Co je to SKIP, HINT.
|
EMINEM |
Přidané 03.04.2011 19:19
|
Člen
Hodnocení: +12 (66%) Příspěvek: 56
Založený: 03.04.11
|
Zdravím pořád nemůžu přijít na to, k čemu slouží SKIP, HINT atp... neví to někdo ? Všimnul jsem si že to bývá v základních mapách v Counter-Strike: Source atp... |
|
|
|
UltIm4t3 Luk1 |
Přidané 03.04.2011 19:38
|
Člen
Hodnocení: +16 (81%) Příspěvek: 7
Založený: 03.04.11
|
co pamätam tak tieto textury maju specialny vyznam a dost skracuju compilovanie mapy...textura sa dava tak ze mas blok a na 1 stranu das hint a na ostatne das skip, takymto blokom sa ma urcovat ze co je za hint texturou hra nema renderovat dokial je to nevyhnutne |
|
|
|
Backup |
Přidané 03.04.2011 19:38
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tyto textury slouží k optimalizaci VISu, konkrétně řežou VisLeafy. Jestli by tě to zajímalo víc, můžeš si o tom něco přečíst na Valve Wiki. Jestli vůbec nevíš, o co jde, spokoj se s kompilací VISu na -full. |
|
|
|
EMINEM |
Přidané 03.04.2011 19:48
|
Člen
Hodnocení: +12 (66%) Příspěvek: 56
Založený: 03.04.11
|
Tyto textury slouží k optimalizaci [color=#ff0000]VISu[/color], konkrétně řežou [color=#ff0000]VisLeafy[/color]. Prosím tě mohl bys mi říct co to je VISu a VisLeafy ? |
|
|
|
Backup |
Přidané 03.04.2011 22:03
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Pokud to nevíš, tak v podstatě nemá cenu to řešit nějak do hloubky. VIS je jeden ze čtyř "výpočtů" které probíhají při kompilaci mapy. VIS má na starosti viditelnost, neboli co všechno je potenciálně viditelné z místa kde právě stojí hráč. VIS rozřeže celou mapu na tzv. VisLeaves a pak určí, kolik dalších VisLeafů je vidět z toho aktuálního. Podle toho se pak ve hře vykreslují objekty k těmto VisLeafům přiřazené. Možná by bylo lepší si o tom přečíst na Valve Wiki, nebo googlit potentially visible set. |
|
|
|
tom711 |
Přidané 04.04.2011 14:35
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Ale tusim to bolo aj tak ze tymto sa znizoval r_speed... Ale myslim ze teraz v tejto dobe (pretoze cs je hold stara hra) sa to uz nepouziva... Ak sa nemylim tak sa tymto este daaavno zvacsovalo FPS ale pri dnesnom vykone pocitacov by sa to pouzitim HINT a SKIP zvecsilo len jedno az dve FPS (teda myslim...)
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
EMINEM |
Přidané 04.04.2011 15:00
|
Člen
Hodnocení: +12 (66%) Příspěvek: 56
Založený: 03.04.11
|
Takže kdybych to dal na mapu změnilo by se něco ? |
|
|
|
tom711 |
Přidané 04.04.2011 17:17
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Mozno +1 FPS ale to je za tu pracu malo... Radsej skompilni vis na -FULL a bude to
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|