fy_overshoot
|
Gordon Freeman |
Přidané 03.06.2011 14:21
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
nekteri uz ji znate nekteri ne je to soutezni mapka co vyhrala v kategorii fy
mapa je mala a mate v ni k dispozici HEE a FLASH granaty pistolku glock a 2 brokovnice
screeny:
http://tvorbamap....mp;cislo=1
http://tvorbamap....mp;cislo=2
http://tvorbamap....mp;cislo=3
jinak krityzujte a rikejte co byste tam pridale zmenili atd..
Gordon Freeman přiložil následujíci soubor:
fy_overshoot.bsp
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
KoRis |
Přidané 03.06.2011 15:54
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
víc ty screeny rozkostičkovatět nešli vid ? |
|
|
|
tom711 |
Přidané 03.06.2011 15:56
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Tvl sak on snad hra na SOFTWARE...
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
KoRis |
Přidané 03.06.2011 15:56
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
hh ... nedivím se , že je tak špatný v aimu teď jsi na to kápl
Palec vzhůru tome ;-)
Upravil/a KoRis dne 03.06.2011 15:57 |
|
|
|
tom711 |
Přidané 03.06.2011 15:59
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Jak ma mohla tato mapa porazit v sutazi? Tvl.. sak pozrite sa na tie zadne steny... Toto ze porazilo mars_arenu? No ja sem potom asi vul...
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 03.06.2011 16:08
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ja obrazky fotim v co nejmensi kvalite aby se dlouho nezobrazovali
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
KoRis |
Přidané 03.06.2011 16:08
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
jj fy owershoot je strašná mapa ... ty skály v zádu jsou dost špatný ... ale pro mars arenu jsem nehlasoval ze stejného důvodu proč jsem jí nedal na TTM, protože ten nápad byl "jednoduchej" , mimoto jsi mohl dát na ochoz clip ;-) člověk se tam vyslapoval a viděl ty hrůzy co tam byly ... |
|
|
|
Backup |
Přidané 03.06.2011 16:44
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Gordon: Stačilo by je sem dávat v .jpg s rozumnou kompresí. Není to rozeznat od originálního .bmp a velikost je až 10x menší. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 03.06.2011 17:21
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Ty screeny sou hnusný protože je asi nějak zdeformoval měněním velikosti v malování a ještě to pak uložil jako jpg. Tak přístě to rači zmenši v poměru přesně o 50% aby to pak vypadalo jako ostrá textura (to tak dělá bratranec když chce aby to bylo ostrý ale ne hnusný. akorát že v Photoshopu)
Ale ta mapa je podle mě docela dobrá. Hra trvá dycky dlouho protože tam sou brokovnice a je to tak spíš o náhodě.
Jo a software vypadá jinak, přikládám screen.
XXL_cz přiložil následující obrázek:
[336.47Kb]
Upravil/a XXL_cz dne 03.06.2011 17:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nomad |
Přidané 03.06.2011 17:53
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
mnes sa paci most ale co tak zrobit most ze ekd ponom prejdes tak sa zacne naklanat na alvo a potom na pravo?
|
|
|
|
osok |
Přidané 03.06.2011 19:29
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
nomad: čítaj čo píšeš. (Sám viem, a vy ostatní tiež, prečo... ) V takom krátkom texte tolko chýb..... Ja už sa poučil....
Upravil/a osok dne 03.06.2011 19:30 |
|
|
|
ANDREJ |
Přidané 04.06.2011 23:33
|
Člen
Hodnocení: +42 (60%) Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11
|
nice mapka |
|
|
|
osok |
Přidané 05.06.2011 10:29
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
to by sa asi (určite ja by som to nespravil - toto je len teoria) dalo pomocou func_door a trigger_multiple ale netuším či nie a či ani |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 05.06.2011 11:10
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
osok slo by to pomoci textury origin nekde nahore a proste brush entity ktera se naklonuje kolem originu (ted nvn jak se jmsenuje) je to proste ale bugovalo by se to a nesli by rozbijet prkna
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.06.2011 11:13
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Myslíš func_pendulum?
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 05.06.2011 11:18
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
xxl: ANO
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
osok |
Přidané 05.06.2011 13:18
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
nice názov entity . PENDULUM... |
|
|