ERROR
|
cambiocorsa |
Přidané 21.05.2010 11:11
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10
|
Dobrý den
potřebuji poradit s: vytvořil jsem si mapu a když jsem dal RUN tak mě to vyhodilo hlášku There was a problem compiling the map. Prosím poradíte mě co s tím dělat????. Pro jistotu přikládám soubory s koncovkou .err a .log
http://uloz.to/48.../first.err
cambiocorsa přiložil následujíci soubor:
first.log
Upravil/a cambiocorsa dne 21.05.2010 11:16 |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.05.2010 14:46
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Vypadá to, že jsi překročil maximální počet entit v mapě. Koukni se do map -> show information a napiš mi, kolik tam máš PointEntities a SolidEntities.
btw. tykej nám tu |
|
|
|
Xpun |
Přidané 21.05.2010 14:53
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Ach jo. Chyba je, že máš Hamra na ploše. Cesta ke kompilačním toolům a ke kdovíčemu ještě je totiž ve složce "Documents and settings/username/Plocha". Cesta k ní obsahuje 2 mezery, což je blbě. Proto hamra přesuň na nějaké normální místo. Třeba C:/hammer nebo C:/programy/hammer ale ne C:/Program files ani C:/Documents and settings... . |
|
|
|
Xpun |
Přidané 21.05.2010 14:53
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Aagh, moc pozdě posláno. |
|
|
|
Xpun |
Přidané 21.05.2010 14:54
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Nezdá se mi pravděpodobné, že bys mohl překročit počet entit. To bude spíš tou cestou ne? |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.05.2010 15:16
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
No jo, to je vlastně kravina, aby se mu první mapě podařilo překročit počet entit... takže se řiď tím, co psal Xpun |
|
|
|
cambiocorsa |
Přidané 21.05.2010 15:23
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10
|
Backup napsal:
Vypadá to, že jsi překročil maximální počet entit v mapě. Koukni se do map -> show information a napiš mi, kolik tam máš PointEntities a SolidEntities.
btw. tykej nám tu
PointEntities-13
SolidEntities-1915 |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.05.2010 17:04
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak to je síla! Vrchní limit pro počet brushových entit, aby se mapa zkompilovala je 400, ale v podstatě jich musí být méně než 256, aby se mapa spustila...
Co to má být? To jsi vyráběl dlaždičky, nebo co? |
|
|
|
cambiocorsa |
Přidané 21.05.2010 17:38
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10
|
Nn jen jsem měl na mysli že část mapy zadělám krabicema které půjdou rozstřílet a budou dělit T od CT |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.05.2010 17:56
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
A to jsi jich tam naskládal 1915? To jsi u každé musel dát ještě hollow, ne? Nějak si totiž nedokážu představit 1915 krabic.
No, snad nemusím říkat jako to vyřešit... prostě ten počet brushových entit musíš sundat pod 256. |
|
|
|
cambiocorsa |
Přidané 21.05.2010 19:29
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10
|
Ne je tam i několik schodišť a jiných nesmyslů |
|
|
|
Xpun |
Přidané 21.05.2010 20:25
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
A všechno jsi to dával na entitu?
Upravil/a Xpun dne 21.05.2010 20:26 |
|
|
|
cambiocorsa |
Přidané 22.05.2010 15:33
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10
|
JJ, ale už jsem snížil jejich počet a funguje, jen musím dojít na to jak udělat aby se každé kolo mapa restartovala a nezůstávali tam rozbité bedny. |
|
|
|
Xpun |
Přidané 22.05.2010 17:07
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Aha. Všechno entita být nemusí. Obyčejné zdi, nebo bloky nechej jako brush. Sice se to asi bude déle kompilovat, ale ve hře se několikanásobně zvětší fps a nebudeš mít podobné problémy, jako teď. |
|
|
|
cambiocorsa |
Přidané 22.05.2010 17:59
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10
|
OK díky za pomoc a radu |
|
|