tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-1


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-1


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Obloha
amater1001
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 22:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Chyba ve skyboxu
Update REVOLUTiON CSM SourceSDKwith Service Pack 4 existuje
a je hodně zavirovane.
Posilam ti adresař bin z steamoveho sdk orangebox (nezavirovane)
Bin adresař si zalohuj někam bokem pro případ nouze a pak ho přepiš novějším (jako zpravce)
Je to build 4037 má opravene bugy(většinu) ,lepší detekce chyb a podporuje hdr ale jenom hl2 a hl2mp. :)

Ještě důležitá věc : sdk při omezených uživatelských účtech by se mělo zpouštět jako zprávce ,
kompilace má méně problémů.
amater1001 přiložil následujíci soubor:
bin.zip
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 22:24
VHE41LAb
+6
 
amater1001
#22 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 22:31
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Jinak novy skybox se změní viz obrazek :najdeme textury skybox - replace,zkopírovat název bez cesty (například dle obrázku mpa100)
zavřeš prohlížeč textur.
-map - properties - skybox texture name vložit název a je to
amater1001 přiložil následující obrázek:


[459.19Kb]
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 22:37
VHE41LAb
+4
 
podzim
#23 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 22:55
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

diky moc :) divne ale je ze to vmf cko sem zkompiloval a porad stejne jako ta moje predchozi + tam neco zmizelo ale ta od tebe zkompilovana bsp mi jela dobre
±0
 
amater1001
#24 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 22:59
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

podzim napsal:
diky moc :) divne ale je ze to vmf cko sem zkompiloval a porad stejne jako ta moje predchozi + tam neco zmizelo ale ta od tebe zkompilovana bsp mi jela dobre

Tak to bude bug hammeru - vymaž všechny modely označ a zkopíruj všechno ,co je vidět v editoru,dej nova mapa a vložit a ulož jako novou verzi (nejlíp s novym hamrem)
Všechny brushe co nejsou rovnoběžné nebo kolmé s osou mřížky jednotlivě dej func detail (koule,střechy,šikmé plochy atd. kromě skyboxu.
Potom tam dej ty modely podle flags info model browser hned na poprvé (prop physic,static,dynamic)
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 23:18
VHE41LAb
+4
 
podzim
#25 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 00:32
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

no jo ale ted to nezpustim to sdk ale jenom ty samostatny aplikace
-1
 
podzim
#26 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 00:42
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

Nevíš kde by se dalo stáhnout radši celý nový source sdk
+1
 
amater1001
#27 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 09:00
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Ty jsi to nepřepsal ale vymazal obsah složky bin a dal tam novy obsah bin ?
Tam neni všechno jenom to co potřebuješ přepsat na novější verzi.:)
(v žádném případě nemazat obsah složky SourceSDK\bin,jenom přepsat vše - jako admin)

Potom můžeš udělat zástupce hammra na ploše a ve vlastnostech mu dát příkaz
( například moje cesta C:\SourceSDK\bin\hammer.exe –game "%VProject%" )
Potom spustiš hammra bez sdklauncheru
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 09:11
VHE41LAb
+3
 
podzim
#28 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 09:18
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

:) uz to jede :)
+1
 
amater1001
#29 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 09:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

podzim napsal:
noo mam css steam hl2 normalni ten source sdk mam nonsteam kde na nej mam stahnout teda update PS: to tvoje bsp cko mi tam jelo ale ta .vmf po zkompilovani stejna a navic tam nebyl ten kontejner


Jinak máš koupeny steam hl2 takže i updatovany steam sdk
ve steamu view-tools-source SDK poklepat , stahne a nainstaluje se ti novy sdk 2009 orangebox ktery budeš spouštět přez steam :)
VHE41LAb
+3
 
podzim
#30 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 11:17
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

ach jo dalsi mapa a zase to stejny :(:( ten skybox je tam uplne stejnej :( uz fakt nevim v cem mam chybu
-1
 
amater1001
#31 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 11:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Pošli sem GameConfig.txt z složky SourceSDK\bin

Pošli sem log s kompilace, ale před kompilací vymaž stary log s nazvem mapy.
:)
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 11:46
VHE41LAb
+3
 
podzim
#32 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 11:46
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

Spoiler:
"Configs"
{
"Games"
{
"Half-Life 2"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\base.fgd"
"GameData1" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"GameData2" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"GameData3" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2mp.fgd"
"GameData4" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2-rae108b.fgd"
"GameData5" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\sdk.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_wall"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\hl2\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Counter-Strike: Source"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\cstrike.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_terrorist"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\cstrike\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Deathmatch"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\half-life 2 deathmatch\hl2mp"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2mp.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_deathmatch"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2mp\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Day of Defeat: Source"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\dod"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\dod.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_allies"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\dod\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\dod\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Episode One"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\episodic"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\episodic\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\episodic\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Episode Two"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\ep2"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\ep2\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\ep2\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
}
}
"Team Fortress 2"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\tf"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_teamspawn"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\tf\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\tf\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\tf.fgd"
}
}
"Portal"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\portal"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\portal\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\portal\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\portal.fgd"
}
}
}
"SDKVersion" "2"
}
+1
 
amater1001
#33 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 12:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Chyba
amater1001 přiložil následující obrázek:


[101.92Kb]
VHE41LAb
+3
 
amater1001
#34 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 12:18
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

OPRAVA CHYBY DOLE VIZ OBRÁZEK
Jinak budeš muset používat steam SDK a vymazat ze steamu warezacky SDK
Neni dobre mit spuštěny steam a používat warez SDK,navíc steam updatoval CSS ,HL2 atd. na orangebox (source 2009),mají jiné nastavení
materiálu
Mi to jede(SDKwarez sp3),protože používám material s (warez) nosteam Half-Life 2 Ultimate Edition 6 ,jsou tam všechny hry od valve
CSS ,Day of Defeat,Garrys Mod 10,HL1,HL1 Death Match,HL2 Capture the Flag,HL2 Death Match,HL2 The Lost Coast,Hl2 e1e2,
Team Fortress II,Portal.
cs16 tam není :(
:)
amater1001 přiložil následující obrázek:


[65.5Kb]
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 12:51
VHE41LAb
+3
 
podzim
#35 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 12:20
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

tady co s tim mam teda udeat?
podzim přiložil následujíci soubor:
abc.log
±0
 
amater1001
#36 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 12:45
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

materialPath: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike\materials
Loading C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike\maps\abc.vmf
material "concrete/concretefloor016a" not found
Material not found!: CONCRETE/CONCRETEFLOOR016A problem s materialem
material "tools/toolsskybox" not found problem s materialem skybox
Material not found!: TOOLS/TOOLSSKYBOX
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10**** leaked **** LEAK-díra
Entity info_player_terrorist (-1653.13 -1523.38 65.00) leaked!

Nahoře v předešlém članku je všeobecna oprava
pošli mi abc.lin ve složce s uloženym abc.vmf.

Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 13:01
VHE41LAb
+3
 
podzim
#37 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 13:33
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

ten tam nemam nastavil sem to ale stejny ted je na podlaze misto textury ruzovocerny ctverecky :(
-1
 
amater1001
#38 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 13:56
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Maš steam SDK ?
:)
amater1001 přiložil následující obrázek:


[104.84Kb]
VHE41LAb
+3
 
podzim
#39 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 14:03
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

ne
-1
 
amater1001
#40 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.09.2011 14:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

steam stačí poklepat a nainstaluje se SDK


jinak tady je nosteam CSS

http://www.uloz.t...sclaimer=0
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 14:51
VHE41LAb
+3
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 945
bullet.gif Nejnovější člen: cwotic