simulace naletu
|
Gordon Freeman |
Přidané 23.06.2011 19:39
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ahoj pokousim se vytvorit visilacku kterou zavolam stihacku ktera neco znici takze vytvoril jsem multiple s nastavenim zniceni cile a vybuchem (v pohode) ale ta stihacka mi zlobi potrebuji ji na zacatku kola nechat tam kde ma vyletet(nejde) a tlacitko aby se dalo stisknout jenom jednou za kolo (nejde)
prosim o radu Děkuji předem
Upravil/a Gordon Freeman dne 23.06.2011 19:40
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
tom711 |
Přidané 23.06.2011 20:20
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Stihacka.. Func_tracktrain vo flags No user control
Path_corner (neviem ci to pojde) nastavis cestu ale poslednemu pathu (ktory bude tak aby ho hrac uz nevidel...) nenastavis next stop target...
Multi manager pridas NAME stihacky...
To tlacitko tomu staci nastavit delay before reset na ''-1''
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Backup |
Přidané 24.06.2011 17:01
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Místo func_tracktrain bych použil "obyčejný" func_train, nebo pokud bys byl opravdu líný, šlo by to i přes func_door.
Mimochodem delay before reset -1 to tlačítko vyřadí do konce celé hry. Pro použití jednou za kolo musíš použít 2x trigger_changetarget, kde:
1. trigger_changetarget:
Name: Target tlačítka
Target: Name tlačítka
New Target: (nic, prostě to nech prázdné)
2. trigger_changetarget:
Name: game_playerspawn
Target: Name tlačítka
New Target: Target tlačítka / Name 1. trigger_changetarget
Upravil/a Backup dne 24.06.2011 17:02 |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 27.06.2011 19:00
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
dekuji vam udelal jsem to pomocí func_door ale je tu este jeden problem mam to nastavene na solid a de to videt ak stojici stihacka pres sky ak udelat aby to zmizelo?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Backup |
Přidané 27.06.2011 20:51
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
env_render |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 27.06.2011 21:06
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
když si použil func_door to pak ale to letadlo bude i couvat
Tos tam měl dát func_train to není zas tak těžký.
Můžeš si přečíst článek s výtahem tam je myslim že func_train
Akorát u toho 1. path_corner ve flags zatrhni "teleport to next" to neznamená že se to teleportuje do toho dalšího od tohoto ale že se to k tomuto teleportuje.
A a ještě tomu 1. zatrhni i wait for retrige
Upravil/a XXL_cz dne 27.06.2011 21:11
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 28.06.2011 05:06
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
jj zkusim ten render a xxl kdyz bude na zacatku kola couvat tak to stejne nikdo neuvidi
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|