tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
simulace naletu
Gordon Freeman
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.06.2011 19:39
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

ahoj pokousim se vytvorit visilacku kterou zavolam stihacku ktera neco znici takze vytvoril jsem multiple s nastavenim zniceni cile a vybuchem (v pohode) ale ta stihacka mi zlobi potrebuji ji na zacatku kola nechat tam kde ma vyletet(nejde) a tlacitko aby se dalo stisknout jenom jednou za kolo (nejde)

prosim o radu Děkuji předem:(
Upravil/a Gordon Freeman dne 23.06.2011 19:40
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
tom711
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.06.2011 20:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Stihacka.. Func_tracktrain vo flags No user control
Path_corner (neviem ci to pojde) nastavis cestu ale poslednemu pathu (ktory bude tak aby ho hrac uz nevidel...) nenastavis next stop target...

Multi manager pridas NAME stihacky...

To tlacitko tomu staci nastavit delay before reset na ''-1''
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.06.2011 17:01
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Místo func_tracktrain bych použil "obyčejný" func_train, nebo pokud bys byl opravdu líný, šlo by to i přes func_door.

Mimochodem delay before reset -1 to tlačítko vyřadí do konce celé hry. Pro použití jednou za kolo musíš použít 2x trigger_changetarget, kde:
1. trigger_changetarget:
Name: Target tlačítka
Target: Name tlačítka
New Target: (nic, prostě to nech prázdné)
2. trigger_changetarget:
Name: game_playerspawn
Target: Name tlačítka
New Target: Target tlačítka / Name 1. trigger_changetarget
Upravil/a Backup dne 24.06.2011 17:02
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gordon Freeman
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2011 19:00
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

dekuji vam udelal jsem to pomocí func_door ale je tu este jeden problem mam to nastavene na solid a de to videt ak stojici stihacka pres sky ak udelat aby to zmizelo?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Backup
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2011 20:51
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

env_render
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2011 21:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

když si použil func_door to pak ale to letadlo bude i couvat :D

Tos tam měl dát func_train to není zas tak těžký.

Můžeš si přečíst článek s výtahem tam je myslim že func_train

Akorát u toho 1. path_corner ve flags zatrhni "teleport to next" to neznamená že se to teleportuje do toho dalšího od tohoto ale že se to k tomuto teleportuje.

A a ještě tomu 1. zatrhni i wait for retrige
Upravil/a XXL_cz dne 27.06.2011 21:11
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.06.2011 05:06
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

jj zkusim ten render a xxl kdyz bude na zacatku kola couvat tak to stejne nikdo neuvidi
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes