tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
POMOC :-(
Paja
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.04.2011 10:32
Člen

Hodnocení: -3 (43%)
Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11

Zdravím, VHE mi šel asi 2 měsíce a teď mi prostě nejde spustit mapa... Vždy něco vytvořím ať už jen plošinu nebo něco takového tak dám save, run, spustím hru a ta mi při nabíhání mapy spadne :-( už sem to asi 5* nastavoval znova a znova ale nic... prosím poraďte ...:@
±0
 
osok
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.04.2011 11:16
Člen

Hodnocení: +175 (61%)
Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11

nezmenil si OS??? alebo nemas zavyreny pc??? program (vacsinou) nespadne sam od seba a ak spadol niekolkokrat, chyba bude, ako som povedal, inde....
+2
 
klanfear.meu.zoznam.sk
osok
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.04.2011 11:17
Člen

Hodnocení: +175 (61%)
Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11

ono padne hra ci vhe???
±0
 
klanfear.meu.zoznam.sk
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.04.2011 11:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

De ti spustit nějaká jiná mapa? Myslim mapu co není tvoje.

Nemáš náhodou 64 bitovej OS? a nebo jiné kompilátory?

Jo a ještě sem dej do spoileru výpis z celé kompilace.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.04.2011 11:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jo a neměnil si náhodou nastavení zobrazeni? např.: z OpenGL na 3D
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
-1
 
Cinska polivka
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.04.2011 15:28
Člen

Hodnocení: +573 (87%)
Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10

XXL_cz napsal:
Jo a neměnil si náhodou nastavení zobrazeni? např.: z OpenGL na 3D

OpenGL je také 3D - asi si myslel Direct3D ;-)
cinskapolivka.mzf.cz/upload/vtipalci_z_gearboxu.png
[b]
+2
 
http://cinskapolivka.mzf.cz/
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.04.2011 17:32
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No šak on ví že sem myslel na výběr z toho menu D3D sem tam nenapsal to D no.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Paja
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 17:15
Člen

Hodnocení: -3 (43%)
Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11

Hoši radši to řeknu narovinu... řekněte mi co po mě vlastně teď chcete česky ja se v tomhle jazyce moc neorientuju... :D
+1
 
Paja
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 17:17
Člen

Hodnocení: -3 (43%)
Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11

Jiná mapa mi pustit normálně jde a padá to když to načítá... tedy u tabulky loading... :-)
+1
 
Slovis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 18:02
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

hoď sem .log z kompilace

(to co se ti vypisuje když dáš kompilovat)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Backup
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 21:03
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

@slovis: máme faq, kde je i "co je to log" ;)
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
kotas
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.04.2011 10:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +76 (61%)
Příspěvek: 67
Založený: 23.12.10

kdyz uz sme o pomoci jednu bych potreboval
pustim si hamer a nejsou tam ti nektere veci.
Viac na screenshote
kotas přiložil následující obrázek:


[29.84Kb]
PALEC NAHORU

www.celysvet.cz/userbar/1e4781c57e9424bc6cba9f4684c2e8f2.jpgwww.celysvet.cz/userbar/d564ed572fec5f8656760745e03c93a8.pngwww.celysvet.cz/userbar/5cc22cc0f3721c605416d7a4751a6583.pngwww.celysvet.cz/userbar/094cb79e5bd45a8c7350d5f1e863c8d3.pngwww.celysvet.cz/userbar/50bc454d3fb1ab8ee57c4f2cd0c59cdb.pngwww.celysvet.cz/userbar/7e42dcef45dfb47c2343e71afc87cbf7.jpgwww.celysvet.cz/userbar/0e47e8109f0147daf5352a1d6b4b34f5.png

http://flash.pivp...stgay.html
Gay Test!!

Please Click http://kotas147.m...icity.com/
+1
 
http://piv.pivpiv.dk/
Slovis
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.04.2011 14:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

@kotas dej View > Screen elements > map view bar (zaškrtni)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Paja
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.04.2011 18:46
Člen

Hodnocení: -3 (43%)
Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11

ok tady je ten log teda :-)

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\csko


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\hammer\Deathrun_wipeoutt.map" "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.map"


** Executing...
** Command: C:\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\hammer\hlcsg.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
Entering C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.01 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.01 seconds)

Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 2 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\half-life\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)

added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.07 mb (of 4.00 mb MAX)
0.03 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\hammer\hlbsp.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect


----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\hammer\hlvis.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\hammer\hlrad.exe C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\csko\cstrike\maps\Deathrun_wipeoutt.log for the cause.

----- END hlrad -----
±0
 
Backup
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.04.2011 19:15
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nepoužíval jsi Carve na pochybných objektech ("kužel", "válec";)?
Nepoužil jsi někde fit na celém brushi tak, že teď je na jednom facu extrémě smáčklá textura?
Nemáš vyrobený skybox (nebo obal mapy) z duté krychle?

Nechceš zkusit vyrobit nějakou jinou mapu než deathrun, což je stejnak vždy stejná... no... hmmm...
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Paja
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.04.2011 20:43
Člen

Hodnocení: -3 (43%)
Příspěvek: 5
Založený: 23.04.11

hh zitra si s tim pohraju snad to nejak rozjedu :-) a jinou mapu nez deathrun nechci protoze classic CS nehraju hraju jen DR... :-) ale diky za help zkontroluju jestli tam nemam neco z toho co si napsal... :-)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Rextrix