tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
ERROR
cambiocorsa
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 11:11
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10

Dobrý den
potřebuji poradit s: vytvořil jsem si mapu a když jsem dal RUN tak mě to vyhodilo hlášku There was a problem compiling the map. Prosím poradíte mě co s tím dělat????. Pro jistotu přikládám soubory s koncovkou .err a .log
http://uloz.to/48.../first.err
cambiocorsa přiložil následujíci soubor:
first.log
Upravil/a cambiocorsa dne 21.05.2010 11:16
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 14:46
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

Vypadá to, že jsi překročil maximální počet entit v mapě. Koukni se do map -> show information a napiš mi, kolik tam máš PointEntities a SolidEntities.

btw. tykej nám tu
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Xpun
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 14:53
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Ach jo. Chyba je, že máš Hamra na ploše. Cesta ke kompilačním toolům a ke kdovíčemu ještě je totiž ve složce "Documents and settings/username/Plocha". Cesta k ní obsahuje 2 mezery, což je blbě. Proto hamra přesuň na nějaké normální místo. Třeba C:/hammer nebo C:/programy/hammer ale ne C:/Program files ani C:/Documents and settings... .
±0
 
http://xpun.wz.cz/
Xpun
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 14:53
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Aagh, moc pozdě posláno.
±0
 
http://xpun.wz.cz/
Xpun
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 14:54
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Nezdá se mi pravděpodobné, že bys mohl překročit počet entit. To bude spíš tou cestou ne?
±0
 
http://xpun.wz.cz/
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 15:16
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

No jo, to je vlastně kravina, aby se mu první mapě podařilo překročit počet entit... takže se řiď tím, co psal Xpun
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
cambiocorsa
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 15:23
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10

Backup napsal:
Vypadá to, že jsi překročil maximální počet entit v mapě. Koukni se do map -> show information a napiš mi, kolik tam máš PointEntities a SolidEntities.

btw. tykej nám tu



PointEntities-13
SolidEntities-1915
±0
 
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 17:04
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

Tak to je síla! Vrchní limit pro počet brushových entit, aby se mapa zkompilovala je 400, ale v podstatě jich musí být méně než 256, aby se mapa spustila...
Co to má být? To jsi vyráběl dlaždičky, nebo co?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
cambiocorsa
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 17:38
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10

Nn jen jsem měl na mysli že část mapy zadělám krabicema které půjdou rozstřílet a budou dělit T od CT
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 17:56
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

A to jsi jich tam naskládal 1915? To jsi u každé musel dát ještě hollow, ne? Nějak si totiž nedokážu představit 1915 krabic.

No, snad nemusím říkat jako to vyřešit... prostě ten počet brushových entit musíš sundat pod 256.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
cambiocorsa
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 19:29
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10

Ne je tam i několik schodišť a jiných nesmyslů
±0
 
Xpun
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2010 20:25
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

A všechno jsi to dával na entitu?
Upravil/a Xpun dne 21.05.2010 20:26
±0
 
http://xpun.wz.cz/
cambiocorsa
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.05.2010 15:33
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10

JJ, ale už jsem snížil jejich počet a funguje, jen musím dojít na to jak udělat aby se každé kolo mapa restartovala a nezůstávali tam rozbité bedny.
±0
 
Xpun
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.05.2010 17:07
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Aha. Všechno entita být nemusí. Obyčejné zdi, nebo bloky nechej jako brush. Sice se to asi bude déle kompilovat, ale ve hře se několikanásobně zvětší fps a nebudeš mít podobné problémy, jako teď.
±0
 
http://xpun.wz.cz/
cambiocorsa
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.05.2010 17:59
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 21.05.10

OK díky za pomoc a radu
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon