tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
fy_mesa_beta
Gordon Freeman
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.06.2011 07:05
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

ahoj prosim help nevite proc tato mapa nejde na serveru normalne mi de ale na serveru ne prikladam mapu (je to spis DE nez FY)
Gordon Freeman přiložil následujíci soubor:
fy_mesa_v1.bsp
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
tom711
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.06.2011 07:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Ak je na servru a ide LEN tebe tak k nej nieco chyba ne? Ono by sa to malo zobrazit v zozname chybajucich veci len treba cakat :(
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Gordon Freeman
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.06.2011 07:29
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

ona nejde ale na serveru vubec
zatim co ji spustim v csku ja sam tak funguje
Upravil/a Gordon Freeman dne 21.06.2011 07:39
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.06.2011 13:59
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Když to je na serveru, napíše ti to něco, nebo prostě spadne server?
Taky by se možná hodil log z kompilace...
Jo, a protožeu Gordona nikdo nikdy neví, jen tak pro jistotu, kompiluješ s mapou ZHLT.wad?
±0
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.06.2011 18:11
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

ano jenom spadne server a zhlt wady nevim jestli mam pridane ani nevim jak to zjistit jelikoz v pridavany wadu nevidim na konec jmen a roztahnout to nejde
ale jestli to sou ty HINT SKIP NULL TRIGGER NULL tak ty tam mam

a LOG:
Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Pocitac\Plocha\hammer\hlcsg.exe "c:\documents and settings\pocitac\plocha\hammer\maps4\fy_mesa_v1"
Entering c:\documents and settings\pocitac\plocha\hammer\maps4\fy_mesa_v1.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

6 brushes (totalling 36 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.28 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.81 seconds)

Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Including Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\hammer\zhlt.wad
- Contains 4 used textures, 7.14 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\valve\halflife.wad
- Contains 50 used textures, 89.29 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 2 used textures, 3.57 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\minecraft1.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (16 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\pocitac\plocha\counter-strike\cstrike\minecraft2.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (13 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (12)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 7 additional animating textures.
Texture usage is at 0.78 mb (of 4.00 mb MAX)
1.31 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Pocitac\Plocha\hammer\hlbsp.exe "c:\documents and settings\pocitac\plocha\hammer\maps4\fy_mesa_v1"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1244 (0.08 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\documents and settings\pocitac\plocha\hammer\maps4\fy_mesa_v1.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2095 (0.13 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1898 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2119 (0.13 seconds)
1.58 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Pocitac\Plocha\hammer\hlvis.exe "c:\documents and settings\pocitac\plocha\hammer\maps4\fy_mesa_v1"
705 portalleafs
2383 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(1.64 seconds)
LeafThread:
(37.33 seconds)
average leafs visible: 116
g_visdatasize:39155 compressed from 62745
39.02 seconds elapsed

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Pocitac\Plocha\hammer\hlrad.exe "c:\documents and settings\pocitac\plocha\hammer\maps4\fy_mesa_v1"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\DOCUME~1\Pocitac\Plocha\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\DOCUME~1\Pocitac\Plocha\hammer\lights.rad']

1810 faces
Create Patches : 7352 base patches
0 opaque faces
147197 square feet [21196390.00 square inches]
5 direct lights

BuildFacelights:
(8.27 seconds)
visibility matrix : 3.2 megs
BuildVisLeafs:
(3.36 seconds)
MakeScales:
(2.34 seconds)
SwapTransfers:
(0.16 seconds)
Transfer Lists : 1683570 : 1.68M transfers
Indices : 1007904 : 984.28k bytes
Data : 6734280 : 6.42M bytes
GatherLight:
(0.11 seconds)
FinalLightFace:
(0.27 seconds)
14.58 seconds elapsed

----- END hlrad -----





v kompilaci to neco pise ALE v seznamu sem ted zjistil todle:
Aktuální seznam chybějících souborů k mapám na serveru:

projec → breakfloor.wad
projec → project.wad
fy_mesa_beta → models/props/skeleton.mdl

a navíc ten model tam nemohu VLOZIT prej nemam přístup

mohl by ho tam prosím někdo dat za me? do slozky models/props
Gordon Freeman přiložil následujíci soubor:
skeleton.zip
Upravil/a Gordon Freeman dne 21.06.2011 18:28
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.06.2011 20:03
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Zkus to tam nahrát teď, tu složku totiž založil někdo jiný a tak jsi tam nemohl nahrávat.
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.06.2011 05:15
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

dekuji TOMOVI za pomoc DOMINIOVI za pomoc a BACKUPOVI za rychlé zpristupnení do slozky;)
mapa uz na serveru v pohode beží
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
Gordon Freeman
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.06.2011 07:20
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

ale je tu jeste neco jak mi backup poradil na chatu s temi parametri s clipem tak to sem udelal ale vytvorilo se mhoho BUGU treba nekde mohu projit skalou a nekde nemohu zase projit cestou jak to prosim opravit?
i kdyz tu skalu oclipuji tak projdu konkretne je to ta u ct udelana z trojuhelnicku
Gordon Freeman přiložil následujíci soubor:
fy_mesa_v1_1.bsp
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41