POMOC :-(
|
Paja |
Přidané 23.04.2011 10:32
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
Zdravím, VHE mi šel asi 2 měsíce a teď mi prostě nejde spustit mapa... Vždy něco vytvořím ať už jen plošinu nebo něco takového tak dám save, run, spustím hru a ta mi při nabíhání mapy spadne :-( už sem to asi 5* nastavoval znova a znova ale nic... prosím poraďte ... |
|
|
|
osok |
Přidané 23.04.2011 11:16
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
nezmenil si OS??? alebo nemas zavyreny pc??? program (vacsinou) nespadne sam od seba a ak spadol niekolkokrat, chyba bude, ako som povedal, inde.... |
|
|
|
osok |
Přidané 23.04.2011 11:17
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ono padne hra ci vhe??? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.04.2011 11:28
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
De ti spustit nějaká jiná mapa? Myslim mapu co není tvoje.
Nemáš náhodou 64 bitovej OS? a nebo jiné kompilátory?
Jo a ještě sem dej do spoileru výpis z celé kompilace.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.04.2011 11:35
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo a neměnil si náhodou nastavení zobrazeni? např.: z OpenGL na 3D
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Cinska polivka |
Přidané 23.04.2011 15:28
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
XXL_cz napsal:
Jo a neměnil si náhodou nastavení zobrazeni? např.: z OpenGL na 3D
OpenGL je také 3D - asi si myslel Direct3D ;-)

[b] |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.04.2011 17:32
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No šak on ví že sem myslel na výběr z toho menu D3D sem tam nenapsal to D no.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Paja |
Přidané 24.04.2011 17:15
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
Hoši radši to řeknu narovinu... řekněte mi co po mě vlastně teď chcete česky ja se v tomhle jazyce moc neorientuju...  |
|
|
|
Paja |
Přidané 24.04.2011 17:17
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
Jiná mapa mi pustit normálně jde a padá to když to načítá... tedy u tabulky loading... :-) |
|
|
|
Slovis |
Přidané 24.04.2011 18:02
|

Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
hoď sem .log z kompilace
(to co se ti vypisuje když dáš kompilovat)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Backup |
Přidané 24.04.2011 21:03
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
@slovis: máme faq, kde je i "co je to log"  |
|
|
|
kotas |
Přidané 26.04.2011 10:07
|

Člen
Hodnocení: +76 (61%) Příspěvek: 67
Založený: 23.12.10
|
kdyz uz sme o pomoci jednu bych potreboval
pustim si hamer a nejsou tam ti nektere veci.
Viac na screenshote
kotas přiložil následující obrázek:
 [29.84Kb]
PALEC NAHORU
      
http://flash.pivp...stgay.html
Gay Test!!
Please Click http://kotas147.m...icity.com/ |
|
|
|
Slovis |
Přidané 26.04.2011 14:28
|

Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
@kotas dej View > Screen elements > map view bar (zaškrtni)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Paja |
Přidané 26.04.2011 18:46
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
ok tady je ten log teda :-)
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\csko
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\hammer\Deathrun_wipeoutt.map" "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.map"
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\hammer\hlcsg.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
Entering C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.01 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.01 seconds)
Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 2 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\half-life\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.07 mb (of 4.00 mb MAX)
0.03 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\hammer\hlbsp.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\hammer\hlvis.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\hammer\hlrad.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.log for the cause.
----- END hlrad -----
|
|
|
|
Backup |
Přidané 26.04.2011 19:15
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nepoužíval jsi Carve na pochybných objektech ("kužel", "válec" ?
Nepoužil jsi někde fit na celém brushi tak, že teď je na jednom facu extrémě smáčklá textura?
Nemáš vyrobený skybox (nebo obal mapy) z duté krychle?
Nechceš zkusit vyrobit nějakou jinou mapu než deathrun, což je stejnak vždy stejná... no... hmmm... |
|
|
|
Paja |
Přidané 26.04.2011 20:43
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
hh zitra si s tim pohraju snad to nejak rozjedu :-) a jinou mapu nez deathrun nechci protoze classic CS nehraju hraju jen DR... :-) ale diky za help zkontroluju jestli tam nemam neco z toho co si napsal... :-) |
|
|