awp_dust_2011
|
osok |
Přidané 26.06.2011 17:07
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
Mixed face contents....
kuknite si to sami a pls help...
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "E:\de_dust2.map" "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2.map"
** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlcsg.exe "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
Entering C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2.map
Error: Entity 0, Brush 303: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
Error: mixed face contents
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
Error: Entity 0, Brush 303: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
Error: Entity 0, Brush 303: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
Error: Entity 0, Brush 303: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
Error: Entity 0, Brush 338: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
Error: Entity 0, Brush 338: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
Error: Entity 0, Brush 338: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
Error: Entity 0, Brush 338: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlbsp.exe "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlvis.exe
** Parameters: -fast "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
g_fastvis = true
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlvis.exe -fast "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlrad.exe
** Parameters: -extra "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlrad.exe -extra "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_dust2.log for the cause.
----- END hlrad -----
neviem, čo píše CLIP, keď brush 304 je sky a 303 -1csSandWall
prikladám aj mapu (síce sa volá de_dust2 ale ti nevšímajte...)
osok přiložil následujíci soubor:
de_dust2.rmf
Upravil/a osok dne 26.06.2011 17:09 |
|
|
|
KoRis |
Přidané 26.06.2011 17:48
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
omg proč nazýváš mapu de_dust2 ... co když mám dekompilovanou de_dust2 ?? tak to mi je k ničemu že mi to posíláš páč to stejně neotevřu, protože bych si tím přepsal tu dekompilovanou ... a já to přejmenovávat u sebe fakt nebudu, to máš udělat ty!
Upravil/a KoRis dne 26.06.2011 17:49
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 26.06.2011 17:49
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Mě to jde zkompilovat v pohodě.
PS: dust_2 se to jmenuje určitě proto, že jsis stáhnul dekompilovanou mapu de_dust2 a upravil jí, že je to tak? |
|
|
|
osok |
Přidané 26.06.2011 17:56
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
nie, ja som upravil originál z cska...
pre Korisa... rename
____________________________________________
niekto tuším dal sem súbor "originálni mapy" - tam to bolo to iste som spravil awp_aztec_2011
osok přiložil následujíci soubor:
koris.rmf
Upravil/a osok dne 26.06.2011 17:59 |
|
|
|
KoRis |
Přidané 26.06.2011 18:00
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
nerozumím, ty jsi upravil originál nebo ne ? ... já neříkal že jsi ho upravoval, já mylsle že jsis udělal ěnjakou mapu která s tím němá nic společného a nazval jsi ji (jako id*ot) stejně ....
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
osok |
Přidané 26.06.2011 18:06
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
upravoval originál... - remake... ale čo znamená ten error?
_____________________________
domino tak prosím pridaj sem .bsp subor
Upravil/a osok dne 26.06.2011 18:06 |
|
|
|
KoRis |
Přidané 26.06.2011 18:26
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
dej si Map ; Go to brush number... a sprav to ...
a ikdyž uděláš remake dust2, nikdo to hrát nebude, když to nepojmenuješ jinak ...
a styď se že kradeš mapy !!!
A přečti si prosim tě co psal dominio !!
Upravil/a KoRis dne 26.06.2011 18:27
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
osok |
Přidané 26.06.2011 18:30
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ok, díky za radu... takže mám vsadiť na originalitu? OK, Koris díky |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 26.06.2011 18:41
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Error: Entity 0, Brush 338: mixed face contents
Texture CLIP and CLIP
To nechápu
Kdyby tam bylo třeba SKY and CLIP tak to jo ale tohle je trochu blbost
Znamená to, že máš namixované na brushu 2 druhy textur ale tohle sou stejné textury
Upravil/a XXL_cz dne 26.06.2011 18:42
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
osok |
Přidané 26.06.2011 18:42
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ani ja aby ste mi verili...
osok přiložil následující obrázek:
[2.25Mb]
Upravil/a osok dne 26.06.2011 18:45 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 26.06.2011 18:44
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Třeba to bude tím, že tam máš použity CLIP a CLIP a oba z jiného wadu. |
|
|
|
Backup |
Přidané 26.06.2011 18:46
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Zkus ty vadné brushe smazat nebo přetexturovat. Taky můžeš zkusit nahradit všechny textury CLIP za CLIP, ale nevím jestli by to pomohlo |
|
|
|
osok |
Přidané 26.06.2011 18:46
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
je to možné... ale neviem prečo je tam error na vrushi 304, ked to je skybox |
|
|
|
Backup |
Přidané 27.06.2011 17:41
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Vždyť u brushe 304 žádný error není, jen u 303 a 338. |
|
|
|
osok |
Přidané 27.06.2011 18:00
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
jaj sorry, ale ako som napísal, 1 (303) je -1csSandWall ak ale oprvím to... |
|
|