tma
|
jokii |
Přidané 30.05.2011 09:35
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 32
Založený: 05.01.11
|
ahoj jak prosim udelat tmu nekdo mi rikal furt nejaky voloviny at zhasnu a tak uplne same posahane nazory ale ani jeden normalni tak prosim o to aby mi to nekdo poradil treba jak udelat temne misto |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.05.2011 10:32
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No jestli chceš mít tmavou mapu, tak tak tam stejně musíš mít 1 světlo protože když tam žádný nedáš, tak máš všude 100% světlo jako u leaku
A jestli chceš nějaký tmavý místo tak si nahaž světla kam chceš a tam kde chceš tmu nic nedávej a nebo jestli ti tam stjně něco svítí a ty tam chceš tmu tak to bych asi tam dal func_ilusionary s texturou null a nastavil bych tomu v "Light Flags" nebo tak nějak "Opaque (block light)" aby ta entita dělala stín.
Pak je tam ještě u jedných kompilátorů light_shadow a tím se ten stín dá vypínat a zapínat ale to de jenom u nejnovějších VHLT kompilátorů.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 30.05.2011 15:42
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tma jde nejjednodušeji udělat tak, že vytvoříš jen jedno světlo a to dáš dovnitř brushe. Jinak jak jsem vtipkoval o tom zhasnutí, tak tak to taky jde udělat, je to ale zbytečně moc komplikované.
XXL_cz: Bez VHLT neuděláš ani stín u brushových entit, v ZHLT se totiž počitají nějak divně. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.05.2011 16:55
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Aha, ale tys mi psal že prej i u ZHLT to de. Jak sem si stáhl nejnovější VHLT tak sem se tě ptal kde se ty stíny u těch entit zapínají a ty si pak někdy psal že to prej de i u ZHLT.
Upravil/a XXL_cz dne 30.05.2011 17:15
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
jokii |
Přidané 30.05.2011 17:35
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 32
Založený: 05.01.11
|
no me to nejde zkousel sem tam dat do jednoho rohu svetlo ale mistnost je osvetlena cela prosim pomoc |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.05.2011 18:07
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Pak je tam ještě bodové světlo který osvětluje třeba jenom kruh.
light_spot
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
tom711 |
Přidané 30.05.2011 18:39
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Nemas ty v tej mape LEAK ze je tak osvetlena?
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
jokii |
Přidané 30.05.2011 19:34
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 32
Založený: 05.01.11
|
tam nesmi byt ? aha tak to zkusim
|
|
|
|
jokii |
Přidané 30.05.2011 19:43
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 32
Založený: 05.01.11
|
no i tak mi to nejde jak mam nastavit to svetlo spot ? |
|
|
|
osok |
Přidané 31.05.2011 12:51
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
leak NESMIE byť na žiadnej mape...
TO tom711:... To by musel byť velky leak, ak by to malo byť celé osvetlené, nie?
Upravil/a osok dne 31.05.2011 12:53 |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.05.2011 17:32
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
osok: prave ze ne staci jedna hammer jednotka a je s toho leak
Upravil/a Gordon Freeman dne 31.05.2011 17:32
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
jokii |
Přidané 31.05.2011 19:53
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 32
Založený: 05.01.11
|
sakra nemuzu zjistit kde mam leak uz to hledam skoro 5 hodin v kuse a nic |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 31.05.2011 19:57
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
A píše ti to vůbec leak?
Skus zapnout pointfile a nebo se podívej jestli nemáš mimo nějakou pointovou entitu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
jokii |
Přidané 31.05.2011 21:40
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 32
Založený: 05.01.11
|
zkusil sem dát celou tu mou mapu do jedne krychle a bylo to v pohode svetly mi jely takze vsechnno davam do krabic |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 31.05.2011 21:55
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo tak to dej do krabice, a pak se ve hře dej do spectra a podívej se kde ti do té krabice zevnitř svítí světlo a tam bude ten leak.
Jestli to teda nebude nějaká malá díra a nebo to světlo nebude svítit ze špatnýho úhlu bez odrazů.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|