Postupny prechod zo svetla do tmy
|
grEy |
Přidané 14.06.2011 07:28
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Zdravim. Prave makam na deathrun mape a snazim sa ju co najviac vyspikovat do detajlov (som trosku detajlista), a mam taky problem. Viem, ze nieco podobne tu uz bolo, ale nikdy som sa poriadne nedozvedel, ako na to. Vlastne chcem spravit (ako to uz obvykle na deathrun mapach byva) jamu, v ktorej bude na spodu taka tma, ze ludske, respektive counter-strike oko na jej dne uvidi len uplnu tmu a postupne navrch sa bude tma "zosvetlovat". Vedel by mi niekto poradit najlepsi mozny sposob, ako dosiahnut uplnej tmy a zaroven pekneho prechodu do svetla? Cez entitu light to nevyzera najlepsie a tak by som chcel skusit nejaky iny sposob. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.06.2011 11:48
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jedině mě napadá, zkusit si vytvořit vlastní texturu, kde by ten přechod byl. |
|
|
|
grEy |
Přidané 14.06.2011 15:09
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
To som takisto skusal (nasiel som jednu texturu v zakladnych textuar) - boky vyzeraju fajn, akurat ked dam na spodok napr. ciernu texturu vyzera to otrasne. Proste chcem, aby nebolo vidno na dno tej jamy. |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.06.2011 15:28
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Můžeš zkusit dát na dno té jámy light_spot, který bude mířit nahoru. Jinak myslím že když budeš v té mapě mít dostatek jiných světel (light_evironment nebo jen light), tak by v té jámě měla být tma přirozeně.
Edit: můžeš přiložit screen jak to aktuálně vypadá?
Upravil/a Backup dne 14.06.2011 15:35 |
|
|
|
grEy |
Přidané 14.06.2011 15:46
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Skusim tam dat ten light_spot a uvidime. Zatial v mape neni skoro nic, takze ti to budem posielat zbytocne hlavne ked uz som vymazal dno jamy . |
|
|
|
osok |
Přidané 14.06.2011 19:46
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
a tak ako napísal Backup, môžeš spraviť totálne dlhú jamu ale aby si dlho nepadal (a bude v nej asi tma), môžeš dať doprosted tej jamy func_hurtzone, nech ta to killne... |
|
|
|
grEy |
Přidané 14.06.2011 20:17
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Jojo to ma tiez napadlo, akurat som nenasiel taku velku texturu, aby som ju mohol tahat tak dlho (myslim tu s tym postupnym prechodom). |
|
|
|
osok |
Přidané 14.06.2011 20:39
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ja som ti našiel takúto ale zajtra to dám do wadu lebo teraz nemám čas:
===============================
neni to prene zarovnané, lebo som to tak ledajako zostrihal v skicari, ale zajtra maximalne pozajtra to urobím
EDIT: ak chceš môžeš si to urbiť sám, ale musíš si to ostrihať:
http://www.pretak...ull-t3.jpg
osok přiložil následující obrázek:
[169.74Kb]
Upravil/a osok dne 14.06.2011 20:41 |
|
|
|
grEy |
Přidané 14.06.2011 21:15
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Ta textura je pekna, ale ja by som to chcel napriklad ako drevo alebo tak, chapes? No nic skusim to teda tak, ze proste spravim jamu hlboku a dam tam entitu ktoru spominal backup. |
|
|
|
osok |
Přidané 15.06.2011 05:18
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ok, ja som hladal a inu som nenasiel... |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 15.06.2011 06:24
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
muzes to udelat i tak ze tu diru naklonis tak aby tam neslo slunecni svetlo nebo na konci te jamy udelej ostny
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
tom711 |
Přidané 15.06.2011 14:57
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Aka je ta jama hlboka?
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.06.2011 16:15
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Do té jány nemusíš dávat přechod, on se tam sám vytvoří přírozeně... Jen jestli máš v mapě light_environment, bude ho potřeba naklonit, aby nesvítl přímo dolů. |
|
|
|
grEy |
Přidané 15.06.2011 21:39
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
tom711: Ta jama ma byt tak hlboka, aby do nej nebolo vidno. Cize je bezodna. (repsektive bude na spodu textura ale nechcem, aby ju bolo vidno - chcem aby bola ta dr mapa trochu originalna)
Backup: Dakujem, skusim. To s tym prechodom viem ale chcem aby proste nebolo vidno dno tej jamy. |
|
|
|
osok |
Přidané 16.06.2011 05:12
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ani nebude keď to urobíš tak ako ti povedal Backup |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 16.06.2011 05:29
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
no grey pokud nedas nakupni zonu kde si muzou koupit nocni videni a udelas ji opravdu dost hlubokou a konec bude s texturou black i po stranach tak do ni urcitě nebude vidět
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Dominio |
Přidané 16.06.2011 14:01
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Gordne, na DR mapách buyzony nebývají. |
|
|