tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Postupny prechod zo svetla do tmy
grEy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 07:28
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Zdravim. Prave makam na deathrun mape a snazim sa ju co najviac vyspikovat do detajlov (som trosku detajlista), a mam taky problem. Viem, ze nieco podobne tu uz bolo, ale nikdy som sa poriadne nedozvedel, ako na to. Vlastne chcem spravit (ako to uz obvykle na deathrun mapach byva) jamu, v ktorej bude na spodu taka tma, ze ludske, respektive counter-strike oko na jej dne uvidi len uplnu tmu a postupne navrch sa bude tma "zosvetlovat". Vedel by mi niekto poradit najlepsi mozny sposob, ako dosiahnut uplnej tmy a zaroven pekneho prechodu do svetla? Cez entitu light to nevyzera najlepsie a tak by som chcel skusit nejaky iny sposob.
+1
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 11:48
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jedině mě napadá, zkusit si vytvořit vlastní texturu, kde by ten přechod byl.
+2
 
grEy
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 15:09
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

To som takisto skusal (nasiel som jednu texturu v zakladnych textuar) - boky vyzeraju fajn, akurat ked dam na spodok napr. ciernu texturu vyzera to otrasne. Proste chcem, aby nebolo vidno na dno tej jamy.
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 15:28
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Můžeš zkusit dát na dno té jámy light_spot, který bude mířit nahoru. Jinak myslím že když budeš v té mapě mít dostatek jiných světel (light_evironment nebo jen light), tak by v té jámě měla být tma přirozeně.

Edit: můžeš přiložit screen jak to aktuálně vypadá?
Upravil/a Backup dne 14.06.2011 15:35
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
grEy
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 15:46
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Skusim tam dat ten light_spot a uvidime. Zatial v mape neni skoro nic, takze ti to budem posielat zbytocne hlavne ked uz som vymazal dno jamy :).
±0
 
osok
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 19:46
Člen

Hodnocení: +175 (61%)
Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11

a tak ako napísal Backup, môžeš spraviť totálne dlhú jamu ale aby si dlho nepadal (a bude v nej asi tma), môžeš dať doprosted tej jamy func_hurtzone, nech ta to killne... :D
±0
 
klanfear.meu.zoznam.sk
grEy
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 20:17
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Jojo to ma tiez napadlo, akurat som nenasiel taku velku texturu, aby som ju mohol tahat tak dlho (myslim tu s tym postupnym prechodom).
±0
 
osok
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 20:39
Člen

Hodnocení: +175 (61%)
Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11

ja som ti našiel takúto ale zajtra to dám do wadu lebo teraz nemám čas:



===============================


neni to prene zarovnané, lebo som to tak ledajako zostrihal v skicari, ale zajtra maximalne pozajtra to urobím

EDIT: ak chceš môžeš si to urbiť sám, ale musíš si to ostrihať:
http://www.pretak...ull-t3.jpg
osok přiložil následující obrázek:


[169.74Kb]
Upravil/a osok dne 14.06.2011 20:41
±0
 
klanfear.meu.zoznam.sk
grEy
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.06.2011 21:15
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Ta textura je pekna, ale ja by som to chcel napriklad ako drevo alebo tak, chapes? :) No nic skusim to teda tak, ze proste spravim jamu hlboku a dam tam entitu ktoru spominal backup.
±0
 
osok
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.06.2011 05:18
Člen

Hodnocení: +175 (61%)
Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11

ok, ja som hladal a inu som nenasiel...
±0
 
klanfear.meu.zoznam.sk
Gordon Freeman
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.06.2011 06:24
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

muzes to udelat i tak ze tu diru naklonis tak aby tam neslo slunecni svetlo:D nebo na konci te jamy udelej ostny
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
tom711
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.06.2011 14:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Aka je ta jama hlboka?
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Backup
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.06.2011 16:15
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Do té jány nemusíš dávat přechod, on se tam sám vytvoří přírozeně... Jen jestli máš v mapě light_environment, bude ho potřeba naklonit, aby nesvítl přímo dolů.
+2
 
http://backup.tvorbamap.cz/
grEy
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.06.2011 21:39
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

tom711: Ta jama ma byt tak hlboka, aby do nej nebolo vidno. Cize je bezodna. (repsektive bude na spodu textura ale nechcem, aby ju bolo vidno - chcem aby bola ta dr mapa trochu originalna)
Backup: Dakujem, skusim. To s tym prechodom viem ale chcem aby proste nebolo vidno dno tej jamy.
±0
 
osok
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.06.2011 05:12
Člen

Hodnocení: +175 (61%)
Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11

ani nebude keď to urobíš tak ako ti povedal Backup
±0
 
klanfear.meu.zoznam.sk
Gordon Freeman
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.06.2011 05:29
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

no grey pokud nedas nakupni zonu kde si muzou koupit nocni videni a udelas ji opravdu dost hlubokou a konec bude s texturou black i po stranach tak do ni urcitě nebude vidět
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Dominio
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.06.2011 14:01
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Gordne, na DR mapách buyzony nebývají.
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor