hry\Counter Strike 1.6 HD NonSteam


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.map" "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.map"


** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qcsg.exe
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.map
CreateBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\valve\halflife.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cstrike.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cs_dust.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cs_cbble.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\cs_assault.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\de_aztec.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\de_vertigo.wad
Using WAD File: \hry\counter strike 1.6 hd nonsteam\cstrike\decals.wad
Using WAD File: \documents and settings\pavel\plocha\sgc\sg1.wad
added 7 additional animating textures.
2 seconds elapsed

** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----
writing H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77.prt
1 seconds elapsed

** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\vis.exe
** Parameters: "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
2 thread(s)
796 portalleafs
2622 numportals
BasePortalVis: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
LeafThread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (362)
average leafs visible: 269
visdatasize:63274 compressed from 79600
364.0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qrad.exe
** Parameters: -extra "H:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\nkj_factory5sky77"

[color=#ff0000]qrad.exe v 1.5 (Apr 6 2000)
----- Radiosity ----
2 threads
[Reading texlights from 'H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\lights.rad']
[1 texlights parsed from 'H:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\lights.rad']

3260 faces
137997 square feet [19871678.00 square inches]

************ ERROR ************
MAX_PATCHES[/color]


- problém u 4 nástroje (RAD)

:@
+2
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2011 17:55
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A co takhle zkusit ZHLT a nemučit se limity qtools? Mimo to, proč používáš hammer 3.4 a ne 3.5?
+4
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2011 22:29
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

A nebo si stáhni nejnovější VHLT ale to už je trochu složitější jako že tam k tomu musíš naházet několik parametrů aby to nevypadalo divně a zadáváš tam cesty ke složkám z texturama a takový složitý ale mě to nevadí protože to podle mě dělá nejkvalitnější světla.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+3
 
Xtreme
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.03.2011 17:18
Člen

Hodnocení: +47 (90%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.03.11

Takže, díky...problém vyřešen, samotná kompilace v ZHLT sice vyřešila problém s MAX_PATCHES ale nastal jiný - naštěstí ten se mi podařilo úspěšně vyřešit!

Dávám vám oběma palec nahoru, dik....;)

kdyžtak až tu mapu dodělám tak ji uploadnu na váš server, ať si ji může zahrát každý...

Jinak začnu projistotu kompilovat v ZHLT, dřív jsem ho nepoužíval, protože mi tam pár věcí vadilo....
Upravil/a Xtreme dne 24.03.2011 17:22
+3
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes