vozidla
|
plisku |
Přidané 15.05.2010 17:44
|
Člen
Hodnocení: +8 (100%) Příspěvek: 5
Založený: 15.05.10
|
ahoj chtěl bych se zeptat jak mám vložit nějaké vozidlo |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.05.2010 17:48
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Je tu o tom jeden článek:
http://tvorbamap....icle_id=46
Upravil/a Backup dne 15.05.2010 17:48 |
|
|
|
plisku |
Přidané 15.05.2010 18:02
|
Člen
Hodnocení: +8 (100%) Příspěvek: 5
Založený: 15.05.10
|
jj ten už sem četl ale nikde se nepíše jak tam to vozidlo (křeslo ) dát |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.05.2010 18:40
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
pomocí "object baru" - na tomhle screenu je to číslo 3 v pravém sloupci |
|
|
|
plisku |
Přidané 15.05.2010 18:48
|
Člen
Hodnocení: +8 (100%) Příspěvek: 5
Založený: 15.05.10
|
jj a z čeho z entity nebo z těch kostek |
|
|
|
plisku |
Přidané 15.05.2010 18:54
|
Člen
Hodnocení: +8 (100%) Příspěvek: 5
Založený: 15.05.10
|
a na co? |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.05.2010 18:55
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
? Jak z entity nebo z kostek?
prostě vybereš kategorii, vybereš objekt a dáš insert original prefab |
|
|
|
plisku |
Přidané 15.05.2010 19:08
|
Člen
Hodnocení: +8 (100%) Příspěvek: 5
Založený: 15.05.10
|
jj dík tak už mám auto ale jak mám udělat tohle : Označíme origin i vozidlo a uděláme z nich entitu func_vehicle |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.05.2010 20:07
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
tak to označíš ten origin a to auto a dáš tie to entity. Buď na to klepneš pravým, nebo je na to i tlačítko nad těmi prefaby |
|
|