tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


22.06.2022 09:10:27
Tak tady to sice moc nežije, ale my žijeme pořád :D
+2


11.04.2022 22:34:40
Že to tu vážně žije se pozná podle těch -2 palců za 7 měsíců :D
-2


18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-3


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-3


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Návod na Bhop mapu.
ANDREJ
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.05.2011 22:30
Člen

Hodnocení: +42 (60%)
Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11

Bhop mapa tady Bunnyhop mapa se tvoři přes func_door.Stači jen nastavit u koleček down (tedy dolu) a speed (čim viši tim težši)

dale take na podlahu dat teleport.

VŠE JE NA PŘIKLADOVE MAPĚ (stahnete si ji)
ANDREJ přiložil následujíci soubor:
bhop.rmf
-4
 
Slovis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.05.2011 07:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

ANDREJ
toto má být jako článek?

jestli jo tak si to měl prve konzultovat s Backupem a né to psát na fórum
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.05.2011 07:34
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Článek by měl být delší. I přes to, že tam je zapotřebí tak málo nastavovat, měl by jsi to trochu rozepsat.
±0
 
marqueuz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.05.2011 11:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +284 (97%)
Příspěvek: 35
Založený: 29.01.11

Toto je bhop mapa asi pre tych, ktori nevedia bhop :D Podla toho, co pises - "speed (čim viši tim težši)" - a na prikladovej mape mas speed nastavenu len na 60, to vyzera akoby si tu mapu chcel prechadzat tak, ze skocis na jeden blok - zastavis sa tam - a nez ta stihne stiahnut az k teleportu tak skocis na dalsi, atd. Na normlanej bhop mape sa speed nastavuje 130 az 160. Menej ako 130 sa nedava prave preto aby si na tom bloku nemohol stat, a viac ako 160 zas preto, ze ked bhopujes tak sa zda, ze tie bloky padaju skor ako sa ich dotknes.
Dalsia vec: Treba nastavit delay before close - to znamena, ze aky cas po ponoreni bloku sa znovu vynori. Defaultne tam su 4s, ale to sa nikomu nebude chciet cakat. Najlepsie je tam nastavit 0.5s alebo maximalne 1s.
Potom este aby sa po ponoreni bloku neprekryvali textury podlahy a toho bhop bloku je dobre nastavit lip na -1.
Tiez pri entite info_teleport_destination je potreba nastavit spravny uhol pohladu lebo nieje otravnejsej veci, nez ked skacem bhop a padnem a teleportne ma to otoceneho chrbtom k povodnemu smeru.
marqueuz přiložil následujíci soubor:
bhop_mapa.rmf
badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197995711928.png
+3
 
http://www.marqueuz.6f.sk/
LoneGreyWolf
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.06.2011 11:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +22 (68%)
Příspěvek: 20
Založený: 27.04.11

no ok...jakou tak cca dávat vzdálenost aby se to muselo skočit minimálně 2 strafe nebo wave...a jak se dělaj lj a jak poznám jednotky v lj distance a na texturách :D thx
+1
 
http://www.facebook.com/Losos.Mica
Gordon Freeman
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2011 06:04
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

ANDREJ:no tohle jestli ma bejt teda clanek tak je to na ***** jelikoz to asi dokaze vymyslet kazdej co takhle napsat jak udelat bhop s blockama co zmizej nebo jak by mela b hop mapa vypadat nebo jak daleko bysme je meli davat nebo jak nastavit ten func door
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
-2
 
Vytvaří se
KoRis
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2011 13:58
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

nechápu proč se tu obnovuje staré téma, ale gordne, jak jako zmizej blocky ? jestli myslíš jako v hns_alien, tak sice pravda , že to vypadá pěkně ten BH ale je to hrozně složitý a popravdě, je to vlastně zbytečnost ... celou bhop mapu bych takhle nikdy nedělal .. func_wall_toogle , multi_maneger , triger_multiple... tři entity, přitom na původní stačí jenom dvě (func_door a teleport) a halvně v původní jenom kopíruješ blocky a stavíš je dál, zatímco tu musíš každému blocku nastavovat jiné jméno a multiple dávata jiný target... skus si to dělat pár hodin abyys udělal 200 bloků, čili pořádnou bh_mapu :)
Upravil/a KoRis dne 27.06.2011 13:59
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+3
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor