Obloha
|
amater1001 |
Přidané 03.09.2011 22:06
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Chyba ve skyboxu
Update REVOLUTiON CSM SourceSDKwith Service Pack 4 existuje
a je hodně zavirovane.
Posilam ti adresař bin z steamoveho sdk orangebox (nezavirovane)
Bin adresař si zalohuj někam bokem pro případ nouze a pak ho přepiš novějším (jako zpravce)
Je to build 4037 má opravene bugy(většinu) ,lepší detekce chyb a podporuje hdr ale jenom hl2 a hl2mp. ![:)](../images/smiley/smile.gif)
Ještě důležitá věc : sdk při omezených uživatelských účtech by se mělo zpouštět jako zprávce ,
kompilace má méně problémů.
amater1001 přiložil následujíci soubor:
bin.zip
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 22:24
VHE41LAb |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 03.09.2011 22:31
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Jinak novy skybox se změní viz obrazek :najdeme textury skybox - replace,zkopírovat název bez cesty (například dle obrázku mpa100)
zavřeš prohlížeč textur.
-map - properties - skybox texture name vložit název a je to
amater1001 přiložil následující obrázek:
![](../forum/attachments/skyboxnovy.jpg) [459.19Kb]
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 22:37
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 03.09.2011 22:55
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
diky moc divne ale je ze to vmf cko sem zkompiloval a porad stejne jako ta moje predchozi + tam neco zmizelo ale ta od tebe zkompilovana bsp mi jela dobre |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 03.09.2011 22:59
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
podzim napsal:
diky moc ![:)](../images/smiley/smile.gif) divne ale je ze to vmf cko sem zkompiloval a porad stejne jako ta moje predchozi + tam neco zmizelo ale ta od tebe zkompilovana bsp mi jela dobre
Tak to bude bug hammeru - vymaž všechny modely označ a zkopíruj všechno ,co je vidět v editoru,dej nova mapa a vložit a ulož jako novou verzi (nejlíp s novym hamrem)
Všechny brushe co nejsou rovnoběžné nebo kolmé s osou mřížky jednotlivě dej func detail (koule,střechy,šikmé plochy atd. kromě skyboxu.
Potom tam dej ty modely podle flags info model browser hned na poprvé (prop physic,static,dynamic)
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 23:18
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 00:32
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
no jo ale ted to nezpustim to sdk ale jenom ty samostatny aplikace |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 00:42
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
Nevíš kde by se dalo stáhnout radši celý nový source sdk |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 09:00
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Ty jsi to nepřepsal ale vymazal obsah složky bin a dal tam novy obsah bin ?
Tam neni všechno jenom to co potřebuješ přepsat na novější verzi.![:)](../images/smiley/smile.gif)
(v žádném případě nemazat obsah složky SourceSDK\bin,jenom přepsat vše - jako admin)
Potom můžeš udělat zástupce hammra na ploše a ve vlastnostech mu dát příkaz
( například moje cesta C:\SourceSDK\bin\hammer.exe –game "%VProject%" )
Potom spustiš hammra bez sdklauncheru
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 09:11
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 09:18
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
uz to jede ![:)](../images/smiley/smile.gif) |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 09:21
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
podzim napsal:
noo mam css steam hl2 normalni ten source sdk mam nonsteam kde na nej mam stahnout teda update PS: to tvoje bsp cko mi tam jelo ale ta .vmf po zkompilovani stejna a navic tam nebyl ten kontejner
Jinak máš koupeny steam hl2 takže i updatovany steam sdk
ve steamu view-tools-source SDK poklepat , stahne a nainstaluje se ti novy sdk 2009 orangebox ktery budeš spouštět přez steam
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 11:17
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
ach jo dalsi mapa a zase to stejny ![:(](../images/smiley/sad.gif) ten skybox je tam uplne stejnej uz fakt nevim v cem mam chybu |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 11:36
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Pošli sem GameConfig.txt z složky SourceSDK\bin
Pošli sem log s kompilace, ale před kompilací vymaž stary log s nazvem mapy.
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 11:46
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 11:46
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
Spoiler: [ZobrazitSchovat] "Configs"
{
"Games"
{
"Half-Life 2"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\base.fgd"
"GameData1" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"GameData2" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"GameData3" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2mp.fgd"
"GameData4" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2-rae108b.fgd"
"GameData5" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\sdk.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_wall"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\hl2\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Counter-Strike: Source"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\cstrike.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_terrorist"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\cstrike\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Deathmatch"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\half-life 2 deathmatch\hl2mp"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2mp.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_deathmatch"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2mp\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Day of Defeat: Source"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\dod"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\dod.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_allies"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\dod\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\dod\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Episode One"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\episodic"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\episodic\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\episodic\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Episode Two"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\ep2"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\ep2\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\ep2\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
}
}
"Team Fortress 2"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\tf"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_teamspawn"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\tf\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\tf\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\tf.fgd"
}
}
"Portal"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\portal"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\portal\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\portal\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\portal.fgd"
}
}
}
"SDKVersion" "2"
}
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 12:13
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Chyba
amater1001 přiložil následující obrázek:
![](../forum/attachments/gameinfo.jpg) [101.92Kb]
VHE41LAb |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 12:18
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
OPRAVA CHYBY DOLE VIZ OBRÁZEK
Jinak budeš muset používat steam SDK a vymazat ze steamu warezacky SDK
Neni dobre mit spuštěny steam a používat warez SDK,navíc steam updatoval CSS ,HL2 atd. na orangebox (source 2009),mají jiné nastavení
materiálu
Mi to jede(SDKwarez sp3),protože používám material s (warez) nosteam Half-Life 2 Ultimate Edition 6 ,jsou tam všechny hry od valve
CSS ,Day of Defeat,Garrys Mod 10,HL1,HL1 Death Match,HL2 Capture the Flag,HL2 Death Match,HL2 The Lost Coast,Hl2 e1e2,
Team Fortress II,Portal.
cs16 tam není ![:(](../images/smiley/sad.gif)
amater1001 přiložil následující obrázek:
![](../forum/attachments/config.jpg) [65.5Kb]
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 12:51
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 12:20
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
tady co s tim mam teda udeat?
podzim přiložil následujíci soubor:
abc.log |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 12:45
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
materialPath: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike\materials
Loading C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike\maps\abc.vmf
material "concrete/concretefloor016a" not found
Material not found!: CONCRETE/CONCRETEFLOOR016A problem s materialem
material "tools/toolsskybox" not found problem s materialem skybox
Material not found!: TOOLS/TOOLSSKYBOX
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10**** leaked **** LEAK-díra
Entity info_player_terrorist (-1653.13 -1523.38 65.00) leaked!
Nahoře v předešlém članku je všeobecna oprava
pošli mi abc.lin ve složce s uloženym abc.vmf.
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 13:01
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 13:33
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
ten tam nemam nastavil sem to ale stejny ted je na podlaze misto textury ruzovocerny ctverecky ![:(](../images/smiley/sad.gif) |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 13:56
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Maš steam SDK ?
amater1001 přiložil následující obrázek:
![](../forum/attachments/steamsdk.jpg) [104.84Kb]
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 14:03
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
ne
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 14:48
|
![Avatar člena](../images/avatars/0001[284].jpg)
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
steam stačí poklepat a nainstaluje se SDK
jinak tady je nosteam CSS
http://www.uloz.t...sclaimer=0
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 14:51
VHE41LAb |
|
|