POMOC :-(
|
Paja |
Přidané 23.04.2011 10:32
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
Zdravím, VHE mi šel asi 2 měsíce a teď mi prostě nejde spustit mapa... Vždy něco vytvořím ať už jen plošinu nebo něco takového tak dám save, run, spustím hru a ta mi při nabíhání mapy spadne :-( už sem to asi 5* nastavoval znova a znova ale nic... prosím poraďte ... |
|
|
|
osok |
Přidané 23.04.2011 11:16
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
nezmenil si OS??? alebo nemas zavyreny pc??? program (vacsinou) nespadne sam od seba a ak spadol niekolkokrat, chyba bude, ako som povedal, inde.... |
|
|
|
osok |
Přidané 23.04.2011 11:17
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ono padne hra ci vhe??? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.04.2011 11:28
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
De ti spustit nějaká jiná mapa? Myslim mapu co není tvoje.
Nemáš náhodou 64 bitovej OS? a nebo jiné kompilátory?
Jo a ještě sem dej do spoileru výpis z celé kompilace.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.04.2011 11:35
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo a neměnil si náhodou nastavení zobrazeni? např.: z OpenGL na 3D
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Cinska polivka |
Přidané 23.04.2011 15:28
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
XXL_cz napsal:
Jo a neměnil si náhodou nastavení zobrazeni? např.: z OpenGL na 3D
OpenGL je také 3D - asi si myslel Direct3D ;-)
[b] |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.04.2011 17:32
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No šak on ví že sem myslel na výběr z toho menu D3D sem tam nenapsal to D no.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Paja |
Přidané 24.04.2011 17:15
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
Hoši radši to řeknu narovinu... řekněte mi co po mě vlastně teď chcete česky ja se v tomhle jazyce moc neorientuju... |
|
|
|
Paja |
Přidané 24.04.2011 17:17
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
Jiná mapa mi pustit normálně jde a padá to když to načítá... tedy u tabulky loading... :-) |
|
|
|
Slovis |
Přidané 24.04.2011 18:02
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
hoď sem .log z kompilace
(to co se ti vypisuje když dáš kompilovat)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Backup |
Přidané 24.04.2011 21:03
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
@slovis: máme faq, kde je i "co je to log" |
|
|
|
kotas |
Přidané 26.04.2011 10:07
|
Člen
Hodnocení: +76 (61%) Příspěvek: 67
Založený: 23.12.10
|
kdyz uz sme o pomoci jednu bych potreboval
pustim si hamer a nejsou tam ti nektere veci.
Viac na screenshote
kotas přiložil následující obrázek:
[29.84Kb]
PALEC NAHORU
http://flash.pivp...stgay.html
Gay Test!!
Please Click http://kotas147.m...icity.com/ |
|
|
|
Slovis |
Přidané 26.04.2011 14:28
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
@kotas dej View > Screen elements > map view bar (zaškrtni)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Paja |
Přidané 26.04.2011 18:46
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
ok tady je ten log teda :-)
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\csko
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\hammer\Deathrun_wipeoutt.map" "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.map"
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\hammer\hlcsg.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
Entering C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.01 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.01 seconds)
Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 2 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\half-life\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.07 mb (of 4.00 mb MAX)
0.03 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\hammer\hlbsp.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\hammer\hlvis.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\hammer\hlrad.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.log for the cause.
----- END hlrad -----
|
|
|
|
Backup |
Přidané 26.04.2011 19:15
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nepoužíval jsi Carve na pochybných objektech ("kužel", "válec"?
Nepoužil jsi někde fit na celém brushi tak, že teď je na jednom facu extrémě smáčklá textura?
Nemáš vyrobený skybox (nebo obal mapy) z duté krychle?
Nechceš zkusit vyrobit nějakou jinou mapu než deathrun, což je stejnak vždy stejná... no... hmmm... |
|
|
|
Paja |
Přidané 26.04.2011 20:43
|
Člen
Hodnocení: -3 (43%) Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11
|
hh zitra si s tim pohraju snad to nejak rozjedu :-) a jinou mapu nez deathrun nechci protoze classic CS nehraju hraju jen DR... :-) ale diky za help zkontroluju jestli tam nemam neco z toho co si napsal... :-) |
|
|