Návod na Bhop mapu.
|
ANDREJ |
Přidané 05.05.2011 22:30
|
Člen
Hodnocení: +42 (60%) Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11
|
Bhop mapa tady Bunnyhop mapa se tvoři přes func_door.Stači jen nastavit u koleček down (tedy dolu) a speed (čim viši tim težši)
dale take na podlahu dat teleport.
VŠE JE NA PŘIKLADOVE MAPĚ (stahnete si ji)
ANDREJ přiložil následujíci soubor:
bhop.rmf |
|
|
|
Slovis |
Přidané 06.05.2011 07:06
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
ANDREJ
toto má být jako článek?
jestli jo tak si to měl prve konzultovat s Backupem a né to psát na fórum
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 06.05.2011 07:34
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Článek by měl být delší. I přes to, že tam je zapotřebí tak málo nastavovat, měl by jsi to trochu rozepsat. |
|
|
|
marqueuz |
Přidané 06.05.2011 11:13
|
Člen
Hodnocení: +284 (97%) Příspěvek: 35
Založený: 29.01.11
|
Toto je bhop mapa asi pre tych, ktori nevedia bhop Podla toho, co pises - "speed (čim viši tim težši)" - a na prikladovej mape mas speed nastavenu len na 60, to vyzera akoby si tu mapu chcel prechadzat tak, ze skocis na jeden blok - zastavis sa tam - a nez ta stihne stiahnut az k teleportu tak skocis na dalsi, atd. Na normlanej bhop mape sa speed nastavuje 130 az 160. Menej ako 130 sa nedava prave preto aby si na tom bloku nemohol stat, a viac ako 160 zas preto, ze ked bhopujes tak sa zda, ze tie bloky padaju skor ako sa ich dotknes.
Dalsia vec: Treba nastavit delay before close - to znamena, ze aky cas po ponoreni bloku sa znovu vynori. Defaultne tam su 4s, ale to sa nikomu nebude chciet cakat. Najlepsie je tam nastavit 0.5s alebo maximalne 1s.
Potom este aby sa po ponoreni bloku neprekryvali textury podlahy a toho bhop bloku je dobre nastavit lip na -1.
Tiez pri entite info_teleport_destination je potreba nastavit spravny uhol pohladu lebo nieje otravnejsej veci, nez ked skacem bhop a padnem a teleportne ma to otoceneho chrbtom k povodnemu smeru.
marqueuz přiložil následujíci soubor:
bhop_mapa.rmf
|
|
|
|
LoneGreyWolf |
Přidané 18.06.2011 11:40
|
Člen
Hodnocení: +22 (68%) Příspěvek: 20
Založený: 27.04.11
|
no ok...jakou tak cca dávat vzdálenost aby se to muselo skočit minimálně 2 strafe nebo wave...a jak se dělaj lj a jak poznám jednotky v lj distance a na texturách thx |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 27.06.2011 06:04
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ANDREJ:no tohle jestli ma bejt teda clanek tak je to na ***** jelikoz to asi dokaze vymyslet kazdej co takhle napsat jak udelat bhop s blockama co zmizej nebo jak by mela b hop mapa vypadat nebo jak daleko bysme je meli davat nebo jak nastavit ten func door
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
KoRis |
Přidané 27.06.2011 13:58
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
nechápu proč se tu obnovuje staré téma, ale gordne, jak jako zmizej blocky ? jestli myslíš jako v hns_alien, tak sice pravda , že to vypadá pěkně ten BH ale je to hrozně složitý a popravdě, je to vlastně zbytečnost ... celou bhop mapu bych takhle nikdy nedělal .. func_wall_toogle , multi_maneger , triger_multiple... tři entity, přitom na původní stačí jenom dvě (func_door a teleport) a halvně v původní jenom kopíruješ blocky a stavíš je dál, zatímco tu musíš každému blocku nastavovat jiné jméno a multiple dávata jiný target... skus si to dělat pár hodin abyys udělal 200 bloků, čili pořádnou bh_mapu
Upravil/a KoRis dne 27.06.2011 13:59
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|