tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
finální kompilace
LoneGreyWolf
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.05.2011 14:30
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +22 (68%)
Příspěvek: 20
Založený: 27.04.11

lidi co mam udělat ..... dal jsem kompilaci eypert podle navodu a pak tam hupsne tohle:




hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe "c:\program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\maps\zm_time_warp_czbf"-cliptype precise -wadautodetect
Entering c:\program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\maps\zm_time_warp_czbf.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ precise ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

4 brushes (totalling 24 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.61 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(1.47 seconds)

Including Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\zhlt.wad
- Contains 4 used textures, 16.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\wady\de_piranesi.wad
- Contains 11 used textures, 44.00 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\wady\halflife.wad
- Contains 4 used textures, 16.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\wady\zm_time_warp_czbf.wad
- Contains 6 used textures, 24.00 percent of map (7 textures in wad)

Texture usage is at 0.60 mb (of 4.00 mb MAX)
2.15 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\hlvis.exe c:\PROGRA~2\steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\maps\ZM_TIM~1 -full
Error: Portal file 'c:\PROGRA~2\steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\maps\ZM_TIM~1.prt' does not exist, cannot vis the map


----- END hlvis -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\hlbsp.exe "c:\program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\maps\zm_time_warp_czbf"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3815 (0.66 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\maps\zm_time_warp_czbf.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3294 (0.25 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2500...2845 (0.19 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...4000...4007 (0.36 seconds)
3.26 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\hlrad.exe "c:\program files (x86)\steam\steamapps\hoaspitaler\counter-strike\hammer\maps\zm_time_warp_czbf"-extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\HOASPI~1\COUNTE~1\hammer\lights.rad']

Warning: No vis information, direct lighting only.
7615 faces
Create Patches : 29753 base patches
0 opaque faces
172487 square feet [24838226.00 square inches]
11 direct lights

BuildFacelights:
(19.33 seconds)
FinalLightFace:
(0.03 seconds)
20.65 seconds elapsed

----- END hlrad -----

U hull1 to shodí hammer a nepíše se error: W_loudwadfile: couldnt load gfx.wad a
udělá to do cílový složky (kde je i bsp po kompilaci) tento soubor: ZM_TIM~1.err

Poraďte co je kde špatně ....i další jiné vychytávky, díky moc
PS:Přikládám screen
LoneGreyWolf přiložil následující obrázek:


[267.24Kb]
±0
 
http://www.facebook.com/Losos.Mica
LoneGreyWolf
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.05.2011 14:31
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +22 (68%)
Příspěvek: 20
Založený: 27.04.11

jžš ono to spojilo dvojtečku s P :D a je tam smajlik xD
+1
 
http://www.facebook.com/Losos.Mica
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.05.2011 20:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Máš ty příkazy popřeházené, musí jít postupně za sebou.
Nejdřív smař ten první (kratší) příkaz pro csg_exe. Pak prohoď příkazy pro bsp_exe s vis_exe (vis_exe posuň dolů). Pak by to mělo fungovat správně.
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
LoneGreyWolf
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.05.2011 20:34
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +22 (68%)
Příspěvek: 20
Založený: 27.04.11

luxus ...díky moc.....taky moc děkuji xpunovi kterej me v podstatě naučil v mapě tvořit :)
+1
 
http://www.facebook.com/Losos.Mica
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 10

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes