updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, nevím jak vyřešit tuto chybu MAX_PATCHES! Ma mapa je bez chyb (Alt + P neukazuje chyby a při kompilaci je jedina chyba MAX_PATCHES), vše mám provedeno normálně, ale nevím si s tímhle rady, už jsem nějaky ty mapy dělal dřív a vždy jsem chybu nebo problém vyřešil.
Takže, protože jsem se dočetl, že tato chyba je způsobena příliš velkou mapou nebo příliš oběkty v mapě, tak jsem tyto možnosti hned zavrhl, protože nic s toho prostě neodpovídá,
následně jsem se pokusil skompilovat mapu s parametry:
-sparse (ten prý prodlouží kompilaci ,ale může pomoct - mě nepomohl)
-chop 128 nebo 96 (tento parametr má při kompilaci tuto chybu odstranit, tedy sníží kvalitu světla - mě nepomohl)
oba parametry jsem zkoušel i naráz... nepomohlo stále to hlásilo MAX_PATCHES...
tahle stránka mi trochu pomohla: http://www.unknow...opic=13681
Ještě se to dá prý vyřešit roztáhnutím textur jenže se mi nezdá že bych měl tolik textur v mapě stlačených...
takže, nevíte někdo co s tím dělat? Díky za rady...
přikládám celý můj LOG... (NEPOUŽÍVÁM KE KOMPILACI ZHLT! ALE KLASICKÝ HAMMER v3.4)
A nebo si stáhni nejnovější VHLT ale to už je trochu složitější jako že tam k tomu musíš naházet několik parametrů aby to nevypadalo divně a zadáváš tam cesty ke složkám z texturama a takový složitý ale mě to nevadí protože to podle mě dělá nejkvalitnější světla.
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Takže, díky...problém vyřešen, samotná kompilace v ZHLT sice vyřešila problém s MAX_PATCHES ale nastal jiný - naštěstí ten se mi podařilo úspěšně vyřešit!
Dávám vám oběma palec nahoru, dik....
kdyžtak až tu mapu dodělám tak ji uploadnu na váš server, ať si ji může zahrát každý...
Jinak začnu projistotu kompilovat v ZHLT, dřív jsem ho nepoužíval, protože mi tam pár věcí vadilo....
Upravil/a Xtreme dne 24.03.2011 17:22